Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

Τα παραμύθια της Εύης

Με μεγάλη μας χαρά ανακοινώνουμε σήμερα πως η μικρή μας παραμυθού, η Εύη Καπατζιά, απέκτησε πλέον το δικό της δικτυακό τόπο, όπου θα μπορούμε όλοι μας να διαβάζουμε τα παραμύθια και τις άλλες ιστορίες που θα γράφει.

Φυσικά, συνεχίζει να είναι μέλος της παρέας μας, που αυξάνει σε φίλους και μέλη με το πέρασμα του χρόνου, αλλά θεωρήσαμε πως θα ήταν καλύτερο να έχει το δικό της χώρο έκφρασης, επειδή πιστεύουμε πως έχει ακόμη πολλά να μας πει.

Αν σας αρέσουν λοιπόν τα παραμύθια (και είμαστε σίγουροι γι’ αυτό), αγκαλιάστε από σήμερα και «Τα παραμύθια της Εύης» (και μην ξεχνάτε να γράφετε και σχόλια στα άρθρα/παραμύθια, οι συγγραφείς τα χρειάζονται).

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Στην παιδική βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου, οι Παραμυθάδες ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας για δύο εμφανίσεις στις παιδικές βιβλιοθήκες του δήμου. Έτσι, μετά την πετυχημένη εκδήλωση της Τρίτης στην παιδική βιβλιοθήκη της συνοικίας του Βύρωνα, σήμερα Τετάρτη 03 Απριλίου 2013 στις 18:00 βρεθήκαμε στην αντίστοιχη του Αγίου Λουκά, όπου αφηγηθήκαμε παραμύθια σε περισσότερα από 40 παιδιά. Η υποδοχή ήταν πολύ ζεστή και τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στο παραμυθο-ταξίδι μας ως καλοί συνοδηγοί.

Τα παραμύθια που ακούστηκαν ήταν: «Το αηδόνι του αυτοκράτορα» (Χανς Κρίστιαν Άντερσεν), «Ο ψεύτης βοσκός» (Αίσωπος), «Το ραγισμένο πυθάρι» και «Ο Δεκατρής» (παραμύθια της προφορικής παράδοσης), ενώ ολοκληρώσαμε την παρουσίασή μας με τη δραματοποίηση του μύθου «Ο ψεύτης βοσκός», στην οποία και «πρωταγωνίστησαν» όλα τα παιδιά. Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι παραμυθάδες Αδελαΐδα Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | 1 σχόλιο

1ο Φεστιβάλ Βιβλίου στον Πρίνο Θάσου

thasosΣτο πλαίσιο της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου, η Ομάδα Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού «Οι Παραμυθάδες», θα επισκεφτούμε τον Πρίνο της Θάσου μετά από πρόσκληση του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Πρίνου. Τι ακριβώς όμως γίνεται εκεί; Στο δελτίο τύπου που εξέδωσε ο σύλλογος αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Με μεγάλη μας χαρά σας προσκαλούμε στο 1ο Φεστιβάλ βιβλίου που θα διεξαχθεί στην πλατεία του Πρίνου – Θάσου στο χώρο της Δανειστικής Βιβλιοθήκης την Κυριακή 7 Απριλίου 2013. Στα πλαίσια της Παγκόσμιας ημέρας Παιδικού Βιβλίου αλλά και της Παγκόσμιας μέρας Βιβλίου, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου Πρίνου αποφάσισε να διοργανώσει μία γιορτή για το βιβλίο, με την επιθυμία να διαδώσει την αγάπη για τα βιβλία στα παιδιά και στους μεγάλους αλλά και την ευχή τα βιβλία να μας συντροφεύουν κάθε μέρα της ζωής μας. Θα είναι τιμή μας αν παραβρεθείτε σε αυτήν την πρωτοβουλία μας που γίνεται φέτος για πρώτη φορά, με την προοπτική να το επαναλάβουμε και την επόμενη χρονιά.

Με τιμή
Η Πρόεδρος του Συλλόγου
Μακρυγιάννη Ιωάννα»

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:

11:00 ΕΝΑΡΞΗ ΤΟΥ 1ου ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΙΒΛΙΟΥ
11:00 Η ΟΜΑΔΑ ΜΕΛΕΤΗΣ, ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ “ΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΑΔΕΣ” ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ “ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΙΣΩΠΟ ΜΕΧΡΙ…ΧΘΕΣ”
11:15 Η ΘΑΣΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΒΑΛΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ “ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΛΕΥΚΩΜΑ ΘΑΣΟΥ” ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ “ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ ΘΕΟΛΟΓΙΤΗΣ, Ο ΘΑΣΙΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ”
12:00 Ο ΑΡΗΣ ΔΗΜΟΚΙΔΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΙΧΜΙΟ.
13:00 “Ο ΚΡΥΜΜΕΝΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΣΑΥΡΟΣ” – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΌ Γ’ ΕΩΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
13:00 “ΒΙΒΛΙΑ ΣΤΟ ΜΙΞΕΡ” – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ Α’ ΚΑΙ Β’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
14:30 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ “ΟΙ ΜΑΓΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ” ΤΗΣ 10-ΧΡΟΝΗΣ ΕΛΙΣΑΒΕΤ ΣΑΛΗ
17:00 Ο ΘΟΔΩΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΔΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΠΡΙΝΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ
18:00 “ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΓΡΙΑ, ΕΔΩΔΙΜΑ ΧΟΡΤΑ ΤΗΣ ΘΑΣΟΥ” ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝΤΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΘΑΣΟΥ
ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΈΜΥ ΚΑΜΠΟΥΡΊΔΟΥ (ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ – ΚΑΝΑΛΙ 5)

Από την εφημερίδα "Έβδομη" στις 06 Απριλίου 2013

Από την εφημερίδα «Έβδομη» στις 06 Απριλίου 2013

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | 2 Σχόλια

Στην παιδική βιβλιοθήκη του Βύρωνα

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα του παιδικού βιβλίου, οι Παραμυθάδες ανταποκριθήκαμε στην πρόσκληση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας για δύο εμφανίσεις στις παιδικές βιβλιοθήκες του δήμου. Έτσι, σήμερα Τρίτη 2 Απριλίου 2013 βρεθήκαμε στην συνοικία του Βύρωνα, όπου αφηγηθήκαμε τα παραμύθια σε περισσότερα από 70 παιδιά. Η υποδοχή ήταν πολύ ζεστή και τα παιδιά ανταποκρίθηκαν στο παραμυθο-ταξίδι μας ως καλοί συνοδηγοί.

Τα παραμύθια που ακούστηκαν ήταν: «Το αηδόνι του αυτοκράτορα» (Χανς Κρίστιαν Άντερσεν), «Ερωτόκριτος» (Βιντσέντζος Κορνάρος σε απόδοση για τα παιδιά από τον Κώστα Πούλο), «Οι δύο φίλοι και η αρκούδα», «Ο ψεύτης βοσκός» (Αίσωπος), «Ο βασιλιάς, οι τρεις κόρες και το αλάτι», «Ο Δεκατρής» (παραμύθια της προφορικής παράδοσης). Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι παραμυθάδες Νίκη Δρίβα, Μέλη Μίχα, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | 4 Σχόλια

Οι Παραμυθάδες στο Δοξάτο Δράμας

Οι παραμυθάδες Απόστολος Τσομπανόπουλος, Βιβή Θεοδωρίδου, Θεοδώρα Βαβαλέσκου και Χρήστος Τσίρκας, παραβρέθηκαν την Κυριακή 31 Μαρτίου 2013 στο Πνευματικό Κέντρο του Δημοτικού Διαμερίσματος Δοξάτου, καλεσμένοι  του Πολιτιστικού Μορφωτικού Συλλόγου Δοξάτου. Εκεί, είχαν την χαρά να παρουσιάσουν σε περισσότερα από πενήντα παιδιά την παραμυθοπαράσταση «Από τον Αίσωπο…στο χθες». Μύθοι του Αισώπου αλλά και παραμύθια της μετέπειτα προφορικής μας παράδοσης ζωντάνεψαν στο ζεστό χώρο του συλλόγου, ενώ τα παιδιά προσηλωμένα απολαύσανε τις παραμυθένιες στιγμές συμμετέχοντας όπου τους ζητούνταν.

Φεύγοντας, με την λήξη της εκδήλωσης, τα παιδιά πρόσφεραν στους παραμυθάδες ως δώρο, χειροποίητους σελιδοδείκτες που κατασκεύασαν εκείνη την στιγμή, ενώ οι παραμυθάδες δώρισαν στον σύλλογο το cd της Χρυσούλας Μίσχου με τίτλο «Όπου ακουμπήσω την υδρόγειο» που περιέχει τραγούδια δικής της σύνθεσης για τις διάφορες επετειακές γιορτές που πραγματοποιούν τα σχολεία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στην Καβάλα

Συμμετέχουμε στην Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου και στην Καβάλα, με αφηγήσεις παραμυθιών στις δύο παιδικές βιβλιοθήκες του δήμου Καβάλας, στις συνοικίες του Βύρωνα και του Αγίου Λουκά.

Καβάλα: Γιορτή για το παιδικό βιβλίο – ΕΡΤ.

Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 02 Απριλίου στις 6 το απόγευμα, θα παραβρεθούμε στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Βύρωνα (Ζαλόγγου 27, τηλ.: 2510 240558) όπου και θα αφηγηθούμε τα παραμύθια «Το αηδόνι του Αυτοκράτορα» του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και τον «Ερωτόκριτο» του Βιντσέντζου Κορνάρου σε απόδοση του Κώστα Πούλου.

αηδόνι

Με τα ίδια παραμύθια θα ταξιδέψουμε στην παραμυθοχώρα και την επόμενη μέρα, δηλαδή την Τετάρτη 03 Απριλίου, αλλά στην Παιδική Βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά (Χανίων 1, τηλ.: 2510 241466).

ερωτοκριτος

 

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,,, | Σχολιάστε

Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου στο Δοξάτο Δράμας

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου (2 Απριλίου), το απόγευμα της Κυριακής 31 Μαρτίου θα συμμετέχουμε στις εκδηλώσεις που οργανώνουν ο Πολιτιστικός & Μορφωτικός Σύλλογος Δοξάτου, ο Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Δοξάτου και το Πνευματικό Κέντρο Δοξάτου.

Πιο συγκεκριμένα, το Σαββατοκύριακο 30 & 31 Μαρτίου, στο Πνευματικό Κέντρο Δοξάτου Δράμας, θα λειτουργούν η Δανειστική Βιβλιοθήκη του & ανταλλακτικό παζάρι παιδικών βιβλίων, όπου όσα παιδιά θέλουν θα μπορούν να φέρουν κάποιο δικό τους βιβλίο για να το ανταλλάξουν με το βιβλίο κάποιου άλλου παιδιού, ενώ το κυρίως πρόγραμμα των εκδηλώσεων έχει ως εξής:

Σάββατο 30 Μαρτίου

11:00 το πρωί

  • αναφορά στην ημέρα παιδικού βιβλίου
  • παραμυθοσαλάτα
  • βιβλιοδεσία παραμυθιών
  • κατασκευή σελιδοδεικτών

7:00 το απόγευμα (εκδήλωση για τους γονείς)

  • Ομιλία – συζήτηση με τον εκπαιδευτικό, συγγραφέα και ποιητή κ. Δημήτριο Μανθόπουλο με θέμα «παιδική φιλαναγνωσία»

Κυριακή 31 Μαρτίου

11:00 το πρωί (για παιδιά νηπιαγωγείου)

  • διαβάζουν παραμύθια και παίζουν μουσική οι αγαπημένοι μας δάσκαλοι Ειρήνη Λαμπρίδου & Γιώργος Παυλίδης
  • «παίζουμε» με μουσικά όργανα ένα παραμύθι
  • κατασκευή σελιδοδεικτών

6:00 το απόγευμα (για παιδιά δημοτικού)

  • οι Παραμυθάδες της Καβάλας θα παρουσιάσουν την ιστορία «Από τον Αίσωπο μέχρι…χθες» και θα αφηγηθούν μύθους και παραμύθια
Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

«Ο Δεκατρής» στο 8ο δημοτικό σχολείο Καβάλας

Την Παρασκευή 8 Μαρτίου επισκεφτήκαμε το 8ο δημοτικό σχολείο Καβάλας, που βρίσκεται στην περιοχή της Χωράφας, στο κέντρο της πόλης, αλλά ψηλά στο βουνό. Εκεί, στη ζεστή αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του σχολείου, μας υποδέχτηκαν τα παιδιά και οι δάσκαλοι του σχολείου και, για 3 ώρες, μία για κάθε 2 τάξεις, είχαμε την ευκαιρία αρχικά να αφηγηθούμε και να δραματοποιήσουμε το παραμύθι «Ο Δεκατρής», το οποίο στη συνέχεια δραματοποιήσαμε μαζί με τα παιδιά, έχοντας όμως προηγουμένως συζητήσει μαζί τους σχετικά με το τι τους άρεσε, τι δεν τους άρεσε, καθώς και για τα διδάγματά του.

Μας έκανε εντύπωση που όλες οι τάξεις παρακολούθησαν την πρώτη δραματοποίηση του παραμυθιού πολύ ήσυχα και συμμετείχαν με ενθουσιασμό στη συζήτηση και στη δεύτερη δραματοποίηση, οπότε και χωριζόταν σε 3 ομάδες για να ερμηνεύσουν τους ρόλους του Δεκατρή, των αδελφών του και του Δράκοντα.

Οι Παραμυθάδες που συμμετείχαν σε αυτήν την επίσκεψη ήταν οι: Μαρία Παπακωνσταντίνου, Αδελαΐς Ράπτη, Μαρία Μπουγά, Ελένη Καμαλίδου, Μέλη Μίχα, Ιορδάνης Καλαϊτζίδης και Απόστολος Τσομπανόπουλος. Πριν κλείσουμε, θέλουμε να ευχαριστήσουμε και πάλι τόσο τη διευθύντρια κ. Ευαγγελία Μητράκου, τις δασκάλες και τους δασκάλους του σχολείου, όσο και τους μικρούς και μεγάλους μαθητές για τη φιλοξενία τους και τη συμμετοχή τους.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Επίσκεψη των Παραμυθάδων στο Δημοτικό σχολείο Ελαιοχωρίου

Σήμερα ξεκίνησε, για την ομάδα των Παραμυθάδων αλλά και για τα παιδιά, το μαγικό ταξίδι του «Ο Δεκατρής». Ενός … Διαφορετικού….παραμυθιού, της λαϊκής μας παράδοσης, που ευχόμαστε να αγγίξει το μυαλό και την ψυχή μικρών και μεγάλων.
Η πρώτη στάση στο «ταξίδι» μας έγινε σήμερα στο Δημοτικό Σχολείο του Ελαιοχωρίου, ύστερα από πρόσκληση του διευθυντή του σχολείου κ. Δημοσθένη Μαντεμτζίδη, όπου είχαμε την ευκαιρία να παρουσιάσουμε το παραμύθι στα παιδιά.
Επειδή ο αριθμός των παιδιών ήταν αρκετά μεγάλος, τα χωρίσαμε σε τρεις ομάδες. Μετά την αφήγηση και δραματοποίηση του παραμυθιού από την ομάδα των Παραμυθάδων, ακολούθησε συζήτηση με τα παιδιά για το τι τους άρεσε και τι όχι στο παραμύθι, όσο και για το τι τους δίδαξε το παραμύθι αυτό. Τέλος, με πρωταγωνιστές τα ίδια τα παιδιά, δραματοποιήσαμε ξανά το παραμύθι.
Ευχαριστούμε πολύ τους μαθητές και τους δασκάλους του Δημοτικού Σχολείου Ελαιοχωρίου για τη θερμή υποδοχή και την άψογη συνεργασία!!!!!!
Στην επίσκεψη πήραν μέρος οι Παραμυθάδες Ιορδάνης Καλαϊτζίδης, Απόστολος Τσομπανόπουλος, Αδελαϊς Ράπτη, Ελένη Καμαλίδου, Βιβή Θεοδωρίδου, Μέλη Μίχα, Μαρία Μπουγά, Δώρα Βαβαλέσκου, Μαρία Παπακωνσταντίνου και ο μουσικός της ομάδας Μάριος Τσακνάς.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | 1 σχόλιο

Ανταπόκριση από το Βέλγιο – οι 2 τελευταίες ημέρες

7η μέρα.

Σε λίγο ξημερώνει. Μα πριν γίνει αυτό, οι Παραμυθάδες θα πρέπει να αποχαιρετίσουμε το φιλόξενο Μαασμέχελεν. Στις 05:30 αναχωρήσαμε με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ο άντρας της Δήμητρας, Έρικ. Προορισμός μας το γειτονικό Γκενκ και ο σιδηροδρομικός σταθμός. Το τρένο των 06:10 έφτασε με καθυστέρηση 15 λεπτών λόγω χιονιού και η άφιξή μας στις Βρυξέλλες με συνολική καθυστέρηση περίπου 45 λεπτών. Αυτό άλλαξε το πρόγραμμα των εμφανίσεών μας στο ευρωπαϊκό σχολείο, όπου τελικά δώσαμε 4 εμφανίσεις αντί για 5. Εκεί τα παιδιά δεν έκρυβαν τον ενθουσιασμό τους με αποτέλεσμα στο τέλος των παραστάσεων να μας ζητάνε να τους πούμε κι άλλα παραμύθια.

Ήταν 15:10 περίπου όταν δώσαμε και την τελευταία μας παράσταση. Με τρομερή ανακούφιση για την πετυχημένη μας εμφάνιση στο Βέλγιο, πήγαμε στο ξενοδοχείο όπου θα περνούσαν το βράδυ τους τα κορίτσια, ενώ ο Χρήστος ήταν προγραμματισμένο να κοιμηθεί στο σπίτι του καλλιτεχνικού υπεύθυνου του συλλόγου Ελληνικό Θέατρο Βελγίου, Γιώργου Ανδρονίδη.

Αφού ήπιαμε έναν καφέ στη Χρυσή Πλατεία, περπατήσαμε για λίγο στους δρόμους των Βρυξελλών παρέα με τον κ. Ανδρονίδη για να καταλήξουμε σε εστιατόριο που φημίζεται για την ποικιλία πιάτων με βάση το μύδι. Αφού φάγαμε, ακολουθήσαμε το δρόμο για τη «νύχτα» και συναντήσαμε τη φίλη μας Βούλα Καγιάσα και άλλα παιδιά από τη θεατρική ομάδα «Θεατρική Νότα» και ήπιαμε μαζί τους ένα ποτό στο μπαρ Ethnic. Η ώρα περνάει γρήγορα όταν έχεις καλή κουβέντα και κάπως έτσι έκλεισε και η τελευταία μας βραδιά στο Βέλγιο.

8η μέρα.

Τα κορίτσια της παρέας δε χάσανε την ευκαιρία για μια τελευταία βόλτα στις Βρυξέλλες. Η Χρυσούλα επισκέφτηκε το μουσείο μουσικών οργάνων κι ο Χρήστος ήπιε καφέ της προκοπής μετά από 7 μέρες και είδε ελληνικό κανάλι στο σπίτι του φίλου Νίκου.

Στις 12:00 αναχωρήσαμε για το αεροδρόμιο και πετάξαμε με την πτήση των 14:45. Περιμένουμε την άφιξή μας λίγο μετά τις 18:00 (ώρα Ελλάδος) όπου για δεύτερη φορά θα μπει στον κόπο η Δώρα Βαβαλέσκου να μας μεταφέρει στην Καβάλα.

Αυτό ήταν. Γυρνάμε στην Καβάλα με τις καλύτερες εμπειρίες κι έχοντας σχηματίσει την καλύτερη εικόνα για το όλο εγχείρημα. Ευχαριστούμε πολύ όλους αυτούς που συνέβαλλαν για την πραγματοποίησή του.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.