Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

Ο Αίσωπος στο 19ο Νηπιαγωγείο Καβάλας

Την Παρασκευή 20 Μαΐου είχαμε την ευκαιρία να ταξιδέψουμε χιλιάδες χρόνια πριν, στον μαγικό κόσμο των μύθων του Αισώπου. Συνοδοιπόροι στο ταξίδι μας ήταν τα παιδιά του 19ου Νηπιαγωγείου Καβάλας. Με οδηγό τον ενθουσιασμό των παιδιών και τη δική μας αγάπη για τα παραμύθια, μιλήσαμε για τη ζωή του Αισώπου και αφηγηθήκαμε μύθους άγνωστους στο ευρύ κοινό. Μύθους με ζώα, ανθρώπους και θεούς.

Ελάφι και λιοντάρι, Ο αγριογάιδαρος, ο γάιδαρος και το λιοντάρι, Το παιδί και τα φουντούκια, Γάτα και Αφροδίτη, Αετός και αλεπού, Αλεπού και τράγος, Λιοντάρι και λαγός, Ικτίνοι.

Στύψαμε το μυαλό μας και βρήκαμε το ηθικό δίδαγμα της κάθε αλληγορίας. Παίξαμε Τα τρία ζώα και γελάσαμε με την ψυχή μας. Διασκεδάσαμε ακούγοντας περίεργες φωνές ζώων και τις μιμηθήκαμε. Και εκεί που ήμασταν έτοιμοι να φύγουμε, μια όμορφη έκπληξη μας περίμενε. Τα παιδιά μας χάρισαν το δικό τους παραμυθοβιβλίο, φτιαγμένο από τα χεράκια τους! Όλα αυτά μαζί… αξία ανεκτίμητη! Ανυπομονούμε να τους δούμε και πάλι σύντομα!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Αδελαΐς Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: Οι Παραμυθάδες παρουσιάζουν το διήγημα «Ο ξεπεσμένος δερβίσης» του Αλ. Παπαδιαμάντη

ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΑΦΙΣΑΤο διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Ο ξεπεσμένος δερβίσης» θα παρουσιάσουμε την Τρίτη 31 Μαϊου στις 21:00 στο θέατρο «Αντιγόνη Βαλάκου» συμμετέχοντας στην διοργάνωση του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, «Μέρες ερασιτεχνικού θεάτρου». Για εμάς, όλα ξεκίνησαν όταν πριν λίγους μήνες, ο μουσικός μας Μανώλης Παργεντάκης, πρότεινε το συγκεκριμένο διήγημα με αφορμή την μουσική που συνέθεσε εμπνευσμένος από αυτό. Η ιδέα του έγινε αποδεκτή με χαρά και οι πρόβες μας ξεκίνησαν άμεσα.

Λίγα λόγια για το έργο

Ο «ξεπεσμένος δερβίσης» είναι το καλύτερο αθηναϊκό διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη. Ο Παπαδιαμάντης μέσα από αυτό το διήγημα εκφράζει τη συμπάθεια και τον σεβασμό του προς έναν ξένο και μάλιστα αλλόθρησκο και αλλοεθνή, έναν δερβίση.

Το διήγημα γραμμένο το 1895, είναι ένας «ύμνος» στην αποδοχή της ετερότητας και του αλληλοσεβασμού. Ο ψυχογράφος της εποχής του, ο Παπαδιαμάντης, κατορθώνει περιγράφοντας τη σύντομη ιστορία ενός φερέοικου δερβίση, να ενώσει το νάι του με το «ναι» του Χριστού και να αναδείξει τη σχέση που υπάρχει μεταξύ της δερβίσικης μουσικής και των αρχαίων ελληνικών αρμονιών, μέσα από τα κοινά χαρακτηριστικά των μουσικών παραδόσεων διαφορετικών λαών και θρησκειών.

Οι συντελεστές

Μουσική: Παργεντάκης Μανώλης

Επιμέλεια παρουσίασης: Χρήστος Π. Τσίρκας

Κατασκευή κούκλας: Ασβεστά Αναστασία (Papiera).

Επιμέλεια σκιάς: Δερμάτης Ανδρέας (Θίασος σκιών «Ο Θερσίτης»)

 Παίζουν οι μουσικοί:

Κουφού Γιάννης : νάι, καβάλι, κλαρίνο

Αρσονιάδης Δημήτρης : πολίτικο λαούτο, τζουρά σαζ, κοπούζ, ιρίσβα

Κάρουστα Σταυρούλα : μπεντίρ, τόμπακ

Μισσήν Ελευθερία : μπαγλαμά σαζ, νταφ, ζαρπ

Μισσήν Ευαγγελία : μπαγλαμά σαζ, μπεντίρ

Αβραμίδης Πέτρος : ταμπουρά

Θεοφιλίδης Χριστόδουλος : μπουλγκαρί

Παργεντάκης Μανώλης : ούτι, αφγανί ραμπάπ, γιρμί ταρ, ταμπούρ, μεϊντάν σαζ, σετάρ.

Συμμετέχουν αλφαβητικά οι Παραμυθάδες:

Κούφτα Γεσθημανή, Μίχα Μέλη, Μπουγά Μαρία, Ράπτη Αδελαϊδα, Τσίρκας Χρήστος, Τσιφλίδου Αρετή, Τσομπανόπουλος Απόστολος, Χαριζάνη Μαρία.

Στην συνέντευξη τύπου

Την Δευτέρα 16 Μαϊου, πραγματοποιήθηκε συνέντευξη τύπου από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας και τους συμμετέχοντες στην διοργάνωση. Την Ομάδα των Παραμυθάδων εκπροσώπησαν η Αδελαΐδα Ράπτη και η Μαρία Χαριζάνη.

Το πρόγραμμα της διοργάνωσης

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου που εξέδωσε το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας, το πρόγραμμα της διοργάνωσης «Μέρες ερασιτεχνικού θεάτρου», έχει ως εξής:

  1. Τρίτη 17 Μαΐου 2016 : Ομάδα Δράσης Άνω Θρώσκω – «Ο πόλεμος της Τροίας δεν θα γίνει ποτέ» του Jean Girandaux
  2. Πέμπτη 19 Μαΐου 2016 : Μορφωτικός Πολιτιστικός Σύλλογος Νέας Περάμου – Θεατρική Ομάδα – «Κοινός Λόγος» της Έλλης Παπαδημητρίου
  3. Παρασκευή 20 Μαΐου 2016 : Στέγη Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Καβάλας «Ανδρομάχη ή τοπίο γυναίκας στο ύψος της νύχτας» του Άκη Δήμου
  4. Τετάρτη 25 Μαΐου 2016 : Αναπτυξιακή Νέστου – Θεατρικό Εργαστήρι  – «Φλαντρώ» του Παντελή Χορν
  5. Παρασκευή 27 Μαΐου 2016 : Μικροί Ήρωες – «Άγρυπνο κώμα» της Γιούλης Αποκατανίδου
  6. Κυριακή 29 Μαΐου 2016 : Θεατρική Ομάδα «Χ-οδός» – «Σ’ αναζητώ στη Σαλονίκη …»
  7. Τρίτη 31 Μαΐου 2016 : Ομάδα Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού «Οι Παραμυθάδες» – «Ο Ξεπεσμένος δερβίσης» του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη

ΔΕΡΒΙΣΗΣ ΑΦΙΣΑ

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Με παραμύθια και λουλούδια στις παιδικές βιβλιοθήκες

Στην καρδιά της Άνοιξης, λίγες μέρες πριν μας αποχαιρετήσει ο Απρίλιος, πιστοί στο μηνιαίο ραντεβού μας με τα παιδιά, βρεθήκαμε την Μεγάλη Τετάρτη στις δύο παιδικές βιβλιοθήκες της πόλης μας.

Στην παιδική βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά

Της Παραμυθο-ανταποκρίτριάς μας, Μαρίας Μπουγά

Την Μεγάλη Τετάρτη το πρωί γύρω στις 11:00, συναντηθήκαμε με τους μικρούς μας φίλους στην παιδική βιβλιοθήκη του Αγ. Λουκά. Η συγκεκριμένη μέρα ήταν γεμάτη χρώματα και αρώματα καθώς τα παραμύθια που αφηγηθήκαμε είχαν σαν κεντρικό θέμα τους τα λουλούδια!
Αρχικά κουβεντιάσαμε με τα παιδιά για τα λουλούδια και όλα τους με μεγάλη προθυμία μας περιέγραψαν τα αγαπημένα τους. Αμέσως η αίθουσα της παιδικής βιβλιοθήκης γέμισε με τις όμορφες φωνούλες τους και φωτίστηκε με τα χαμόγελά τους.
Τα παραμύθια που αφηγηθήκαμε ήταν «Το Χρυσάνθεμο», «Το αγριολούλουδο», «Η κόρη των αστεριών και τα λιναρολούλουδα» και «Η Τρελομαργαρίτα» καθώς και τον μύθο του «Νάρκισσου».
Αμέσως μετά το κάθε παιδί ζωγράφισε από ένα λουλούδι με τα χρώματα της επιλογής του. Όλα τα λουλούδια που δημιουργήθηκαν , τα «φυτέψαμε» σε μια χάρτινη γλάστρα που είχε ήδη κατασκευαστεί γι αυτό το σκοπό.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος, Μίχα Μέλη, Μπουγά Μαρία και Ράπτη Αδελαϊδα.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Στην παιδική βιβλιοθήκη του Τιμίου Σταυρού

Της Παραμυθο-ανταποκρίτριάς μας, Μαρίας Χαριζάνη

Μεταφερόμαστε στην άλλη πλευρά της πόλης εκεί όπου βρίσκεται η παιδική βιβλιοθήκη του Τιμίου Σταυρού. Λίγο μετά τις 11 λοιπόν βρέθηκε εκεί η δεύτερη ομάδα των Παραμυθάδων, όπου ήδη είχαν έρθει κάποια παιδάκια και για να περάσει η ώρα ευχάριστα μέχρι να γίνουμε μια μεγάλη παρέα έπαιζαν διάφορα επιτραπέζια παιχνίδια.

Μόλις λοιπόν μαζευτήκαμε αρχίσαμε να γνωριζόμαστε και αφού το θέμα μας γι’ αυτόν τον μήνα ήταν η άνοιξη, κλείσαμε τα μάτια και φανταστήκαμε τι λουλούδι θα ήμασταν. Το λουλούδι που κέρδισε με πλειοψηφία ήταν η μαργαρίτα!
Αφού λοιπόν γίναμε και οι ίδιοι λουλούδια σειρά είχε ο παραμυθένιος ανοιξιάτικος κόσμος.

Ξεκινήσαμε με «το μαγεμένο ρόδο», κατόπιν τη σκυτάλη πήραν οι μύθοι του ηλιοτρόπιου και της πασχαλιάς, στη συνέχεια μάθαμε γιατί η πικροδάφνη πήρε αυτό το όνομα με τον μύθο της πικροδάφνης και κλείσαμε με τη μικρή τριανταφυλλιά που φοβόταν τον κηπουρό της στο παραμύθι «ο κυρ Κοσμάς και η τριανταφυλλίτσα».

Μόλις το παραμύθι τελείωσε η αποστολή μας ήταν να γεμίσουμε μια χάρτινη γλάστρα με όμορφα, πολύχρωμα λουλούδια φτιαγμένα από τα χέρια των μικρών μας φίλων. Η αποστολή εξετελέσθη και ο χώρος της βιβλιοθήκης ξαφνικά, σαν να ομόρφυνε!

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Ξανθοπουλάκη Αθανασία,Τσιφλίδου Αρετή, Τσομπανόπουλος Απόστολος και Χαριζάνη Μαρία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Στην 2η μεγάλη γιορτή για τα παιδιά με αισιόδοξα παραμύθια και αμέτρητα χαμόγελα!

Του παραμυθο-ανταποκριτή μας Χρήστου Π. Τσίρκα

Την περασμένη Κυριακή βρεθήκαμε στην Θεσσαλονίκη και στην «2η Μεγάλη γιορτή για τα παιδιά» που πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία από τον εθελοντικό οργανισμό «Το χαμόγελο του παιδιού». Η γιορτή ξεκίνησε την Παρασκευή 22 Απριλίου στο 16ο Περίπτερο της Δ.Ε.Θ. και ολοκληρώθηκε την Κυριακή 24. Αυτές τις 3 ημέρες, χιλιάδες επισκέπτες παρακολούθησαν τις δεκάδες δράσεις και θεάματα.

«Οι Παραμυθάδες» συμμετείχαμε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ανταποκρινόμενοι με μεγάλη χαρά στην πρόσκληση που μας έγινε. Έτσι, λίγο μετά τις 12:30 το μεσημέρι της Κυριακή, ανεβήκαμε στην κεντρική σκηνή και αφηγηθήκαμε στους μικρούς αλλά και στους μεγαλύτερους φίλους μας, τα παραμύθια: «Η γέρικη βελανιδιά», «Ο μαγεμένος πύργος», «Ο γάμος της ποντικούλας», «Ο βασιλιάς με τις τρεις κόρες (…Σ’ αγαπώ σαν το αλάτι)» και «Ο Τζίτζιρας και η Μυγδαλιά».

Λίγο πριν αποχαιρετιστούμε με τους εθελοντές και τους διοργανωτές της εκδήλωσης, υποσχεθήκαμε να ανταμώσουμε σύντομα, στοχεύοντας σε μια εκδήλωση -ενδεχομένως στη Νέα Πέραμο- κάπου μέσα στο καλοκαίρι!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Κούφτα Γεσθημανή, Μίχα Μέλη, Παπακωνσταντίνου Μαρία, Τσίρκας Χρήστος, Τσομπανόπουλος Απόστολος, καθώς και τα μικρότερα μέλη μας, Παπαναστασίου Πέτρος, Πετρόπουλος Θοδωρής και Πετροπούλου Ζηνοβία!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Σχολιάστε

Προσεχώς: Στις παιδικές βιβλιοθήκες του Τιμίου Σταυρού και Αγίου Λουκά, την Μ. Τετάρτη το πρωί!

Απρίλιος. Μεγάλη εβδομάδα. Στην καρδιά της Άνοιξης με χιλιάδες χρώματα από τα λουλούδια να συνθέτουν το απέραντο καμβά της φύσης. Μαζί με αυτά, «μύρισαν» και τα παραμύθια. Εμείς θα φροντίσουμε να τα μαζέψουμε στο καλάθι της ψυχής μας και την Μεγάλη Τετάρτη 27 Απριλίου στις 11 το πρωί, θα τα μοιράσουμε στους μικρούς μας φίλους που θα μας τιμήσουν με την παρουσία τους στις παιδικές βιβλιοθήκες του Τιμίου Σταυρού και Αγίου Λουκά..

Είσοδος ελεύθερη!

Η δράση πραγματοποιείται μετά από πρωτοβουλία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας σε συνεργασία με την Ομάδα Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού «Οι Παραμυθάδες».

Απριλιος Παιδικές

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,,, | Σχολιάστε

«Τα λουλούδια άνθισαν και παραμύθια μύρισαν»

Του Παραμυθο-ανταποκριτή μας, Χρήστου Π. Τσίρκα

Στην Κεντρική Βιβλιοθήκη Καβάλας

Ο Απρίλιος μας έφερε χρώματα, αρώματα και πολλά λουλούδια. «Οι Παραμυθάδες» επισκεφτήκαμε το παιδικό τμήμα της Κεντρικής Βιβλιοθήκης την περασμένη Τετάρτη με παραμύθια και μύθους, γεμάτα λουλούδια.

Λίγο μετά τις 6 το απόγευμα υποδεχτήκαμε τους μικρούς μας φίλους στον τρίτο όροφο της Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καβάλας και χωρίς να χάσουμε χρόνο, ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στον κόσμο των παραμυθιών. Τίτλος της μηνιαίας επίσκεψής μας ήταν: «Τα λουλούδια άνθισαν και παραμύθια μύρισαν».

Αφηγηθήκαμε τα παραμύθια: «Το μαγεμένο ρόδο», «Η κόρη των αστεριών και τα λιναρολούλουδα», «Ο μύθος του Ηλιοτρόπιου», «Το αγριοτριαντάφυλλο», «Η παπαρούνα» και «Ο μύθος του Χρυσάνθεμου».

Για την συνέχεια, το κάθε παιδί έπρεπε να ζωγραφίσει ένα λουλούδι με τα χρώματα της αρεσκείας του ώστε να τα «φυτέψουμε» στην χάρτινη γλάστρα που κατασκευάστηκε για την εκδήλωση.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος, Κούφτα Γεσθημανή, Μίχα Μέλη, Ράπτη Αδελαϊδα, Τσιφλίδου Αρετή, Τσομπανόπουλος Απόστολος και Χαριζάνη Μαρία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Στο Παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας, στις Κρηνίδες

Μια μέρα μετά την επίσκεψή μας στην Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας, επισκεφτήκαμε το Παράρτημα στις Κρηνίδες κι εκεί επαναλάβαμε την δράση. Αυτήν την φορά όμως δεν υποδεχτήκαμε τα παιδιά στον Παιδικό Σταθμό Κρηνίδων όπως συνήθως πραγματοποιούμε τις εκδηλώσεις μας, αλλά στο πάρκο που βρίσκεται ακριβώς δίπλα.

Αφού στην αρχή παίξαμε και κυλιστήκαμε στο γρασίδι, αφηγηθήκαμε τα παραμύθια: «Ο μύθος της Αμυγδαλιάς», «Η κόρη των αστεριών και τα λιναρολούλουδα», «Ο μύθος του Ηλιοτρόπιου», «Η γλάστρα με τον βασιλικό», «Ο μύθος του Τριαντάφυλλου» και «Ο μύθος του Χρυσάνθεμου».

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος, Τσίρκας Χρήστος, Τσίρμπα Κατερίνα και Τσομπανόπουλος Απόστολος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Προσεχώς: Στην 2η Μεγάλη γιορτή για τα παιδιά στην Θεσσαλονίκη

Με τον πρόεδρο του συλλόγου Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο, την συντονίστρια Β. Ελλάδος Βάσω Πετρίδου και την υπεύθυνη για το παράρτημα της Πάτρας Εύη Μαλαμάκη.

Με τον πρόεδρο του συλλόγου Κωνσταντίνο Γιαννόπουλο, την συντονίστρια Β. Ελλάδος Βάσω Πετρίδου και την υπεύθυνη για το παράρτημα της Πάτρας Εύη Μαλαμάκη.

Στην αναζήτηση των παιδικών αισιόδοξων χαμόγελων, «Οι Παραμυθάδες» θα βρεθούμε αυτήν την Κυριακή 24 Απριλίου 2016, στις 12:30 στο 16ο Περίπτερο της Διεθνής Έκθεσης στην Θεσσαλονίκη. Θα συμμετέχουμε στην 2η Μεγάλη Γιορτή Για Τα Παιδιά που διοργανώνει για δεύτερη συνεχή χρονιά ο εθελοντικός οργανισμός «Το χαμόγελο του Παιδιού».

Για εμάς είναι μεγάλη χαρά που συμμετέχουμε για τρίτη φορά σε δράσεις του «χαμόγελου» και μια ευκαιρία για να γνωρίσουμε νέους φίλους.

Δείτε όλο το πρόγραμμα της εκδήλωσης εδώ!

2η μεγάλη γιορτή

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: Με παραμύθια που μοσχοβαλάνε Άνοιξη!

Απρίλιος. Στην καρδιά της Άνοιξης κι η φύση ερωτοτροπεί με τον ήλιο, την πρωινή δροσιά, το απαλό αεράκι. Χιλιάδες χρώματα από τα λουλούδια στην τεράστια παλέτα της πλάσης. Μαζί με αυτά, «μύρισαν» και τα παραμύθια. Εμείς θα φροντίσουμε να τα μαζέψουμε στο καλάθι της ψυχής μας και την Τετάρτη 20 Απριλίου στις 6 το απόγευμα, στο παιδικό τμήμα της Κεντρικής Βιβλιοθήκης Καβάλας, θα τα μοιράσουμε στους μικρούς μας φίλους που θα μας τιμήσουν με την παρουσία τους.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί επίσης στο παράρτημα των Κρηνίδων (στον Παιδικό Σταθμό Κρηνίδων) την Πέμπτη 21 Απριλίου στις 6 το απόγευμα και στις Παιδικές Βιβλιοθήκες του Αγίου Λουκά και του Τιμίου Σταυρού την Μεγάλη Τετάρτη 27 Απριλίου, την ίδια ώρα!

Είσοδος ελεύθερη!

Η δράση πραγματοποιείται μετά από πρωτοβουλία της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας σε συνεργασία με την Ομάδα Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού «Οι Παραμυθάδες».

Απριλιος Βιβλιοθήκη

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,,,,, | Σχολιάστε

Στο διήμερο εκδηλώσεων για τους πρόσφυγες

Το απόγευμα της Παρασκευής και το πρωί του Σαββάτου συμμετείχαμε κι εμείς στο διήμερο εκδηλώσεων ενημέρωσης και συγκέντρωσης προμηθειών για τους πρόσφυγες, που έγινε στην πλατεία Καπνεργάτη και διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας, το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Καβάλας και το Δήμο Καβάλας.

Λόγω του θέματος της εκδήλωσης, επιλέξαμε και αφηγηθήκαμε παραμύθια από χώρες που έχουν γνωρίσει την προσφυγιά (εκτός της Ελλάδας), όπως αποσπάσματα από το βιβλίο «Ο Μπάνυα από την Ταϋλάνδη γράφει γράμματα στα παιδιά όλου του κόσμου» και τα παραμύθια «Ο σκορπιός δρομέας» (Αρμενία), «Το παληκάρι, οι κλέφτες και η βελόνα» (Σουδάν), «Η μαϊμού και ο φακόσπορος» (Συρία), «Ο ξυλοκόπος και η μαϊμού» (Συρία), «Το χρυσό μήλο» (Αρμενία) και «Η ύαινα και τα φτερά του κόκορα» (Σουδάν).

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Γεσθημανή Κούφτα, Μέλη Μίχα, Αδελαΐς Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Στην 4η Γιορτή Βιβλίου στον Πρίνο της Θάσου

Δεύτερη Κυριακή του Απρίλη, 10 του μήνα….μια ζεστή και όμορφη μέρα! Η ομάδα των Παραμυθάδων ξεκινάει από το λιμάνι για να βρεθεί σε ένα ραντεβού που εδώ και λίγα χρόνια το τηρεί με συνέπεια.

Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά ταξιδεύουμε στο όμορφο νησί της Θάσου και πιο συγκεκριμένα στον Πρίνο, συμμετέχοντας στην Γιορτή Βιβλίου που διοργανώνει ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου Πρίνου. Την καλή διάθεση όλων μας την απογειώνουν οι μικροί μας φίλοι που μας περιμένουν εκεί. Με ιδιαίτερη χαρά βλέπουμε ότι μένουν κι εκείνοι πιστοί στο ετήσιο ραντεβού μας. Κάτω από την σκιά του μεγάλου πεύκου, στην πλατεία του χωριού τα μικρά καρεκλάκια γεμίζουν γρήγορα. Όμως μας συγκινεί και το θέαμα των γονιών που παίρνουν θέση στα γύρω πεζούλια και παρακολουθούν με την ίδια προσμονή! Και το ταξίδι στον κόσμο των παραμυθιών αρχίζει.

Κατέβηκε το φεγγάρι και πιάστηκε στον καυγά με τον ήλιο και η έξυπνη κόρη έλυσε τα πονηρά αινίγματα του βασιλιά και η κυρα Καλή ήπιε και έφαγε μαζί με τους 12 μήνες και τον γερο-χρόνο. Μια γλυκιά κόρη, ζήτησε από τον πατέρα της να της φέρει το «χρυσό βεργί», ενώ η αχάριστη γυναίκα του ψαρά πήρε το μάθημά της από το χρυσόψαρο. «Το ραγισμένο πιθάρι» πότισε τα σπάνια και πολύχρωμα λουλούδι και ο Αίσωπος άφησε πάλι το σοφό δίδαγμά του με τα κοκόρια που μαλώνουν.
Τα παιδιά δεν έμειναν απλοί ακροατές, αλλά «τρύπωσαν» στα παραμυθένια μονοπάτια και προσπαθούσαν να βοηθήσουν τους ήρωες φωνάζοντας απαντήσεις και βρίσκοντας λύσεις. Έτσι όμορφα, γίναμε μια παρέα που «πέταξε» για μιάμιση ώρα σε έναν κρυφό κόσμο που μόνο τα παιδιά και όσοι έχουν παιδική ψυχή ξέρουν να τον βρίσκουν και να τον χαίρονται.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες Καπατζιάς Τάσος, Ράπτη Αδελαϊς, Τσίρκας Χρήστος και Τσίρμπα Κατερίνα.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.