Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

Στην γιορτή του «χαμόγελου» στην Θεσσαλονίκη

Το περασμένο Σάββατο, οι Παραμυθάδες κατευθυνθήκαμε προς την Θεσσαλονίκη. Προορισμός μας ήταν το 12ο περίπτερο στον χώρο της Διεθνής Έκθεσης. Εκεί, από την προηγούμενη μέρα -την Παρασκευή- είχε ξεκινήσει μεγάλη γιορτή για όλα τα παιδιά. Αφορμή της γιορτής αυτής ήταν η συμπλήρωση των 20 χρόνων ζωής και ενεργής παρουσίας του συλλόγου «Το χαμόγελο του παιδιού».

Εκδηλώσεις και δράσεις για τα παιδιά, από τις 10 το πρωί μέχρι τις 10 το βράδυ ήταν ο στόχος των διοργανωτών και σχεδόν το κατάφεραν (δες το πρόγραμμα εδώ). Από την πλευρά μας, βρεθήκαμε εκεί το πρωί του Σαββάτου και για μία ώρα περίπου, ταξιδέψαμε με τα παιδιά στον κόσμο των παραμυθιών.

Ευχαριστούμε πολύ για την ζεστή υποδοχή των εθελοντών και των υπευθύνων του συλλόγου και τους ευχόμαστε καλή, σύντομη αντάμωση!

Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Μαρία Μπουγά, Μαρία Παπακωνσταντίνου, Αδελαϊδα Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας, Αρετή Τσιφλίδου και Μαρία Χαριζάνη.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Στην 3η γιορτή του βιβλίου στον Πρίνο της Θάσου

3η Γιορτή βιβλίουΣτον Πρίνο της Θάσου βρεθήκαμε σήμερα το πρωί, καλεσμένοι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Πρίνου. Οι εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο, τέτοια περίοδο περίπου, έχουν θέμα το βιβλίο και φιλοξενούνται στον χώρο της παιδικής βιβλιοθήκης που βρίσκεται ακριβώς απέναντι από το δημοτικό σχολείο.

Όσον αφορά για εμάς, παρουσιάζουμε τα παραμύθια μας στην αυλή του σχολείου, παρέα με τους μικρούς αλλά και τους μεγάλους φίλους μας. Στην 1η γιορτή, πριν δύο χρόνια παρουσιάσαμε «τα καινούργια ρούχα του αυτοκράτορα», ενώ στην 2η γιορτή το παραμύθι «τα βραστά αβγά και τα βραστά κουκιά». Φέτος, σειρά είχαν «οι μουζικάντες» και το παραμύθι «Ο βασιλιάς με τις τρεις κόρες και το αλάτι».

Για άλλη μια χρονιά ευχαριστούμε τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει και την χαρά που μας δείνει να επικοινωνούμε με τα παιδιά του Πρίνου.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Αδελαϊδα Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας, Αρετή Τσιφλίδου και Μαρία Χαριζάνη.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Στο νηπιαγωγείο του Ξεριά με τους «Μουζικάντες»

Στο νηπιαγωγείο του δημοτικού διαμερίσματος του Ξεριά βρεθήκαμε σήμερα το πρωί 24 Απριλίου.

Στις 10:00 η πόρτα του νηπιαγωγείου άνοιξε και μας καλωσόρισαν οι δύο νηπιαγωγοί μαζί με τα παιδιά στον όμορφο, φωτεινό, γεμάτο ζωγραφιές χώρο τους. Αφού γνωριστήκαμε η παράσταση -όπως την είπαν τα παιδιά- ξεκίνησε.

Είδαμε τον γάιδαρο που είχε ένα όνειρο από μικρός , τον σκύλο που γέρασε και το αφεντικό του δεν το χρειαζόταν πια, την ναζιάρα γάτα που δεν έβλεπε πλέον καλά και η αφεντικίνα της την έδιωξε από το σπίτι και τον κόκορα που θα γινόταν κρασάτος αν δεν συναντούσε τους υπόλοιπους τρεις και δεν πήγαιναν στην πόλη για να γίνουν μεγάλοι και τρανοί μουσικοί.

Μετά το τέλος της παράστασης μεταμορφώθηκαν τα ίδια τα παιδιά σε γαϊδουράκια, σκυλάκια, γατούλες και κοκοράκια. Δραματοποιήσανε με την βοήθειά μας το παραμύθι και στο τέλος τραγουδήσαμε όλοι μαζί τα τραγούδια «ήταν ένας γάιδαρος» και το «όταν θα παώ κυρά μου στο παζάρι» εντάσσοντας τα ζώα του παραμυθιού στους στίχους.

Περάσαμε πολύ όμορφα και ευχόμαστε να είστε πάντα έτσι χαμογελαστοί και γεμάτοι θετική ενέργεια.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Μαρία Μπουγά, Αδελαίδα Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου και Μαρία Χαριζάνη!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Στο bazaar για το «Χαμόγελο του παιδιού»

20150418-bazaar-2

Η Μαρία διαβάζει στα παιδιά το παραμύθι «Η κυρα-Καλή και οι δώδεκα μήνες»

Σήμερα Σάββατο 18 Απριλίου μία μέρα άκρως ανοιξιάτικη και στον καιρό αλλά και στην διάθεσή μας, δεν είχαμε τίποτα καλύτερο να κάνουμε από το να μοιράσουμε χαμόγελα στα παιδιά!

Με αφορμή το bazaar που διοργάνωσε ο Σύλλογος Αιμοδοτών Επιμελητηρίου Καβάλας  προκειμένου να υποστηρίξει τον σύλλογο «Το χαμόγελο του παιδιού», οι παραμυθάδες έδωσαν το παρών και ταξίδεψαν τους μικρούς μας φίλους στον κόσμο του παραμυθιού.

20150418-bazaar-1

Οι Παραμυθάδες με τον πρόεδρο του συλλόγου «Το χαμόγελο του παιδιού», Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο

Αφού μιλήσαμε για αρκετή ώρα με τον πρόεδρο του «Χαμόγελο του παιδιού» κ. Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο και ανταλλάξαμε απόψεις κι εμπειρίες που έχουμε πάνω στο θέμα των παιδιών λίγο μετά τις 12 το παραμύθι ξεκίνησε.
Η πλατεία του Καπνεργάτη μετατράπηκε με την φαντασία μας σε έναν μεγάλο πέτρινο πύργο που δεν έλειπαν τα μυρμήγκια, οι πάπιες και οι μέλισσες μέσα από το παραμύθι που αφηγήθηκε η Μέλη «Ο μαγεμένος πύργος». Αμέσως μετά σειρά πήραν οι δώδεκα μήνες μέσα από το παραμύθι που αφηγήθηκε η Μαρία «Η κυρά καλή και οι δώδεκα μήνες». Αφού είπαμε όλοι ποιος είναι ο αγαπημένος μήνας και με πλειοψηφία κέρδισαν οι μήνες του καλοκαιριού (γιατί άραγε;!) ήρθε η ώρα για παιχνίδι!

20150418-bazaar-3

Ώρα για παιχνίδι

Παίξαμε τον ποντικό και την γάτα όπου η γάτα προσπαθεί να πιάσει τον ποντικό όσο αυτός κάνει την βόλτα του έξω από την φωλιά του ή αλλιώς «Ο λύκος και το αρνάκι», και τα αγαλματάκια! (1, 2, 3…κόκκινο φως).

Ήταν ένα πολύ όμορφο πρωινό Σαββάτου και ευχαριστούμε τον Σύλλογο Αιμοδοτών που μας προσκάλεσε σε αυτήν την προσπάθεια να μας ευαισθητοποιήσει όλους στο θέμα του εθελοντισμού.
Εμείς ευχόμαστε σε όλους μια ζωή γεμάτη χαμόγελα! Και πόσο μάλλον μια ζωή γεμάτη παιδικά χαμόγελα!

Δείτε το σχετικό βίντεο πατώντας εδώ!

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Θεοδώρα Μπαγδάτογλου, Μαρία Παπακωνσταντίνου, Αδελαΐδα Ράπτη, Απόστολος Τσομπανόπουλος και Μαρία Χαριζάνη.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Με παραμύθια στο 15ο δημοτικό σχολείο Καβάλας

DSC00997Μια ηλιόλουστη λαμπερή μέρα ήταν ό,τι έπρεπε για να συμμαχήσει όμορφα στην επίσκεψη που πραγματοποιήσαμε οι Παραμυθάδες στο 15ο Δημοτικό σχολείο της πόλης μας. Η κυρία Αμαλία μας υποδέχτηκε με ένα ζεστό χαμόγελο και μας οδήγησε στην αίθουσα που λειτουργεί σαν χώρος φιλαναγνωσίας για τους μαθητές. Τα παιδιά της έκτης τάξης μας υποδέχθηκαν με σχετική επιφύλαξη, θεωρώντας ότι τα παραμύθια είναι ξεπερασμένα για την ηλικία τους.

Όμως γρήγορα απορροφήθηκαν μόλις η Αρετή άρχισε να αφηγείται το πρώτο παραμύθι «Η χαμένη βασιλοπούλα». Συζητώντας για το έθιμο της Πρωταπριλιάς μπήκαμε στο δεύτερο παραμύθι μας «Η πονηρή Μαργαρίτα» που τους άνοιξε λίγο την όρεξη μιας και αναφερόταν σε μαγειρέματα. Δέχτηκαν πρόθυμα να συμμετέχουν στο τρίτο μας παραμύθι «Η αχάριστη οικογένεια», σφυρίζοντας και χτυπώντας τα χεράκια τους όποτε η Αρετή έδινε το σύνθημα. Θυμίσαμε στα παιδιά ότι σήμερα, 2 Απριλίου, είναι η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου – γενέθλιος ημέρα του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Τέλος, σειρά είχε ο μύθος του Αισώπου«Ο ψεύτης βοσκός» που αποφασίσαμε να το δραματοποιήσουν τα ίδια τα παιδιά, μετά από την αφήγηση, που έγινε περισσότερο για υπενθύμιση, μιας και είναι αρκετά γνωστός στους περισσότερους μικρούς μας φίλους. Χωρίστηκαν λοιπόν σε τρεις ρόλους, βοσκοί πρόβατα και χωρικοί, και έπαιξαν με τόσο ενθουσιασμό που «χάλασε» ο κόσμος από τις χαρούμενες φωνές.
Αποχαιρετιστήκαμε με την υπόσχεση ότι στις καρδιές τους θα μείνουν για πάντα παιδιά!!!

 

Συμμετείχαν οι: Αδελαϊδα Ράπτη και Αρετή Τσιφλίδου.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Ψέματα κι όχι αλήθεια, στης πρωταπριλιάς τα παραμύθια!

Το αδιαχώρητο είχε δημιουργηθεί στον τρίτο όροφο της δημοτικής βιβλιοθήκης Καβάλας (ΔΒΚ) χθες 1η Απριλίου. Δεν πρόκειται για πρωταπριλιάτικο ψέμα, αλλά για την εκδήλωση που πραγματοποιήσαμε «Οι Παραμυθάδες» με αφορμή την συγκεκριμένη μέρα, αλλά και την παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου που έχει οριστεί η 2 Απριλίου. Περισσότερα από εβδομήντα παιδιά μαζί με τους συνοδούς τους τίμησαν την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε μετά από πρωτοβουλία της υπεύθυνης της βιβλιοθήκης, Κατερίνας Κουμανίδου.

Η προσέλευση του κόσμου ξεκίνησε λίγο μετά τις 17:30 και για μια ώρα μετά, ο κόσμος συνέχισε να προσέρχεται. Χωρίς ιδιαίτερη καθυστέρηση ξεκινήσαμε -εκτός του ακαδημαϊκού τετάρτου- με την Κατερίνα  να καλωσορίζει τον κόσμο, λέγοντας δυο λόγια για την εκδήλωση. Έπειτα, η σκυτάλη σε εμάς και τα παραμύθια. Η συμμετοχή μικρών και μεγάλων ήταν αρκετά ικανοποιητική, κάτι που μας έκανε κι εμάς να νιώσουμε υπέροχα. Η Αρετή μας είπε τον μύθο για το «πώς σκορπίσανε τα ψέματα» στον κόσμο, αλλά και το «ο ψεύτης και ο κλέφτης, τον πρώτο χρόνο χαίρονται». Ο Τάσος για «το πάθημα της πονηρής αλεπούς». Η Γεσθημανή μας θύμισε την ιστορία του ποντικού που βάλθηκε να παντρέψει την κόρη του με τον πιο δυνατό («ο γάμος του ποντικού»). Σειρά μετά πήρε η Αδελαϊδα που με το ιδιαίτερο στυλ της, μας αφηγήθηκε την «πονηρή Μαργαρίτα» των αδερφών Γκριμ. Μετά από απαίτηση κάποιων παιδιών, ο Χρήστος αφηγήθηκε τον μύθο του Αισώπου «ο ψεύτης βοσκός» -ο ελληνικός «ήρωας» της πρωταπριλιάς-, ενώ για το τέλος η Μέλη μας αφηγήθηκε τον ιταλό λάτρη της ψευτιάς, τον «Πινόκιο» του Κάρλο Κολόντι.

Στη συνέχεια, τα παιδιά χωρίστηκαν σε δύο ομάδες. Μία με τα μικρά και μία δεύτερη με τα μεγαλύτερα παιδιά. Η πρώτη ομάδα χρωμάτισε τον Πινόκιο με τα χρώματα της φαντασίας τους, ενώ η δεύτερη ομάδα, ζωγράφισε και δημιούργησε μια μολυβοθήκη που απεικονίζει τον Πινόκιο.

Ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό της δημοτικής βιβλιοθήκης και ιδιαίτερα την υπεύθυνή της, Κατερίνα Κουμανίδου για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν. Ευχαριστούμε επίσης -και ήταν μεγάλη μας χαρά που την είδαμε ξανά- την πρώην υπεύθυνη, την Άννα Σοφιανού, που όχι απλά παραβρέθηκε, αλλά όπως μάθαμε, βοήθησε εθελοντικά στον συντονισμό και την πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Για να δείτε στιγμιότυπο από την εκδήλωση μέσα από ρεπορτάζ του Kavala portal πατήστε εδώ!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Τάσος Καπατζιάς, Γεσθημανή Κούφτα, Μέλη Μίχα, Αδελαϊδα Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας και Αρετή Τσιφλίδου.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Στον αγώνα δρόμου για τα άτομα με αναπηρία

agonas-kavala-anapΧωρίς παραμύθια, αλλά με φόρμες και αθλητικά παπούτσια, μέλη της ομάδας των Παραμυθάδων κατεβήκαμε χθες Κυριακή το πρωί στο δημοτικό κήπο της Καβάλας. Αφορμή ήταν ο αγώνας δρόμου για τα άτομα με αναπηρία που διοργάνωσε το Κέντρο Κοινωνικής Πρόνοιας Περιφέρειας Α.Μ.Θ. και ο Νομαρχιακός Σύλλογος Ατόμων με Αναπηρία Νομού Καβάλας.

Ευχή όλων μας, η χθεσινή ανταπόκριση να αποτελέσει ένα πρώτο βήμα για την διάδοση της σωστής συμπεριφοράς που πρέπει να δείχνουμε απέναντι στους συνανθρώπους μας με αναπηρία. Το δικαίωμα στην προσβασιμότητα, στην εκπαίδευση, στην διασκέδαση, την εργασία, τη ζωή.

αγώνας αναπηριας

Από αριστερά: Δέσποινα, Θεοδώρα, Μαρία, Αρετή, Αδελαϊδα με την μικρή Μαρία, Μέλη, Χρήστος, Τάσος και Εύη.

 

 

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Με τα νήπια του Παλαιοχωρίου για την «Ώρα της γης»

Στο νηπιαγωγείο του Παλαιοχωρίου βρεθήκαμε το περασμένο Σάββατο 28 Μαρτίου καλεσμένοι από τη νηπιαγωγό Μιχαέλα Κεχαγιόγλου. Το νηπιαγωγείο συμμετείχε στην δράση «Η ώρα της γης¹» μέσα από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την κατανόηση της ενέργειας σε συνδυασμό με το σεβασμό στο περιβάλλον. Στο πλαίσιο της δράσης αυτής, τα παιδιά γίνανε οι «ηθοποιοί» μιας μικρού μήκους ταινίας με συμβουλές προς τους ενήλικες για εξοικονόμηση ενέργειας.

Λίγο μετά τις 19:30 άρχισε η προσέλευση των παιδιών με τους γονείς τους στον υπέροχο χώρο που για τις ανάγκες της … νύχτας, διαμορφώθηκε κατάλληλα. Προσφέρθηκαν σε όλους ζεστές σοκολάτες και όταν οι δείκτες του ρολογιού ήρθαν στην θέση τους, μικροί και μεγάλοι αρχίσαμε την αντίστροφη μέτρηση από το 10 και μετά…φαναράκια, φακοί και κεράκια σε βάσεις που κατασκεύασαν τα παιδιά, φώτισαν το χώρο. Τότε ήρθε η ώρα η δική μας. Των Παραμυθάδων. Μέσα σε αυτήν την καταπληκτική ατμόσφαιρα, πρωταγωνιστές γίνανε τα παραμύθια. Η Αδελαϊδα με το παραμύθι των αδερφών Γκριμ «τα τέσσερα αδέρφια», ο Τάσος με το «ήλιος και φεγγάρι», Η Μέλη με το «ο μαγεμένος πύργος» των αδερφών Γκριμ και ο Χρήστος με τα «γιατί ο σκύλος ζει με τον άνθρωπο» και «ο Ναστραντίν Χότζας σώζει το φεγγάρι».

Η βραδιά πέρασε όμορφα και γρήγορα κι αφού ανάψανε τα φώτα, δεχτήκαμε το δώρο που μας πρόσφεραν τα παιδιά, χαιρετηθήκαμε κι είπαμε να ανταμώσουμε και πάλι σύντομα.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Τάσος Καπατζιάς, Μέλη Μίχα, Αδελαϊδα Ράπτη και Χρήστος Τσίρκας.

¹Οι πολίτες όλου του κόσμου καλούνται να σβήσουν τα φώτα για μία ώρα για να στείλουν αποφασιστικό μήνυμα συμμετοχής στην προστασία του περιβάλλοντος. Η εκδήλωση διοργανώνεται τις πρώτες βραδινές ώρες μιας ημέρας στα τέλη του Μαρτίου. H Ώρα της Γης (Earth Hour) γεννήθηκε το 2007 στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας, όταν δύο εκατομμύρια νοικοκυριά και επιχειρήσεις ύψωσαν τη φωνή τους ενάντια στην κλιματική αλλαγή, σβήνοντας τα φώτα για μία ώρα. Η πρωτοβουλία ανήκε στην περιβαλλοντική οργάνωση WWF και τη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett.

Το 2015 η Ώρα της Γης έλαβε χώρα από τις 8:30 μ.μ. έως τις 9:30 μ.μ. της 28ης Μαρτίου, με θέμα την κλιματική αλλαγή («Use your power to change climate change.»).

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/worldays/256#ixzz3VmdbFXHp

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

«Οι μουζικάντες» στο 2ο δημοτικό σχολείο Καβάλας

Πέμπτη χθες και η ομάδα μας έκανε τα «εγκαίνια» της παραμυθένιας της χρονιάς στο 2ο δημοτικό σχολείο Καβάλας με το παραμύθι «οι μουζικάντες». Ξεκινήσαμε με όνειρα! Τί καλύτερο από το να ονειρεύεσαι και να πραγματοποιείς τα όνειρά σου παρέα με καλούς φίλους. Αυτό διαπραγματεύεται το παραμύθι μας. Ένα παραμύθι που το συναντάμε και στους αδερφούς Γκριμ με τον τίτλο «Οι μουσικοί της Βρέμης».

Έτσι, λίγο μετά τις 10:00, η πόρτα του 2ου σημοτικού σχολείου άνοιξε και μας υποδέχθηκαν με ιδιαίτερη χαρά ο διευθυντής του σχολείου, οι δάσκαλοι και οι μαθητές από την Α’, Β’, Γ’ και Δ’ τάξη. Αμέσως διαμορφώσαμε την αίθουσα υπολογιστών κατάλληλα και το παραμύθι ξεκίνησε. Συναντήσαμε τον πεισματάρη γάιδαρο που παρά την ηλικία του δεν το έβαλε κάτω και ακολούθησε το όνειρό του μέχρι να το πραγματοποιήσει. Σε αυτό το ταξίδι όμως δεν ήταν μόνος του. Είχε παρέα μια γάτα, έναν σκύλο και έναν κόκορα. Όπου όλοι μαζί κατάφεραν να κάνουν το αδύνατο δυνατό. Να γίνουν μεγάλοι και τρανοί μουζικάντες!

Όταν τελείωσε η αφήγηση από τους παραμυθάδες την σκυτάλη πήραν τα ίδια τα παιδιά όπου με την βοήθειά μας το δραματοποίησαν με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό. Οι φωνές τους θα μπορούσαν να ξορκίσουν κάθε κακό και να πετύχουν κάθε στόχο. Στο τέλος, ένα – ένα παιδί με την σειρά, μας εκμυστηρεύτηκε το δικό του κρυφό όνειρο.

Εμείς ευχόμαστε μέσα από την καρδιά μας να μην σταματήσουν ποτέ να τα κυνηγάνε και να τα ανανεώνουνε συνεχώς.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Αδελαΐδα Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου, Μαρία Χαριζάνη.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | 1 σχόλιο

Στον βρεφονηπιακό σταθμό «Τα στρουμφάκια»

Μια όμορφη λιλιπούτεια γλυκιά επίσκεψη βιώσαμε σήμερα το πρωί στον παιδικό σταθμό «Τα Στρουμφάκια». Σε έναν φωτεινό πολύχρωμο χώρο μας υποδέχθηκαν δασκάλες και παιδιά. Χαρούμενα και κουτσοδόντικα χαμόγελα μας περικύκλωσαν και άρχισε η μέρα μας παραμυθένια. Η συνάντηση ξεκίνησε με τα παιδικά τραγούδια «ο γάιδαρος» και «ο μπάρμπα Μπίλιος». Η πρώτη αφήγηση με το παραμύθι «ο ψεύτης βοσκός» ενθουσίασε τους μικρούς μας φίλους και συνεχίσαμε με το «Η κυρά-καλή και οι δώδεκα μήνες». Κατόπιν πλημμύρισε ο χώρος με ψεύτες βοσκούς, θυμωμένους χωρικούς και χαριτωμένα προβατάκια από τα παιδιά που δραματοποίησαν το παραμύθι του ψεύτη βοσκού. Η κορύφωση ήρθε όταν με τον ήχο του μπεντίρ, παιδιά, δασκάλες και παραμυθάδες μπήκαν στον κύκλο χορεύοντας και τραγουδώντας το μήλο μου κόκκινο.
Οι μικροί μας φίλοι μας επιφύλαξαν μια έκπληξη για το τέλος. Έναν φάκελο γεμάτο ζωγραφιές υπογεγραμμένες με τα ονόματά τους αλλά και με τα… ψευδώνυμα, όπως π.χ. Σπάιντερμαν.
Φύγαμε γεμάτοι όμορφα συναισθήματα με αποτυπωμένα τα παιδικά χαμόγελα στην καρδιά μας.
Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Αδελαϊς Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου και Μαρία Χαριζάνη.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.