Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

«Διάσημοι και άσημοι» ξεφάντωσαν με τους Παραμυθάδες!

Οι Παραμυθάδες...μασκαράδες

Οι Παραμυθάδες…μασκαράδες

Ο αποκριάτικος χορός μας είχε λίγο από όλα. Χορό, παιχνίδι, μύθους, μασκαράδες, γαϊτανάκι και δώρα. Λίγο μετά τις πέντε το απόγευμα, άρχισαν να καταφθάνουν στο cafe «Retro» (στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου της Καβάλας) οι πρώτοι μασκαράδες. Παιδιά αλλά και ενήλικες. Το κέφι δεν άργησε να έρθει κι αυτό και σύντομα αρχίσαμε να χορεύουμε σε καρναβαλικούς ρυθμούς. Ανάμεσά μας όμως υπήρχαν και κάποιοι διάσημοι προσκεκλημένοι. Ήταν ήρωες από μύθους του Αισώπου που ταξίδεψαν χιλιάδες χρόνια για να θυμηθούν -για χάρη μας- τα παθήματά τους. Ήρθαν ο ηττημένος λαγός και η αργή αλλά νικήτρια χελώνα (Ο λαγός και η χελώνα). Η πονηρή αλεπού με την κομμένη ουρά μαζί με μια φίλη της (Η κολοβή αλεπού). Ο ψεύτης βοσκός έφερε μαζί του έναν συγχωριανό του που τον είχε κοροϊδέψει κάποτε (Ο ψεύτης βοσκός). Συναντήθηκαν μετά από χιλιάδες χρόνια δύο φίλοι που είχαν μαλώσει εξαιτίας μιας αρκούδας (Οι δύο φίλοι και η αρκούδα). Ο άνεμος κι ο ήλιος μαζί με τον περαστικό που τον χρησιμοποίησαν για τον στοίχημά τους (Ο ήλιος και ο άνεμος). Ο γέρος που ξεγέλασε τον θάνατο, ήρθε με την γυναίκα του (Ο γέρος και ο θάνατος). Τέλος, εμφανίστηκε κι ένας ναυαγός, θυμωμένος που έβριζε συνέχεια την θάλασσα (Η θάλασσα και ο ναυαγός).

Οι ήρωες, μας έκαναν την τιμή να πούνε στα παιδιά τις ιστορίες τους και φεύγοντας, ο καθένας τους μας συμβούλεψε από το πάθημά του.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Άλλοι καλεσμένοι

Στον αποκριάτικο χορό μας, εκτός των άλλων παιδιών, παραβρέθηκαν οργανωμένα, παιδιά από το κέντρο ξένων γλωσσών «Excellent», από το Ίδρυμα Προστασίας Παιδιού – Παράρτημα Καβάλας (πρώην Παιδόπολη), αλλά και από το ολοήμερο δημοτικό σχολείο του Παληού που μαζί με την δασκάλα τους (την κα Παρθένα) μας έφεραν ζωγραφιές και κατασκευές από μύθους του Αισώπου για να εκθέσουμε στον χώρο και τους ευχαριστούμε γι’ αυτό.

 

Διαγωνισμός καλύτερου καρναβαλιού

Φέτος, πραγματοποιήσαμε και διαγωνισμό καλύτερου παιδικού καρναβαλιού. Η απόφαση για το καλύτερο πάρθηκε δύσκολα και νικητής ανακυρήχθηκε ο μικρός μας φίλος Ανδρέας που είχε ντυθεί «Δίας» (υπάρχει αναφορά και σε μύθους του Αισώπου ο Δίας) με στολή που δημιούργησαν στο σπίτι μαζί με την μαμά του. Το δώρο του ήταν ένα επιτραπέζιο παιχνίδι. Εδώ, αξίζει να σημειωθεί, ότι άλλο ένα ζευγάρι, μαμά και γιος, ήρθαν ντυμένοι από μύθο του Αισώπου και συγκεκριμένα τον «Ο μάγειρας και ο σκύλος».

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Το γαϊτανάκι

Η γιορτή μας έφτανε στο τέλος της, αλλά έλειπε κάτι. Ο χορός με το γαϊτανάκι που καθιερώσαμε από πέρυσι. Έτσι, βγήκαμε στο προαύλιο χώρο του εμπορικού κέντρου και προσπαθήσαμε να τυλίξουμε το γαϊτανάκι μας με την συνοδεία μακεδονίτικων και καλαματιανών τραγουδιών που ερμήνευαν οι «αλεπούδες» μας Αδελαϊδα και Αρετή, αλλά και ο υπόλοιπος κόσμος. Δυστυχώς όμως, δεν καταφέραμε να το τυλίξουμε σωστά, κι από τα νεύρα τους τα παιδιά, τύλιξαν την δεύτερη φορά την καημένη γριά που το κρατούσε.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Σας ευχαριστούμε πολύ όλους που μας τιμήσατε με την παρουσία σας. Καλές αποκριές ευχόμαστε σε όλους και καλή σαρακοστή!

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Ποιος ήρωας του Αισώπου σου ταιριάζει;

Για φέτος, οι αποκριές θα μας ταξιδέψουν 2.500 χρόνια πριν. Τότε που ο Αίσωπος γύριζε από πόλη σε πόλη και γνώριζε τον κόσμο, αλλά κι ο κόσμος γνώριζε τις ιστορίες του. Περί τις 426 ιστορίες-μύθους είχε διηγηθεί ο Αίσωπος. Έτσι, στον αποκριάτικο χορό μας, οι Παραμυθάδες ξεκλειδώνουμε το συρτάρι της θύμησής μας και ανακαλούμε κάποιους από τους ήρωές του, ζητώντας τους να μας τιμήσουν με την παρουσία τους στην γιορτή μας. Στην πρόσκλησή μας ήδη ανταποκρίθηκαν αρκετοί, όπως: η κολοβή αλεπού με μία φίλη της. Ο νικημένος λαγός και η πρωταθλήτρια χελώνα. Ο ήλιος κι ο βοριάς, που δεν λένε να βάλουν μυαλό κι ακόμα ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον. Ο ψεύτης βοσκός, θα φέρει μαζί του έναν συγχωριανό του που τον είχε φλομώσει στο ψέμα. Η όμορφη και απέραντη θάλασσα, θα μας ξεβράσει έναν άξεστο ναυαγό, ενώ δυο φίλοι θα ξαναβρεθούν και πάλι μαζί μετά το κυνηγητό που έφαγαν από μια άγρια αρκούδα. Επίσης, ένας κουρασμένος γεράκος θα βρεθεί μαζί μας, να μας πει πως ξέφυγε του χάρου.

Στην γιορτή μας αυτή, καλούμε όλους εσάς να μας τιμήσετε με την παρουσία σας και να ντυθείτε απλά, συνδυάζοντας ρούχα που θα βρείτε στο σπίτι σας, ή ζητώντας από τρίτους. Χρησιμοποιώντας υφάσματα, χαρτόνια, ξύλα κι ότι επιτάσσει η φαντασία, αρκεί να μην χρειαστεί να νοικιάσουμε στολή. Όπως ντυνόμασταν παλιά. Όμορφα κι απλά. Βρείτε τον ήρωα του Αισώπου που σας ταιριάζει και ντυθείτε έτσι. Παρακάτω, παραθέτουμε κάποιους από τους ήρωες που «ζήσανε» μέχρι τώρα από τους μύθους του. Η καλύτερη αμφίεση θα βραβευτεί.

Σας περιμένουμε όλους την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου στις 17:00 (5 το απόγευμα) στο cafe «Retro» στο ισόγειο του Εμπορικού Κέντρου της Καβάλας.

Λίστα ηρώων από μύθους του Αισώπου

Αγαλματοποιός-αγαλματοπώλης, Ερμής, γεωργός, γάιδαρος, αετός, κόκορας, αλεπού, σκαθάρι, βοσκός, λιοντάρι, τοξότης, χελώνα, αηδόνι, χελιδόνι, γεράκι, Αθηνά, Ηρακλής, Ζεύς, Ποσειδώνας, Προμηθέας, αθλητής, κατσίκι, ταύρος, νυχτερίδα, γάτα, ποντίκι, κότα, Αίσωπος, σκύλος, πέρδικα, ψαράς, πίθηκος, λαγός, αρκούδα, καμήλα, βάτραχος, δελφίνι, κάβουρας, κοράκι, κροκόδειλος, ελάφι, λύκος, σκουλίκι, τζιτζίκι, τράγος, ύαινα, μάντης, ναυαγός, άλογο, βόδι, Αρετή, Κακία, Αφροδίτη, δούλη, ήλιος, βοριάς, πελαργός, ρήτορας, Τειρεσίας, μέλισσα, πλούτος, θάλασσα, θάνατος, κ.α.

ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟΣ ΧΟΡΟΣ ΑΦΙΣΣΑ

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Στο 20ο δημοτικό σχολείο Καλαμαριάς

ΑΦΙΣΣΑ-ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ1Χθες Δευτέρα 02 Φεβρουαρίου, μέλη της ομάδας μας, επισκεφτήκαμε το 20ο δημοτικό σχολείο Καλαμαριάς στην Θεσσαλονίκη μετά από πρόσκληση της διευθύντριας και του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων. Αφορμή αποτέλεσε η επίσημη έναρξη λειτουργίας της σχολικής βιβλιοθήκης, τα εγκαίνια της οποίας έγιναν την περασμένη Παρασκευή. Έτσι, στο πλαίσιο των εγκαινίων, θα ακολουθήσουν διάφορες δράσεις για την τρέχουσα εβδομάδα – το πρόγραμμα αναγράφεται στην αφίσσα της εκδήλωσης.

Οι Παραμυθάδες ξεκινήσαμε λίγο μετά τις δέκα το πρωί της Δευτέρα στον υπέροχο χώρο της βιβλιοθήκης όπου υποδεχτήκαμε αρχικά το πρώτο τμήμα της Α τάξης. Αφηγηθήκαμε τον μύθο του Αισώπου «Ο ψεύτης βοσκός» και το «Οι δώδεκα μήνες» (η παραπομπή που προτείνουμε από την σελίδα μας αφορά μια διαφορετική εκδοχή του παραμυθιού). Ολοκληρώσαμε με την δραματοποίηση του δεύτερου παραμυθιού και αμέσως μετά υποδεχτήκαμε το δεύτερο τμήμα της Α τάξης. Αφηγηθήκαμε και πάλι το «Οι δώδεκα μήνες», αλλά για δεύτερο παραμύθι επιλέξαμε το «Ο βασιλιάς, οι τρείς κόρες και το αλάτι» το οποίο και δραματοποιήσαμε. Τέλος, σειρά είχαν οι μαθητές του μοναδικού τμήματος της Β τάξης που ακούσανε το «Οι δώδεκα μήνες» και το «Ο ψαράς και το χρυσόψαρο».

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι Παραμυθάδες Μαρία Μπουγά, Χρήστος Τσίρκας και Μαρία Χαριζάνη. Ευχαριστούμε την διευθύντρια του σχολείου Σωτηρία Σαμαρά, τις δασκάλες και τους δασκάλους και φυσικά τον σύλλογο γονένων και κηδεμόνων για την πρόσκληση και την φιλοξενία τους. Καλή χρονιά τους ευχόμαστε, με γεμάτη την βιβλιοθήκη τους από εκδηλώσεις και παιδιά.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Κοπή βασιλόπιτας σε κλίμα συγκίνησης

Μέσα σε κλίμα συγκίνησης αλλά και αισιοδοξίας, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτάς μας την περασμένη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015. Συγκίνηση για όσα ειπώθηκαν σε χρόνο παρελθόντα και αισιοδοξία για τα ανοιχτά μέτωπα της ομάδας μας που αφορούν δράσεις που πρέπει να πραγματοποιήσουμε.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Λίγο μετά τις 19:30, μέλη και φίλοι των Παραμυθάδων, αρχίσαμε να συγκεντρωνόμαστε στο cafe «Μετά τις δέκα». Με πρόσωπα σκεφτικά οι περισσότεροι και με μια πικρία στην καρδιά μιας και την προηγούμενη μέρα, μας έγινε γνωστό ότι η ψυχή της ομάδας μας, ο Απόστολος Τσομπανόπουλος, έπρεπε να φύγει για το Λεωνίδιο ως αναπληρωτής καθηγητής.

πιτα 1Η εκδήλωση ξεκίνησε με τον αντιπρόεδρο του ΔΣ της ομάδας Χρήστο Τσίρκα να παρουσιάζει τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας μας. Πιο συγκεκριμένα αναφέρθηκε στην πορεία της σελίδας από την δημιουργία της μέχρι σήμερα.

Το paramythades.org παρουσίασε μια αύξηση στις επισκέψεις του που αγγίζει το 45%. Δηλαδή, από τις 36.497 το 2013, έφτασε στις 51.849 στο τέλος του 2014 και συμπτωματικά, την ημέρα της κοπής, ξεπεράσαμε τις 100.000 στους 54 μήνες «ζωής».

Ο κύριος όγκος των επισκέψεων προέρχεται από την Ελλάδα (46.834 στο 2014), αλλά και την Κύπρο (2.298), ενώ ακολουθούν επισκέπτες από 60 χώρες περίπου όπως τις:Η.Π.Α., Γερμανία, Βραζιλία, Βέλγιο, Αγγλία, Αυστραλία, Ιταλία, Ελβετία, Ρουμανία, Γαλλία, Καναδά, Ολανδία, Σουηδία, Βουλγαρία, Ισπανία, Τουρκία, κλπ.

Αναφορικά για το πως μας βρίσκουν, εκτός από τις αναρτήσεις μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, κλπ), αξιοσημείωτο είναι ότι αρκετοί επισκέπτες μας βρίσκουν και μέσα από εκπαιδευτικές διαδικτυακές σελίδες. Όσο για τα αγαπημένα άρθρα που προτιμούν, αυτά είναι τα παραμύθια «Η Κάλλω και οι καλικάντζαροι», «Η κυρά-Καλή και οι δώδεκα μήνες», «Τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτορα»,»Ο παπουτσής και τα ξωτικά» και «Η Πούλια κι ο Αυγερινός».

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Ανασκόπηση 2014

Την ανασκόπηση της χρονιάς που πέρασε, κλήθηκε να παρουσιάσει η πρόεδρος της ομάδας Μαρία Παπακωνσταντίνου η οποία την έκανε να έχει μορφή παραμυθιού:

πιτα 2Σςςςςςςςς!!! Αρχή του παραμυθιού, καλή χρονιά της αφεντιάς σας!

Πριν από λίγα χρόνια, εδώ στην όμορφη πόλη της Καβάλας, ένας ανήσυχος, δημιουργικός, καλός αλλά και κακός -κάποιες φορές- νέος, που καταπιανόταν με πάρα πολλά και διαφορετικά πράγματα, είχε μια ιδέα που βασάνιζε το μυαλό του!
Τα παραμύθια!!! Πού χάθηκαν τα παραμύθια που ακούγαμε από τη γιαγιά και τον παππού και που για ώρες ονειρευόμασταν πως είμαστε οι ήρωες της κάθε ιστορίας; Γιατί τα παιδιά δεν παίζουν πια ομαδικά παιχνίδια έξω στις γειτονιές; Τι άλλαξε; Κάτι έπρεπε να κάνει…

Αποφάσισε λοιπόν την ιδέα του αυτή, να τη μοιραστεί με μια μικρή παρέα. Σε κάποιους άρεσε! Κι έτσι ξεκίνησαν και δημιούργησαν μια ομάδα. Στην ομάδα αυτή με τον καιρό προστέθηκαν άτομα ξεχωριστά, όπου το καθένα παίζει το δικό του μοναδικό ρόλο. Το πιο σημαντικό όμως είναι οτι αυτή η ομάδα λειτουργεί συλλογικά. Όλοι μαζί είμαστε μια μεγάλη αγκαλιά!

Λειτουργώντας πάντα με γνώμονα την αγάπη, τον σεβασμό και την κατανόηση, συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο. Δεν λείπουν βέβαια οι διαφωνίες και οι εντάσεις, όπως σε κάθε υγιή σχέση, αλλά καταφέρνουμε πάντα να τις αξιοποιούμε προς όφελος της ομάδας μας. Και προχωράμε…

Μετά από το απαραίτητο και αναγκαίο γραφειοκρατικό τρέξιμο, στο τέλος του 2013, οι Παραμυθάδες είναι και επίσημα σύλλογος. Με ανοιχτά πολλά μέτωπα, όπως πρόβες, επισκέψεις σε σχολεία και ξανά πρόβες, η πόλη της Καβάλας, μέσω του Δήμου Καβάλας, μας καλεί να αφηγηθούμε παραμύθια στο Χριστουγεννιάτικο Παραμυθόσπιτο στον κήπο της Δημαρχίας. Η συμμετοχή των Παραμυθάδων είναι μεγάλη. Για άλλη μια χρονιά ανταποκρίνονται στο κάλεσμα του Δήμου Καβάλας με μεγάλη προθυμία αλλά και αφιλοκερδώς. Μεγάλη είναι και η προσέλευση των μικρών μας φίλων, οι οποίοι ενθουσιάζονται. Παράλληλα με τη αφήγηση παραμυθιών οργανώνουμε και εργαστήρια χειροτεχνίας. Ένας μεγάλος όμως μπελάς μας αναστατώνει με τις σκανταλιές του και δεν είναι άλλος από τον Καλικάντζαρο του Χριστουγεννιάτικου Παραμυθιού μας.
Έτσι μας βρίσκει το 2014 επίσημα σαν σύλλογο. Μας βρίσκει κουρασμένους, αλλά και γεμάτους χαρά να κυνηγάμε να πιάσουμε μαζί με τα παιδιά και τους γονείς τους, τον Καλικάντζαρο και κατορθώνουμε όχι μόνο να πιαστεί αλλά και να μεταμορφωθεί σε άνθρωπο.

Το Φεβρουάριο καλούμαστε να συμμετέχουμε σε μια ημερίδα στη Θεσσαλονίκη με θέμα την «άυλη πολιτιστική κληρονομιά» και τα μέλη της ομάδας μας, μάς εκπροσωπούν επάξια! Ο σύλλογός μας, εντυπωσιάζει τους παρευρισκομένους όσον αφορά το θέμα που πραγματεύεται αλλά και για τη δραστηριότητα που αναπτύσσει. Τον ίδιο μήνα διοργανώνουμε τον πρώτο μας αποκριάτικο χορό με θέμα -για τους Παραμυθάδες- το παραμύθι » Η κυρά Καλή, η κυρά Κακή και οι δώδεκα μήνες», το οποίο αφηγούμαστε και δραματοποιούμε για τα παιδιά. Η συμμετοχή γονέων και παιδιών είναι μεγάλη και τα σχόλια τους πολύ θετικά ως προς τη διαφορετικότητα και το ενδιαφέρον αυτού του αποκριάτικου χορού. Στο τέλος μάλιστα μικροί και μεγάλοι χορεύουν το «Γαϊτανάκι».

Τον Απρίλιο πλέουμε προς τη Θάσο και συγκεκριμένα στον Πρίνο για τη δεύτερη γιορτή βιβλίου. Ο Χρήστος, η Μέλη και η Αδέλα παρέα με τον καπετάνιο της Οφηλίας παρουσιάζουν «Τα Βραστά αυγά και τα βραστά κουκιά».

Όλους αυτούς τους μήνες, ξεκινώντας από τον Νοέμβριο του 2013, μια ομάδα από μέλη των Παραμυθάδων κάνει εντατικές πρόβες υπό την καθοδήγηση ενός πολύ άξιου επαγγελματία, του Θοδωρή Οικονομίδη, για την παράσταση «Καταλόγια-Σχεδίασμα ΙΙΙ» και τον Μάιο φτάνει η μεγάλη στιγμή. Όλη η ομάδα των Παραμυθάδων ενώνεται και συμμετέχει σ’ αυτό το μεγάλο εγχείρημα, άλλοι ως μέλη της παράστασης και άλλοι στον συντονισμό και τη διοργάνωση της. Η πρώτη παραγωγή των Παραμυθάδων, με παραμύθι ενηλίκων, στέφθηκε με επιτυχία και όσοι παρακολούθησαν την παράσταση είχαν να πουν τα καλύτερα. Πρόκειται για μια παράσταση που ξεκίνησε από μια ιδέα του Χρήστου να ασχοληθούμε με τις παραλογές -ένα εξαιρετικό κομμάτι της λαϊκής μας παράδοσης- και η οποία συναντήθηκε με την εμπειρία του Θοδωρή Οικονομίδη και πήρε ψυχή από όλους μας.

Κι έτσι γεμάτους και χαρούμενους μας βρίσκει το καλοκαίρι. Τον Ιούνιο παίρνουμε μέρος, για τρίτη συνεχή χρονιά, στο έκτο Wood Water Wild Festival που πραγματοποιείται στο μονοπάτι της Παλιάς Καβάλας. Στην καθιερωμένη Παραμυθοσπηλιά αφηγούμαστε παραμύθια του Δάσους για ένα Σαββατοκύριακο. Το ίδιο Σαββατοκύριακο διοργανώνουμε τις πρώτες τυπικές εκλογές για το πρώτο επίσημο Διοικητικό Συμβούλιο μετά την έγκριση του καταστατικού μας. Επίσης, τον Ιούνιο διοργανώνουμε το πρώτο μας πικ-νικ, καλούμε τους γονείς να πάρουν τα παιδιά τους και να θυμηθούν μαζί μας τα παλιά. Ξεκινάμε λοιπόν εξορμήσεις στη φύση, ετοιμάζουμε τάπερ με φαγητό από το σπίτι, κουβαλάμε κιλίμια, μπάλες, σχοινάκια και καλή διάθεση.

Και μετά την ξεκούραση συμμετέχουμε στο τέταρτο AIR SEA SHOW με τα «Παιχνίδια της Αλάνας» στο πάρκο του Φαλήρου. Τέλος, αποχαιρετούμε τον Ιούνιο » ανάβοντας φωτιές στις γειτονιές» για τη γιορτή του Αη Γιάννη του Κλείδονα, στην παραλία της Καλαμίτσας.

Τον Ιούλιο, έπειτα απο κάλεσμα του συλλόγου Βιβλιοπωλών Καβάλας συμμετέχουμε στην δέκατη έκτη έκθεση βιβλίου στην παραλία της πόλης, διαβάζοντας παραμύθια στους μικρούς επισκέπτες της έκθεσης. Τον ίδιο μήνα η Καβάλα » Φτου και Παίζει» σ’ ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα που διοργάνωσε η Δημοφέλεια. Οι Παραμυθάδες άλλη μια φορά ενεργοί και θετικοί στη πρόσκληση των υπευθύνων του προγράμματος και του Δήμου Καβάλας, παίζουνε κάθε μέρα και τις πέντε μέρες που διαρκεί το πρόγραμμα και στις πέντε γειτονιές της Καβάλας, όπου αυτό λαμβάνει χώρα. Η συμμετοχή των παιδιών στα παιχνίδια μας ήταν για άλλη μια φορά μεγάλη. Επιπλέον, οι Παραμυθάδες οργανώνουν το εργαστήριο παραδοσιακού παιχνιδιού του προγράμματος, την κατασκευή Σβούρας.

Η θερμοκρασία ανεβαίνει και εμείς το παίρνουμε ζεστά και συνεχίζουμε….ανεβαίνουμε στη Μουσθένη, στο δέκατο έβδομο Φεστιβάλ Πιέριας Κοιλάδας, για δεύτερη χρονιά καλεσμένοι απο τον τοπικό σύλλογο. Κι εκεί, στην αυλή του παλιού πέτρινου σχολείου αφηγούμαστε παραμύθια στα παιδιά, παίζουμε ομαδικά παιχνίδια και απολαμβάνουμε την ξενάγηση και τη φιλοξενία των μελών του συλλόγου στην πλατεία του χωριού. Παίρνουμε πληροφορίες για την ιστορία του χωριού και τέλος καταλήγουμε για καφέ σ’ ένα παραμυθένιο χώρο μέσα στο δάσος.

Αλλά ο Ιούλιος δεν ήταν εύκολος μήνας για την ομάδα. Πρόβες είχαν ξεκινήσει ήδη από κάποια μέλη της, όταν ένας δικός μας παραμυθάς χάνει ένα αγαπημένο του πρόσωπο και η ομάδα είναι εκεί δίπλα του, γιατί αυτή η ομάδα είναι και για τα καλά αλλά και για τα δύσκολα. Και λίγες μέρες αργότερα αυτός ο Παραμυθάς, αφού συνεχίζει τις πρόβες με τους υπόλοιπους, οργανώνει το ταξίδι της ομάδας στη Λήμνο. Ο σύλλογος «Λημνιοί εν δράση της Αθήνας» που διοργανώνει το πρώτο Junior Festival καθώς και το δεύτερο Φεστιβάλ Λήμνου, έχουν ακούσει για τους Παραμυθάδες της Καβάλας, έχουν δει στη σελίδα της ομάδας τις δράσεις μας και μας καλούν να πάρουμε μέρος με παραμύθια και παιχνίδια στη δική τους μεγάλη -όπως αποδείχθηκε- γιορτή.

Ο Απόστολος, η Μαρία, η Μέλη, η Στέλλα και η Θοδώρα, αφού ξεπέρασαν τα προβλήματα με τα δρομολόγια των πλοίων, σαλπάρουν για τη Λήμνο. Με το που φτάνουν εκεί, τους περιμένει μια μεγάλη έκπληξη. Πλήθος παιδιών και ενηλίκων τους περιμένει στο προαύλιο του γυμνασίου της Μύρινας . Οι Παραμυθάδες μας πιάνουν αμέσως δουλειά και αφού φέρουν εις πέρας το εργαστήριο κορώνας με τη συμβολή των εθελοντών του φεστιβάλ, αφηγούνται και δραματοποιούν το παραμύθι » Τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτορα» σε ένα κοινό που απαρτίζεται από πολλούς μικρούς «βασιλιάδες». Δυο μέρες οι Παραμυθάδες μαγεύουν και μαγεύονται από τους μικρούς μας φίλους στη Λήμνο και επιστρέφουν με τις βαλίτσες τους γεμάτες από φιλοξενία, αγάπη και θετικά σχόλια.

Τον Σεπτέμβριο ξεκουραζόμαστε αλλά δεν επαναπαυόμαστε….ιδέες και σχέδια «πέφτουν» στο τραπέζι των συναντήσεων μας.

Τον Οκτώβριο βρίσκουμε τον ρυθμό μας. Μέλη της ομάδας ταξιδεύουν στη γείτονα χώρα και προμηθεύονται Μπεντίρ και Ντάφ  (για όσους δεν τα γνωρίζουν πρόκειται για κρουστά ρυθμικά μουσικά όργανα). Λίγες μέρες αργότερα τα μαθήματα ξεκινούν με έναν εξαιρετικό δάσκαλο μουσικής, τον Μανώλη Παργιεντάκη, ο οποίος εκτός από εξαίρετος μουσικός έχει μέσα του το παραμύθι κι έτσι γίνεται μέλος της ομάδας μας μαζί με τη σύζυγο του Φωτεινή. Ευελπιστούμε οι αφηγήσεις μας καθώς και τα δραματοποιημένα παραμύθια μας να εμπλουτιστούν και με ένα άλλο σημαντικό κομμάτι της παράδοσης μας, τη μουσική! 

Τον Νοέμβριο μας τον έκλεψε η κακιά μάγισσα… Αλλά ο Δεκέμβρης ξεκινάει δραστήριος, με την προετοιμασία της Χριστουγεννιάτικης γιορτής στην «Παιδόπολη». Η Αδελαΐδα μας, η οποία έχει πάρει πάνω της όλον αυτόν τον καιρό το κομμάτι των παιδιών στην » Παιδόπολη», αρχίζει την οργάνωση της γιορτής με τα γράμματα των παιδιών στον Αη Βασίλη. Σύμμαχος για δεύτερη χρονιά, δίπλα μας, το γνωστο κατάστημα παιχνιδιών της πόλης μας » Μεταξάς», το οποίο μας προμηθεύει κάθε είδους παιχνίδια που έχουν ζητήσει τα παιδιά. Η μέρα της γιορτής φτάνει και με τη συνοδεία της χορωδίας των ¨ΣυνΩΔΗπόρων» της Στέγης Φίλων, Γραμμάτων και Τεχνών, που ανταποκρίνονται με ευχαρίστηση στο κάλεσμα μας, φτάνει μέσω Χριστουγεννιάτικων Καλάντων ο Αη Βασίλης. Οι στιγμές που εκτυλίσσονται είναι μοναδικές και τα συναισθήματα έντονα!

Το πνεύμα των Χριστουγέννων φωλιάζει στις καρδιές μας και ετοιμάζουμε τα Χριστουγεννιάτικα παραμύθια μας. Είμαστε παρόντες στο κάλεσμα του Δήμου Καβάλας για τρίτη χρονιά. Εμφανιζόμαστε για έξι μέρες στην πλατεία της πόλης στο καθιερωμένο Χριστουγεννιάτικο Παραμυθόσπιτο. Παίρνουμε μέρος και σε άλλες χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του Δήμου, όπως στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας, στη Λυδία, στις Κρηνίδες, στη Ν. Καρβάλη.

Συγχρόνως πηγαίνουμε στον Γέροντα, καλεσμένοι του συλλόγου «Διδύμαιος Απολλών». Επισκεπτόμαστε επίσης το τμήμα Παιδιατρικής κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Καβάλας, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Λέσχης Φιλάθλων Καβάλας.

Κι εκεί που λέγαμε οτι τελείωσαν οι υποχρεώσεις μας, αφού τελειώνει σε λίγες μέρες η χρονιά, ένα κάλεσμα από το Δήμο Καλαμπάκας, μάς βάζει σε σκέψη. Έτσι λοιπόν ανήμερα Χριστουγέννων, ο Χρήστος και η Δώρα ταξιδεύουν στην Καλαμπάκα και εκεί σε έναν πολύ όμορφα διαμορφωμένο χώρο αφηγούνται Χριστουγεννιάτικα παραμύθια και απολαμβάνουν τη ζεστή και φιλική φιλοξενία των διοργανωτών αλλά και των κατοίκων.

Όλη αυτή τη χρονιά, η ομάδα των Παραμυθάδων συνέχισε τις επισκέψεις στα νηπιαγωγεία και δημοτικά σχολεία του νομού μας, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, προκειμένου να αφηγηθεί στα παιδιά παραμύθια της λαϊκής μας παράδοσης. Συνεχίσαμε επίσης τις μηνιαίες μας επισκέψεις στις παιδικές βιβλιοθήκες της πόλης μας, όσο αυτές λειτουργούσαν.

Μια ακόμη χρονιά έφτασε στο τέλος της και ήμουν εγώ εδώ, στην ευτυχή θέση, να σας πω οτι η «Ομάδα Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού» έκλεισε τρία χρόνια ζωής. Εγώ θα ευχηθώ να μην σταματήσει ποτέ και θα προσθέσω τελειώνοντας οτι στην ομάδα μας προστίθενται συνεχώς νέα μέλη που έχουν πολύ μεγάλη αγάπη και όρεξη για τα παραμύθια, τόση που το μέλλον μοιάζει ελπιδοφόρο!!!
Ψέματα ή αλήθεια έτσι
λένε τα Παραμύθια…
(και ο φίλος μου ο Χρήστος)

Για το τέλος…

Στην συνέχεια, προβλήθηκε ένα δεκάλεπτο βίντεο (ελπίζουμε να το αναρτήσουμε κι αυτό σύντομα) που επιμελήθηκαν οι Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος, ενώ το μοντάζ του ο Θόδωρος Ξυδάς. Στο βίντεο καλούνταν μέλη των παραμυθάδων να ξεχωρίσουν την στιγμή ή τις στιγμές που δεν θα ξεχάσουν από το 2014.

Στην ομάδα των Παραμυθάδων, υπάρχουν μέλη τα οποία βρίσκονται εκτός Καβάλας. Για παράδειγμα η πρόεδρος της ομάδας Μαρία Παπακωνσταντίνου που πρόσφατα μετακομίσανε στην πατρίδα της την Κατερίνη. Η Μαρία βέβαια, παραβρέθηκε στην κοπή μας. Υπήρξαν όμως κάποιες δικαιολογημένες απουσίες, όπως η Νίκη Δρίβα που βρίσκεται στη Βόνιτσα, η Δήμητρα Μπουρουτζόγλου στο Μαασμέχελεν του Βελγίου και ο Τάσος Καμπουράκης στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Επειδή όμως είμαστε παραμυθάδες κι ο κόσμος μας είναι μαγικός, καταφέραμε να τους έχουμε μαζί μας με την βοήθεια της τεχνολογίας. Μέσω skype λοιπόν, συνδεθήκαμε με τους τρεις φίλους μας και ακούσαμε τις ευχές τους. Από την μεριά μας, τους ευχαριστούμε πολύ και τους στέλνουμε την αγάπη μας εκεί που βρίσκονται.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Επίσης, βραβεύσαμε για την προσφορά τους στην ομάδα μας, το μέλος μας και πρώην αντιδήμαρχο πολιτισμού και κοινωνικών θεμάτωνμ Θεοδώρα Βαβαλέσκου, αλλά και το κατάστημα παιχνιδιών «Μεταξάς» που μας στηρίζει σε κάθε χριστουγεννιάτικη γιορτή που πραγματοποιούμε στην παιδόπολη Καβάλας.

Νέα μέλη!

Μεταξύ των νέων μελών που έχουν ενταχθεί στην ομάδα μας τελευταία, αξίζει να αναφέρουμε ιδιαίτερα την Ελένη, η οποία παραβρέθηκε στην πίτα μας. Η αναφορά στην Ελένη γίνεται γιατί δεν είναι από την Καβάλα, αλλά από την Θεσσαλονίκη -όπου και ζει. Ελπίζουμε να μην την ταλαιπωρήσουμε -πολύ- και να απολαύσει μαζί μας το παραμυθένιο μας ταξίδι.

Τέλος, πρέπει να ευχαριστήσουμε τον υπεύθυνο του Cafe «Μετά τις δέκα» Δημήτρη Κόκκινο για την άριστη φιλοξενία και συνεργασία που είχαμε, καθώς και τον Βασίλη Αναστασιάδη για την υλικοτεχνική υποστήριξη που μας παρείχε.

πιτα

Μέλη της ομάδας των Παραμυθάδων

 

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Χριστούγεννα γεμάτα παραμύθια…τέλος!

20141223_220606Με την σημερινή εμφάνισή μας στο σπιτάκι του Αϊ Βασίλη, ολοκληρώσαμε τον κύκλο «Χριστούγεννα γεμάτα παραμύθια». Η Ομάδα μας συμμετείχε για άλλη μια χρονιά -αφιλοκερδώς- στις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του δήμου Καβάλας με αφηγήσεις παραμυθιών των Χριστουγέννων και της πρωτοχρονιάς. Δώσαμε το παρών μας στην κεντρική πλατεία της Καβάλας συνολικά έξι φορές και πιο συγκεκριμένα στις 12, 16, 19, 23 και 30 Δεκεμβρίου 2014, καθώς και σήμερα 04 Ιανουαρίου 2015. Επίσης μια μέρα στην Κεντρική Βιβλιοθήκη «Βασίλης Βασιλικός» στις 17 του Δεκέμβρη, και τρεις επισκέψεις σε Κρηνίδες, Νέα Καρβάλη και Λυδία στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων «Γλυκά Χριστούγεννα».

Οι καλικάντζαροι και τα ξωτικά των παραμυθιών άφησαν τα στίγματά τους έντονα στις μνήμες μας και θα μας συντροφεύουν για όλο το χρόνο. Κι αν αυτές τις γιορτές, το κλίμα δεν ήταν τόσο χριστουγεννιάτικο και γιορτινό όπως του αρμόζει, ας ελπίσουμε του χρόνου για κάτι καλύτερο. Πολλές φορές η ομορφιά κρύβεται στην απλότητα…

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Καλή χρονιά σε όλους μας!

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Οι Παραμυθάδες στην Καλαμπάκα!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Η φάτνη στην πλατεία Ρήγα Φεραίου. Ίσως η καλύτερη στην Ελλάδα. Παραδοσιακή…καθαρά χριστουγεννιάτικη

Στην σκιά των Μετεώρων, την όμορφη και φιλόξενη Καλαμπάκα βρεθήκαμε ανήμερα τα Χριστούγεννα. Καλεσμένοι για τις χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις της πόλης, υπό τον τίτλο «Μετεώρων Δωδεκαήμερο», αφηγηθήκαμε κι εμείς παραμύθια της προφορικής μας παράδοσης.

Λίγο μετά τις έξι το απόγευμα, άνοιξαν οι πόρτες της Παραμυθούπολης. Τί είναι όμως η Παραμυθούπολη; Ένας ισόγειος χώρος δίπλα στην πλατεία που μετά από πολύ δουλειά, όρεξη και φαντασία, μετατράπηκε σε κάτι πολύ μαγικό. Πολύχρωμα σκηνικά που παραπέμπουν σε παραμύθια του κλασικού ρεπερτορίου με μαγικά πηγάδια και δέντρα, σπιτάκια και καλύβια, αλλά και ανεμόμυλοι. Και κάπου ανάμεσα σε όλα αυτά, υπήρχε και το σπιτάκι της αφήγησης. Εκεί δηλαδή, που σε καθημερινή βάση, αφηγούνται παραμύθια.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Παράλληλα όμως, στον ίδιο χώρο, φιλοξενείται και μια ξεχωριστή έκθεση. Πρόκειται για βιβλία-παραμύθια που άντεξαν στο πέρασμα του χρόνου και βρίσκονται εκτεθειμένα χάρη στον συλλέκτη τους τον κ. Παύλο Μπαλογιάννη (σύντομα θα αναρτήσουμε σχετικό άρθρο για τον κύριο Μπαλογιάννη και την υπέροχη συλλογή του).

Στις 19:10 και αφού αρκετά παιδιά είχαν προσέλθει στο χώρο μαζί με τους γονείς τους, καθίσαμε αναπαυτικά στο σπιτάκι της αφήγησης και ξεκίνησε το ταξίδι μας. Ήταν τόσο υπέροχο το κοινό μας, που ενώ αρχικά ήταν προγραμματισμένο να αφηγηθούμε μόνο ένα παραμύθι, δεν αντέξαμε και είπαμε άλλα δύο. Πιο συγκεκριμένα, αφηγηθήκαμε τα παραμύθια: «Η Κάλλω και οι καλικάντζαροι», «Συμφωνία με έναν καλικάντζαρο» και το «Ο ψαράς και το χρυσόψαρο».

Μετά το πέρας της εκδήλωσης, είχαμε την τύχη και την χαρά να δούμε μέρος της προσωπικής συλλογής του κ. Μπαλογιάννη, ενώ πιο αργά παραβρεθήκαμε στον γλυκό χώρο του θεατρικού εργαστηρίου της Καλαμπάκας «Επί Σταγών», γνωρίζοντας και συζητώντας με αρκετά από τα μέλη τους. Ευχαριστούμε όλα τα παιδιά εκεί για την ζεστή υποδοχή. Ευχαριστούμε τον Λεωνίδα Νικόπουλο για το αναμνηστικό υλικό που μας πρόσφερε καθώς και τις φωτογραφίες από την εμφάνισή μας. Ευχαριστούμε την Όλγα Κουτσαλιάρη για την εμπιστοσύνη που μας έδειξε και ελπίζουμε να της την ανταποδώσουμε. Και βέβαια, ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον Παύλο Μπαλογιάννη για την ιδιαίτερη και σπάνια ξενάγηση που μας έκανε στις σελίδες της ιστορίας και της γνώσης, αλλά και για τα βιβλία που μας πρόσφερε.

Από καρδιάς στέλνουμε τις καλύτερες ευχές μας σε όλους τους νέους μας φίλους στην Καλαμπάκα, ανανεώνοντας το ραντεβού μας για…. πολύ σύντομα!

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

«Γλύκα Χριστούγεννα» με τους Παραμυθάδες στη Λυδία

20141228-Lydia-3Τα «Γλυκά Χριστούγεννα» φτάνουν σιγά σιγά στο τέλος τους κι εμείς για άλλο ένα απόγευμα παρευρεθήκαμε στην Λυδία αυτήν την φορά για να βάλουμε κι εμείς το λιθαράκι μας για την πραγματοποίηση της χριστουγεννιάτικης γιορτής.

Αφού μας καλωσόρισαν οι υπεύθυνοι στην στολισμένη αίθουσα εκδηλώσεων  η γιορτή ξεκίνησε με πολύ μουσική, γέλιο και παιχνίδι αφού ανάμεσά  μας εμφανίστηκε ένα ξωτικό πολύ φιλικό με τα παιδιά που έπαιξε, γέλασε και  χόρεψε μαζί τους. Γύρω στις 18:00 πήρε την σκυτάλη η ομάδα των παραμυθάδων όπου για άλλη μια φορά πήραν σάρκα και οστά  μέσα από τα παραμύθια μικρά ξωτικά που βοηθάνε έναν παπουτσή στην δουλειά του, παιδιά που συνομιλούν με τον  Αη Βασίλη και του ζητάνε δώρα και φυσικά οι  δώδεκα μήνες με πρωταγωνιστή τον μήνα των Χριστουγέννων, τον Δεκέμβριο.

Λίγο πριν εκπνεύσει λοιπόν το 2014 ευχόμαστε σε όλους υγεία και μια ζωή παραμυθένια!

Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Μαρία Μπουγά, Χρήστος Τσίρκας, Απόστολος Τσομπανόπουλος και Μαρία Χαριζάνη.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Ακύρωση συμμετοχής σε εκδήλωση

Από την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση των δημοτικών σχολείων Καβάλας

Από την Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση των δημοτικών σχολείων Καβάλας στις 22/12/2014

Μετά από δική μας παράκληση, δεν συμμετείχαμε στην χθεσινή χριστουγεννιάτικη εκδήλωση των δημοτικών σχολείων της 1ης και 2ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Καβάλας που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου. Βάση προγράμματος, θα έπρεπε από τις 18:00 έως τις 18:30 να αφηγηθούμε κάποια παραμύθια. Όταν φτάσαμε στο ισόγειο του εμπορικού, με μεγάλη μας χαρά αντικρίσαμε το πλήθος κόσμου. Γονείς και παιδιά είχαν ξεκινήσει ήδη τις δράσεις τους από τις 17:00. Την χαρά μας όμως διαδέχτηκε η ανησυχία και ο προβληματισμός. Η έντονη -και δικαιολογημένη- φασαρία σε συνάρτηση με την κακή ηχητική του χώρου, καθιστούσαν ανέφικτη την αφήγηση παραμυθιών από εμάς, ακόμα και με την χρήση μικροφωνικής υποστήριξης.

Έτσι, συναποφασίσαμε να μην συμμετέχουμε, αφενός για να μην χαθεί η μαγεία του παραμυθιού και της αφήγησης και αφετέρου να μην δημιουργηθούν αρνητικές εντυπώσεις για την συγκεκριμένη δράση.

Από την πλευρά μας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τους διοργανωτές της εκδήλωσης για την πρόσκλησή τους κι ελπίζουμε στο άμεσο μέλλον να συνεργαστούμε κάτω από καλύτερες συνθήκες.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Γλυκά Χριστούγεννα σε Νέα Καρβάλη και Κρηνίδες

img_5447Λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα, συνεχίζουμε τις δράσεις μας δίνοντας το παρών προκειμένου να ταξιδέψουμε με μικρούς και μεγάλους στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών. Για χθες Κυριακή, το πρόγραμμά μας ήταν αρκετά φορτωμένο. Εκτός των άλλων, θα έπρεπε να είμαστε το απόγευμα, την ίδια ώρα σε δύο διαφορετικές εκδηλώσεις.

Στις Κρηνίδες…

Λίγο μετά τις 4 το απόγευμα λοιπόν, ομάδα των Παραμυθάδων, βρέθηκε στις Κρηνίδες. Στην πλατεία Πελεκανίδη η γιορτή είχε ξεκινήσει ήδη. Θεάματα για μικρούς και μεγάλους. Το παραμύθι όμως θέλει μαγεία, ησυχία και ζεστούλα. Έτσι, για εμάς φρόντισαν να μας παραχωρήσουν έναν κλειστό χώρο, ακριβώς απέναντι. Αίθουσα διδασκαλίας φροντιστηρίου που την μετατρέψαμε σε παραμυθοφωλιά. Κιλίμια και μαξιλάρια και αρκετά παιδιά πάνω σε αυτά…και το παραμύθι αρχινά…

Για τους Παραμυθάδες συμμετείχαν οι: Μαρία Μπουγά, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Στη Νέα Καρβάλη…

Από την άλλη πλευρά της Καβάλας τώρα, μια δεύτερη ομάδα Παραμυθάδων βρέθηκε στο πάρκο της Νέας Καρβάλης στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων «Γλυκά Χριστούγεννα». Από νωρίς το απόγευμα είχε πλημμυρίσει το χωριό με παιδικές φωνές, πολλά χρώματα, ζωγραφιές, χαμόγελα και ανεβασμένη διάθεση. Κάπου εκεί λοιπόν, γύρω στις 16:30, η δεύτερη ομάδα των Παραμυθάδων ανέβηκε στην σκηνή και ζωντάνεψε μέσα από τα παραμύθια χιονάνθρωπους, βασιλιάδες και ξωτικά. Υπήρχαν άτομα κάθε ηλικίας. Ακόμα και γιαγιάδες και παππούδες που, ακούγοντας τα παραμύθια, έγιναν και πάλι παιδιά μαζί με τα εγγόνια τους. Μετά από τα παραμύθια, μαζί με τα παιδιά, είπαμε τα κάλαντα και διάφορα άλλα χριστουγεννιάτικα τραγούδια υπό την συνοδεία των ήχων των μπεντίρ και νταφ.

Αν και ήταν ένα κρύο απόγευμα, ωστόσο τα χαμόγελα και η ενέργεια των μεγάλων και μικρών φίλων μας, ζέσταναν τις καρδιές μας και τους ευχαριστούμε κι εμείς με τη σειρά μας!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Όλγα Κακουλίδου, Αδελαΐς Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου και Μαρία Χαριζάνη.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Με Χριστουγεννιάτικα παραμύθια στον Γέροντα

20141220-Gerontas-5Στο χωριό Γέροντας βρεθήκαμε χθες το απόγευμα, καλεσμένοι του πολιτιστικού συλλόγου «Διδυμαίος Απόλλων»  για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή τους. Στον υπέροχο καινούργιο χώρο τους – το παλιό σχολείο που πήρε και πάλι ζωή – παρέα με τα παιδιά, ταξιδέψαμε στον μαγικό κόσμο των παραμυθιών. Ξωτικά, βασιλιάδες, ακροβάτες, παιδιά, καλικάντζαροι και βέβαια ο Άγιος Βασίλης, κάποιοι από τους ήρωες που ξεπήδησαν μέσα από τα παραμύθια και μας συντρόφευσαν.

Λίγο πριν τελειώσουμε, αντί αναμνηστικού, κατασκευάσαμε όλοι μαζί γιορταστικά φαναράκια με την ελπίδα να ανάψουν και να φωτίσουν με την λάμψη τους τα δωμάτιά μας, αλλά και τις ψυχές μας για πολύχρωμες μέρες.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Θεοδώρα Βαβαλέσκου, Αδελαϊδα Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας, Αρετή Τσιφλίδου, Απόστολος Τσομπανόπουλος και Μαρία Χαριζάνη. Με έκτακτη συμμετοχή και ο Κρέων Κρυωνάς όπου πολύτιμη ήταν η συμμετοχή του στις κατασκευές μας.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | 1 σχόλιο

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.