Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

Στο 2ο νηπιαγωγείο Κρηνίδων με πολύ φαντασία!

Τετάρτη 6 Απριλίου 2016, 08:30. Η ομάδα των «Μουζικάντηδων» ξεκινάει από την Καβάλα για να συναντήσει τους λιλιπούτειους φίλους στο 2ο νηπιαγωγείο Κρηνίδων.
Η ανυπομονησία των φίλων μας από την πρώτη ομάδα που μας περίμενε, κρύφτηκε αρχικά πίσω από τα ντροπαλά τους βλέμματα και τις αδύναμες έως ανύπαρκτες φωνούλες τους. Σε λίγη ώρα όμως και αφού συστηθήκαμε και μιλήσαμε λίγο, η ατμόσφαιρα ζεστάθηκε, άνοιξαν διάπλατα τα αθώα τους ματάκια και απόλαυσαν την περιπέτεια των τεσσάρων φίλων. Στη δεύτερη ομάδα είχε ήδη περάσει η ώρα και μας υποδέχτηκαν μ’ ένα ηχηρό και γεμάτο χαμόγελα «Καλημέρααααα!» και ακολούθησε το γνωστό ταξίδι προς το όνειρο του γάιδαρου, του σκύλου, της γάτας και του κόκορα.
Μετά το τραγουδάκι που είπαμε και με τις δύο ομάδες, μας εξομολογήθηκαν και τα δικά τους όνειρα και για άλλη μια φορά ξαφνιαστήκαμε ευχάριστα από μερικές απαντήσεις. «Κυνηγός δράκων» είπε ο Κωνσταντίνος, «κουκλοθεατρής» είπε ο συνονόματός του κι εμείς χαρήκαμε πολύ, γιατί κάποια παιδιά κρατούν ακόμη ζωηρή την φαντασία τους και ζουν στο δικό τους παραμυθένιο κόσμο. Δραματοποιήσαμε μετά με πολλή επιτυχία και σαματά το παραμύθι μας και στο τέλος μας περίμενε μια πολύ όμορφη έκπληξη!
Αντικρίσαμε ένα τεράστιο βιβλίο παραμυθιών από χαρτόνι να έρχεται προς το μέρος μας, γεμάτο αγάπη, όμορφα λόγια και μια φωτογραφία που στόλιζαν την τεράστια χειροτεχνία. Και όχι μόνο αυτό! Απολαύσαμε μεγάλες και πολύ σφιχτές αγκαλιές από όλα τα παιδιά που δε μας άφηναν να φύγουμε. Όταν αποφάσισαν να βγουν για διάλειμμα, να χαρούν την πανέμορφη και ηλιόλουστη αυλή τους, απολαύσαμε την φιλοξενία των νηπιαγωγών, με καφεδάκι και κεράσματα, ενώ παράλληλα βρήκαμε την ευκαιρία και ενημερωθήκαμε για τον τρόπο λειτουργίας του χώρου.
Άλλη μια φορά το όμορφο ταξίδι των τεσσάρων φίλων έφτασε στο τέλος του κι εμείς τόσο γεμάτοι από αγάπη και χαμόγελα, πήραμε το δρόμο της επιστροφής, σκεπτόμενοι τα λόγια που μας αφιέρωσαν οι φίλοι μας:
Με ένα παραμύθι……
ΠΕΤΑΩ
ΟΝΕΙΡΕΥΟΜΑΙ
ΤΑΞΙΔΕΥΩ
ΓΙΝΟΜΑΙ ΕΞΥΠΝΟΣ
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ
ΓΙΝΟΜΑΙ ΗΡΩΑΣ
ΚΟΙΜΑΜΑΙ
ΧΑΛΑΡΩΝΩ
ΓΕΛΑΩ……..
Κι εμείς οι παραμυθάδες …….γελάμε πολύ!!!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Αδελαΐδα Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου, Απόστολος Τσομπανόπουλος και Μαρία Χαριζάνη.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Δηλώσεις συμμετοχής για ημερήσια εκδρομή σε εκδήλωση για το «Χαμόγελο του Παιδιού»

Με τον πρόεδρο του συλλόγου Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο, την συντονίστρια Β. Ελλάδος Βάσω Πετρίδου και την υπεύθυνη για το παράρτημα της Πάτρας Εύη Μαλαμάκη.

Με τον πρόεδρο του συλλόγου Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο, την συντονίστρια Β. Ελλάδος Βάσω Πετρίδου και την υπεύθυνη για το παράρτημα της Πάτρας Εύη Μαλαμάκη.

Την Κυριακή 24 Απριλίου, «Οι Παραμυθάδες» θα συμμετέχουμε στο τριήμερο εκδηλώσεων που διοργανώνει ο εθελοντικός οργανισμός «Το χαμόγελο του παιδιού» για την παρουσίαση των δράσεών του. Είναι η δεύτερη χρονιά που πραγματοποιείται και δεύτερη χρονιά για εμάς που αποδεχόμαστε την πρόσκληση να συμμετέχουμε.

Για τον λόγο αυτό, θα πραγματοποιήσουμε μονοήμερη εκδρομή με 20θέσιο λεωφορείο. Η αναχώρηση θα γίνει το πρωί της Κυριακής από τον Δημοτικό Κήπο Καβάλας και προορισμό τον χώρο της Δ.Ε.Θ. (16ο περίπτερο). Η επιστροφή μας στην Καβάλα θα είναι το απόγευμα της ίδιας μέρας.

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής – κρατήσεις θέσεων, στο τηλέφωνο: 6946 816535 (Χρήστος Τσίρκας).

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: Στην 4η Γιορτή Βιβλίου, στον Πρίνου της Θάσου

Για άλλη μια χρονιά θα βρεθούμε στον όμορφο Πρίνο και στην γιορτή του βιβλίου που κλείνει αισίως 4 χρόνια ζωής. Αφορμή για την γιορτή αυτή, η Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, αλλά και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου Πρίνου, που παρά τις δύσκολες συνθήκες συνεχίζουν τις δράσεις τους απτόητοι.

Ραντεβού λοιπόν την Κυριακή 10 Απριλίου, γύρω στις 12 το μεσημέρι, στην πλατεία του Πρίνου.

4η Γιορτή βιβλίου

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: Στο 2ο νηπιαγωγείο Κρηνίδων

20160209_115426Την Τετάρτη 6 Απριλίου 2016, οι Παραμυθάδες παρέα με τους 4 καλούς φίλους μας -τους μουζικάντες– θα επισκεφτούμε το 2ο νηπιαγωγείο Κρηνίδων για να πούμε στους μικρούς μας φίλους την αισόδοξη ιστορία τους, αλλά και για να παίξουμε!

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Στο Παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας στις Κρηνίδες, συντροφιά με τον Αίσωπο!

Αφού ο Αίσωπος επισκέφτηκε την περασμένη Τετάρτη τις παιδικές βιβλιοθήκες του Τιμίου Σταυρού και Αγίου Λουκά, την επόμενη μέρα, βρέθηκε παρέα με τα παιδιά στο Παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας στις Κρηνίδες. Είναι η τρίτη δράση που πραγματοποιούμε στις Κρηνίδες μέσα στο 2016 και χαιρόμαστε γιατί κάθε φορά αντικρίζουμε καινούργιες παιδικές φατσούλες που έρχονται διψασμένες για παραμύθια και μύθους.

Λόγω της έλειψης μεγάλης αίθουσας, βρεθήκαμε και πάλι στον παιδικό σταθμό των Κρηνίδων, ακριβώς δίπλα στο πρώην δημαρχείο Φιλίππων, όπου λίγο μετά τις 6 το απόγευμα αφηγηθήκαμε στα παιδιά, άγνωστους μύθους του Αισώπου όπως: «Γάτα και Αφροδίτη», «Η γριά κι ο γιατρός», «Πετεινοί», «Ο γάιδαρος και το αλάτι», «Ο φιλάργυρος», «Το λιοντάρι και ο λαγός», «Η αλεπού κι ο αετός», «Η αλεπού και ο τράγος», «Ο δειλός κυνηγός και ο ξυλοκόπος».

Στο τέλος κάθε μύθου, κουβεντιάζαμε με τα παιδιά για το δίδαγμα που αφήνει ο κάθε ένας, ενώ δεν έλειπαν και οι αστείοι σχολιασμοί.

Τέλος, το κάθε παιδί ζωγράφισε τον μύθο που ξεχώρισε περισσότερο και φεύγοντας ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τον μήνα Απρίλιο.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος, Ράπτη Αδελαϊδα, Τσίρκας Χρήστος, Τσίρμπα Κατερίνα και Τσομπανόπουλος Απόστολος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Με καλεσμένο τον Αίσωπο στις Παιδικές Βιβλιοθήκες

Στην παιδική βιβλιοθήκη του Τιμίου Σταυρού

Της Παραμυθο-ανταποκρίτριάς μας, Μέλης Μίχα

Η μηνιαία συνάντηση των Παραμυθάδων στις Παιδικές Βιβλιοθήκες ήταν πολύ ξεχωριστή. Το ταξίδι μας ήταν μεγάλο, στην χώρα ενός αγαπημένου μυθοποιού, του Αισώπου. Όσοι βρέθηκαν μαζί μας, την Τετάρτη που μας πέρασε, ταξίδεψαν χιλιάδες χρόνια πίσω στον χρόνο. Τότε που ο Αίσωπος άρχισε να λέει τους μύθους του. Μύθοι που αφηγηθήκαμε κι εμείς με πολύ μεράκι και παραστατικότητα στα παιδιά. Άγνωστοι μύθοι, μα με ωραία και σημαντικά διδάγματα. Διδάγματα που ανακάλυπταν τα ίδια τα παιδιά. «Γάτα και Αφροδίτη», «Αετός και αλεπού», «Αλεπού και τράγος», «Καλιακούδα και κόρακες», «Τρεις ταύροι και λιοντάρι», «Αετός και χελώνα», «Ελάφι και λιοντάρι», «Ο δειλός κυνηγός και ο ξυλοκόπος!», «Γάιδαρος και μουλάρι», «Η ξιπασμένη καλιακούδα». Έπειτα μοιράσαμε χαρτιά, μαρκαδόρους και ξυλομπογιές και κάθε παιδί ζωγράφισε τον αγαπημένο του μύθο. Η συνάντησή μας έκλεισε όμορφα, σχεδιάζοντας στο τέλος, σε ένα μεγάλο χαρτόνι, τον χρονολογικό χάρτη από τη γέννηση του Αισώπου μέχρι σήμερα.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Αθανασία Ξανθοπουλάκη, Αδελαϊδα Ράπτη, Απόστολος Τσομπανόπουλος και Τζούλια Φουντουκίδου.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Στην παιδική βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά

Του παραμυθο-ανταποκριτή μας, Χρήστου Π. Τσίρκα

Ο Μάρτης ήταν στην φευγάλα. Μια ανάσα του είχε μείνει για να μας χαιρετίσει κι εμείς βρεθήκαμε στην παιδική βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά, πιστοί στο μηνιαίο μας ραντεβού με τους μικρούς μας φίλους. Δεν είχαμε θέμα αυτή την φορά, αλλά αφιέρωμα στον υπέροχο μυθοπλάστη Αίσωπο. Ξεκινήσαμε στην δράση μας, γνωρίζοντας κάποια πράγματα για τη ζωή και το έργο του. Στην συνέχεια αφηγηθήκαμε μύθους του, αλλά όχι τους γνωστούς που συνήθως επιλέγονται στις διάφορες εκδόσεις, αλλά άγνωστους που είναι εξίσου ενδιαφέροντες και διδακτικοί, όπως: «Η Ελιά και η Συκιά», «Το Φίδι και ο Αετός», «Το Άλογο και ο Γάιδαρος», «Ο ήλιος κι ο άνεμος», «Γάτα και Αφροδίτη», «Η γριά κι ο γιατρός», «Η γίδα και ο γιδοβοσκός», «Ο γέρος και ο Θάνατος», «Οι Πετεινοί», «Ο γάιδαρος και το αλάτι».

Έπειτα τα παιδιά, έχοντας επιλέξει τον μύθο που τους άρεσε περισσότερο, με μαρκαδόρους και ξυλομπογιές ζωγράφισαν αυτό που τους έκανε εντύπωση!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος, Κούφτα Γεσθημανή και Τσίρκας Χρήστος.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Προσεχώς: Γνωριμία με τον Αίσωπο στο παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης στις Κρηνίδες

Την Πέμπτη 31 Μαρτίου στις 6 το απόγευμα, θα βρεθούμε στο Παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας στις Κρηνίδες, προκειμένου να πραγματοποιήσουμε την δράση που αφορά τις επισκέψεις μας στις παιδικές βιβλιοθήκες. Για τον μήνα Μάρτιο το θέμα μας είναι η γνωριμία με τον Αίσωπο, την ζωή του, καθώς και κάποιους από τους μύθους του.

Αμέσως μετά, τα παιδιά θα κληθούν να απαθανατίσουν με χρώματα, εικόνες από τους μύθους που άκουσαν.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στον παιδικό σταθμό των Κρηνίδων, δίπλα στο πρώην δημαρχείο Φιλίππων και είναι μια πρωτοβουλία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας και της Ομάδας Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού, «Οι Παραμυθάδες».

Είσοδος ελεύθερη.

ΑΙΣΩΠΟΣ ΚΡΗΝΙΔΕΣ

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Προσεχώς: Στις παιδικές βιβλιοθήκες του δήμου Καβάλας με «καλεσμένο» τον Αίσωπο

Την ερχόμενη Τετάρτη 30 Μαρτίου, στις 18:00 (6 το απόγευμα), θα βρεθούμε στις παιδικές βιβλιοθήκες του δήμου Καβάλας για την καθιερωμένη μας μηνιαία επίσκεψη. Για τον μήνα Μάρτιο, αποφασίσαμε να γνωρίσουμε στους μικρούς μας φίλους, τον Αίσωπο. Λίγα λόγια για την ζωή του και αρκετούς μύθους -από αυτούς που δεν έγιναν γνωστοί στο ευρύ κοινό. Κι όταν ο λόγος σωπάσει, σειρά θα έχουν οι εικόνες και τα χρώματα, αφού θα ζωγραφίσουμε όποιον μύθο άρεσε στον καθέναν μας!

Σας περιμένουμε στις παιδικές βιβλιοθήκες του Τιμίου Σταυρού και του Αγίου Λουκά. Είσοδος ελεύθερη!

Την επομένη, ημέρα Πέμπτη, η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί και στο Παράρτημα της Δημοτικής βιβλιοθήκης στις Κρηνίδες και συγκεκριμένα στν παιδικό σταθμό των Κρηνίδων (δίπλα στο πρώην δημαρχείο).

ΑΙΣΩΠΟΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,,, | Σχολιάστε

Στο ειδικό σχολείο Γρεβενών…ένα ξεχωριστό πρωινό!

Την Δευτέρα που μας πέρασε, ο δρόμος, μας έβγαλε στην πόλη των μανιταριών, τα όμορφα Γρεβενά! Προηγήθηκε η πρόσκληση που μας έγινε από τον διευθυντή του Εργαστηρίου Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης Γρεβενών (ΕΕΕΕΚ) Κωνσταντίνο Τζάτζη, μετά από πρόταση της Υπεύθυνης Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων (ΣΣΝ) της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών, Μαρίας Σακοράφας.

Πριν την αυγή…

Η ώρα της συνάντησής μας, ορίστηκε μεταξύ 09:00 και 10:00. Αυτό σήμαινε για εμάς, ότι έπρεπε να αναχωρήσουμε αρκετά νωρίς. Έτσι κι έγινε. Πριν φέξει η αυγή τα απαλά χρώματά της, βρισκόμασταν ήδη στο δρόμο απολαμβάνοντας κάθε στιγμή του ιδιαίτερου πρωινού μας.

Γύρω στις 09:30 περνούσαμε την αυλόπορτα του σχολείου όπου μας υποδέχτηκε με θέρμη ο διευθυντής του και μας ξενάγησε στους χώρους του. Αίθουσες, εργαστήρια, φυσιοθεραπευτήριο και βέβαια οι άνθρωποι. Οι δάσκαλοι και εκπαιδευτικοί που επιτελούν αυτό το δύσκολο έργο και τέλος, οι ξεχωριστοί μαθητές.

Η δράση μας ξεκίνησε με τους μικρότερους μαθητές στους οποίους αφηγηθήκαμε τα παραμύθια «Τα τρία γουρουνάκια κι ο κακός λύκος» και το «Οι μουζικάντες». Αμέσως μετά, καθισμένοι γύρω από το τραπέζι, ζωγραφίσαμε και κατασκευάσαμε δύο μάσκες: Γουρουνάκι και γάιδαρο. Κι αφού τελειώσαμε και φορέσαμε τις μάσκες μας, πιάσαμε το τραγούδι. «Μήλο μου κόκκινο» και «Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι».

Η ενέργεια και η ποικιλία των συναισθημάτων που δεχτήκαμε από τους μικρούς μας φίλους, ήταν το καλύτερο τονωτικό για εμάς!

Με αφήγηση και δραματοποίηση στους μεγάλους!

Η πρώτη ομάδα των θεατών αποχώρησε και έδωσε την θέση της στους μεγαλύτερους. Η ζωηράδα και οι φωνές από την πρώτη ομάδα έγιναν τώρα ησυχία και συγκέντρωση. Η δεύτερη ομάδα των θεατών μας παρακολούθησε την αφήγηση των παραμυθιών «Οι μουζικάντες» και «Ο ψεύτης βοσκός» με ιδιαίτερη προσοχή, αλλά και διασκεδάζοντας όπου ένιωθαν την ανάγκη να γελάσουν.

Όταν τελειώσαμε εμείς, το λόγο είχαν τα παιδιά που, με την βοήθειά μας, αφηγήθηκαν και δραματοποίησαν το παραμύθι με τα τέσσερα ζώα που θέλουν να πάνε στην πόλη για να γίνουν μουσικοί. Την παράσταση έκλεψαν όλα τα παιδιά και το χειροκρότημα που εισπράξανε από τους συμμαθητές, τους δασκάλους τους κι εμάς, ήταν από καρδιάς.

Ακολούθησε η κατασκευή της μάσκας, αλλά και αρκετά πειράγματα και αστεία μεταξύ μας.

Με δώρα και ευχές

Η ώρα πέρασε κι όλοι μας, έπρεπε να αποχωρήσουμε. Δεχτήκαμε δύο δώρα, δημιουργίες των παιδιών του ΕΕΕΕΚ. Δύο πίνακες ζωγραφικής που σίγουρα θα στολίσουμε με αυτούς, τους τοίχους στο παραμυθόσπιτο. Ευχηθήκαμε στα παιδιά ό,τι καλύτερο για την συνέχεια και φύγαμε με την ελπίδα να ανταμώσουμε ξανά και σύντομα!

Ευχαριστούμε από καρδιάς τον διευθυντή του ΕΕΕΕΚ Γρεβενών, Κώστα Τζάτζη, την ΣΣΝ Μαρία Σακοράφα, έναν-έναν και όλους μαζί τους δασκάλους και εκπαιδευτικούς τους ιδρύματος, αλλά και τον χορηγό της εκδήλωσης, τον Συνεταιρισμό Οδηγών Ταξί «Η Πίνδος» που έχει και την ευθύνη της μεταφοράς των μαθητών. Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε τα παιδιά, που με τα όμορφα συναισθήματά τους, μας γέμισαν ενέργεια για αρκετό καιρό.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Τσίρκας Π. Χρήστος, Τσιφλίδου Αρετή, Τσομπανόπουλος Απόστολος και Χαριζάνη Μαρία!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Βρες το παραμύθι (περιγραφή-κανόνες)

τι παίζουν οι Παραμυθάδες;Αυτήν την εβδομάδα θα ξεκινήσουμε ένα νέο δικτυακό παιχνίδι από το δικτυακό μας τόπο, με σκοπό να γνωρίσουμε καλύτερα και να δούμε διαφορετικά τα παραμύθια που γνωρίζουμε ήδη. Δεν είναι κάτι πρωτότυπο ή δύσκολο, τα μόνα εφόδια που χρειάζονται είναι φαντασία, γνώση παραμυθιών και όρεξη για παιχνίδι.

Πιο συγκεκριμένα, κάθε Τετάρτη πρωί (όσο είναι δυνατό) θα δημοσιεύεται εδώ ένα νέο κουίζ που θα περιγράφει από μία διαφορετική οπτική γωνία ένα γνωστό παραμύθι (κάποιο περιστατικό του παραμυθιού ή ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του, όπως μια εικόνα) και θα πρέπει οι επισκέπτες μας να βρουν ποιο είναι, γράφοντας στα σχόλια τον τίτλο του.

Για να συμμετέχετε, θα πρέπει απλά να συμπληρώσετε το όνομά σας, μία διεύθυνση email και την απάντησή σας (τον τίτλο δηλαδή) στο χώρο που υπάρχει για τα σχόλια, κάτω από το αντίστοιχο κουίζ-ανάρτηση. Δε θα λαμβάνονται υπόψιν απαντήσεις που θα δίνονται π.χ. στις σχετικές αναρτήσεις στο facebook, στο twitter ή στο google+.

Την επόμενη Τετάρτη θα ανακοινώνεται η σωστή απάντηση και θα προχωρούμε στο επόμενο κουίζ «Βρες το παραμύθι». Εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον και συμμετοχές, ίσως στο μέλλον να έχουμε και κάποιο δωράκι ως ανταμοιβή, αλλά αυτό είναι κάτι που θα το δούμε στην πορεία.

Να πούμε, τέλος, ότι καλό θα είναι να μη συμμετέχουν με απαντήσεις τα μέλη των Παραμυθάδων και όσες/οι ασχολούνται λίγο πιο ενεργά με τα παραμύθια (που, εκ των πραγμάτων, γνωρίζουν περισσότερα παραμύθια)· το ιδανικό θα είναι να συμμετέχουν κυρίως τα παιδιά (κι ας είναι κάποιος γονιός αυτός που θα γράφει το σχόλιο), χωρίς όμως να αποκλείουμε και τους ενήλικες που νιώθουν παιδιά.

Προσθήκη: Από το τρίτο κουίζ και μετά, οι απαντήσεις δεν εμφανίζονται μέχρι να συγκεντρωθούν 5 σωστές, ώστε να μην αποκαλύπτεται από νωρίς η σωστή απάντηση και να μπορούν τα παιδιά (αλλά και οι μεγάλοι που συμμετέχουν) να απαντούν και τις επόμενες μέρες χωρίς να επηρεάζονται από τις απαντήσεις που έχουν δοθεί, έχοντας περισσότερο χρόνο να σκεφτούν και να αναζητήσουν την απάντηση.

Categories: Βρες το παραμύθι, Τα νέα μας | Ετικέτες: | 2 Σχόλια

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.