Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

Bazaar για τον σύλλογο «Πνοή – Μέριμνα για το παιδί και την οικογένεια»

Προσπαθώντας να δώσουμε μικρές ανάσες βοήθειας στην προσπάθεια βιβλιοπωλών της Καβάλας να ενισχύσουν το έργο του συλλόγου «Πνοή – Μέριμνα για το παιδί και την οικογένεια», βρεθήκαμε στις 30 Ιουνίου στο bazaar βιβλίου που οργανώθηκε γι’αυτόν τον σκοπό στον χώρο του λιμανιού. Καθισμένοι όλοι σ’ ένα πράσινο χαλί που λουλούδιαζε από τα χαμογελαστά πρόσωπα των παιδιών, αφηγηθήκαμε παραμύθια της προφορικής μας παράδοσης. Τα μικρά επιφωνήματα και τα ορθάνοιχτα ματάκια τους ήταν η επιβεβαίωση ότι ταξίδεψαν μαζί μας στα μονοπάτια των παραμυθιών. Συμμετείχαν οι : Θεοδώρα Βαβαλέσκου, Βιβή Θεοδωρίδου, Εύη Καπατζιά, Τάσος Καπατζιάς, Μαρία Μπουγά, Αδελαϊς Ράπτη, και Χρήστος Τσίρκας.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

«Ο ψεύτης βοσκός» στο 2ο νηπιαγωγείο Νέας Περάμου

Την Παρασκευή 14 Ιουνίου επισκεφτήκαμε το 2ο νηπιαγωγείο στη Νέα Πέραμο Καβάλας, για να συμμετέχουμε στη γιορτή αποφοίτησης των νηπίων με το παραμύθι «Ο ψεύτης βοσκός» καθώς, όπως μας εξήγησε η διευθύντρια του νηπιαγωγείου, το θέμα με το οποίο ασχολήθηκαν τον τελευταίο καιρό τα παιδιά ήταν τα «ψέμματα». Σε μια κατάμεστη, από παιδιά και γονείς, αίθουσα λοιπόν, αφού αφηγηθήκαμε το παραμύθι με παράλληλη δραματοποίηση, καλέσαμε στη συνέχεια τα ίδια τα παιδιά να το δραματοποιήσουν, ερμηνεύοντας χωρισμένα σε ομάδες τους διάφορους ρόλους. Υπήρχε όμως και μια έκπληξη για το τέλος: μετά από παρακίνηση της διευθύντριας, τα παιδιά κάλεσαν αυτή τη φορά τους γονείς τους να δραματοποιήσουν το παραμύθι, κάτι που έγινε με μεγάλη επιτυχία (και τράβηξε ακόμη και τα φλας των μικρών φωτογράφων, όπως βλέπετε και στη σχετική φωτογραφία)!

Στο τέλος, παίξαμε όλοι μαζί και το παιχνίδι «Ο λύκος και το αρνάκι», πριν αποχαιρετιστούμε για το καλοκαίρι.

Συμμετείχαμε οι παραμυθάδες Βιβή Θεοδωρίδου, Τάσος Καπατζιάς και Απόστολος Τσομπανόπουλος και ευχαριστούμε τόσο τη διευθύντρια και τις νηπιαγωγούς, όσο και τα παιδιά και τους γονείς τους για τη ζεστή τους υποδοχή και φιλοξενία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Στο 2ο δημοτικό σχολείο Ορεστιάδας

Στην πόλη του Ορέστη, την Ορεστιάδα βρεθήκαμε την περασμένη Πέμπτη 13 Ιουνίου, καλεσμένοι από το 2ο 12/θέσιο δημοτικό σχολείο. Παρά την βροχή και την έκτακτη απεργία των εκπαιδευτικών, παρουσιάσαμε στα παιδιά των Δ και Ε τάξεων, ένα πρόγραμμα παραμυθιών από τον Αίσωπο -με στοιχεία κι από την ζωή του – μέχρι την μετέπειτα προφορική παράδοση. Το εντελώς καινούργιο στοιχείο για εμάς ήταν ότι ένα από τα παραμύθια και συγκεκριμένα το μύθο του Αισώπου «Το λιοντάρι και το ποντίκι», το παρουσιάσαμε στα αγγλικά μιας και το επίπεδο των μαθητών ήταν αρκετά προχωρημένο. Τέλος, δεν έλειψε και η δραματοποίηση, στην οποία και συμμετείχαν όλα τα παιδιά.

Με χαρά πληροφορηθήκαμε, ότι το σχολείο συμμετέχει εθελοντικά σε 28 εκπαιδευτικά προγράμματα, ένα εκ των οποίων έγκειται στο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Once upon a time» – «Μια φορά κι έναν καιρό» και υλοποιείται με την επίβλεψη της κας Δώρας Τατάρη, εκπ/κού αγγλικής γλώσσας. Τα παιδιά του σχολείου, γνώριζαν εδώ και καιρό την επίσκεψή μας και είχαν το χρόνο να προετοιμαστούν και να δουλέψουν με θέμα «το παραμύθι». Έτσι, μια μικρή έκθεση μας περίμενε στην αίθουσα διδασκαλίας της αγγλικής γλώσσας -όπου και πραγματοποιήσαμε την εμφάνισή μας. Εκθέματα ήταν παραμύθια που έγραψαν τα παιδιά, χειροποίητο κουκλοθέατρο και μαριονέτες από ανακυκλώσιμα υλικά καθώς και παραμυθένια γλυκά που παρασκεύασαν τα ίδια τα παιδιά. Για παράδειγμα το σπίτι από το παραμύθι «Χάνσελ και Γκρέτελ», φτιαγμένο από μπισκότα, ζαχαρούχο γάλα, κ.λπ. «Η μηλόπιτα της Χιονάτης», που ήταν και πεντανόστιμη, αλλά και αλμυρά κουλουράκια σε σχήματος σπίρτου εμπνευσμένα από το παραμύθι του Χ. Κ. Άντερσεν «Το κορίτσι με τα σπίρτα».

Μια δεύτερη έκπληξη που μας περίμενε ήταν ότι και τα παιδιά του σχολείου μας παρουσίασαν δύο παραμύθια. Το ένα με μαριονέτες (Ο παπουτσωμένος γάτος) και το δεύτερο με κουκλοθέατρο (Το κορίτσι με τα σπίρτα), με δικές τους κατασκευές από ανακυκλώσιμα υλικά.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Θεοδώρα Βαβαλέσκου, Ξανθούλα Στογιαννίδου, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Ευχαριστούμε πολύ τον διευθυντή του σχολείου Νικόλαο Νικολαϊδη, καθώς και τη δασκάλα των αγγλικών Θεοδώρα Τατάρη που είχε την οργάνωση της εκδήλωσης.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Στο 2ο Αντιφασιστικό – Αντιρατσιστικό Φεστιβάλ Καβάλας

Το περασμένο Σάββατο 15 Ιουνίου 2013 στις 11:30 περίπου το πρωί, η ομάδα των Παραμυθάδων βρέθηκε στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του 2ου Αντιφασιστικού – Αντιρατσιστικού Φεστιβάλ Καβάλας. Οι εκδηλώσεις που αφορούσαν τα παιδιά έλαβαν χώρα στον Δημοτικό Κήπο Καβάλας. Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη, καθώς μικροί αλλά και μεγάλοι μας φίλοι ήταν εκεί, για να ακούσουν παραμύθια και να παίξουν μαζί μας!

Ο Δημοτικός Κήπος Καβάλας αποτελεί μία μικρή όαση μέσα στο κέντρο και τη βαβούρα της πόλης. Εκεί βρήκαμε πρόσφορο έδαφος και μαζί με τα παιδιά καθίσαμε κάτω από τα δέντρα και αφηγηθήκαμε τα εξής παραμύθια: «Το Λιοντάρι και το Ποντίκι» (μύθος του Αισώπου) και «Ο Δεκατρής ο Κουτσοδεκατρής». Τα διδάγματα που αποκόμισαν από την αφήγηση των παραμυθιών είχαν αντιρατσιστικό περιεχόμενο. Έμαθαν για τις έννοιες της Αποδοχής, της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Δικαιοσύνης.

Έπειτα διασκεδάσαμε παίζοντας παιχνίδια όλοι μαζί. Παίξαμε το «Σπασμένο τηλέφωνο» και το παιχνίδι του «Η ουρά του Δράκου».

Τέλος, ακολούθησαν ζωγραφική και παιχνίδια από άλλες ομάδες, με βασικό θέμα το «Όλοι ίσοι, όλοι διαφορετικοί».

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Αδελαΐς Ράπτη και Μέλη Μίχα

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

1013817_10201266210521916_269050310_n1005709_10201266216082055_1477963021_n 994794_10201266216002053_1550585327_n

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Ο «Δεκατρής» στο 4ο δημοτικό σχολείο Χρυσούπολης Καβάλας

Τη Δευτέρα 10 Ιουνίου, μετά από πρόσκληση του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, επισκεφτήκαμε το 4ο δημοτικό σχολείο Χρυσούπολης, για να παρουσιάσουμε στα παιδιά τον «Δεκατρή». Μέσα σε 4 ώρες, παρουσιάσαμε το παραμύθι στους μικρούς μαθητές και μαθήτριες των 7 τάξεων (νηπιαγωγείο και 6 τάξεις του δημοτικού) με αφήγηση και παράλληλη δραματοποίηση. Συζητήσαμε μαζί τους για τους χαρακτήρες του παραμυθιού και τις πράξεις τους και το δραματοποιήσαμε και πάλι, στο τέλος, με τα ίδια τα παιδιά να υποδύονται τους διάφορους ρόλους.

Ως συνήθως, τα παιδιά όλων των τάξεων παρακολούθησαν ήσυχα τις δικές μας δραματοποιήσεις και συμμετείχαν με ενθουσιασμό όταν ερχόταν η σειρά τους, προτιμώντας τα περισσότερα (όπως είναι φυσικό) το ρόλο του πρωταγωνιστή Δεκατρή. Αυτό το γεγονός μας χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς ζώντας το ρόλο καταλαβαίνουν καλύτερα το νόημα και το δίδαγμα του παραμυθιού, που είναι η κατανόηση της διαφορετικότητας του άλλου και η αντιμετώπισή του με βάση το ποιος είναι και όχι το πώς φαίνεται.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Ιορδάνης Καλαϊτζίδης, Ελένη Καμαλίδου, Μαρία Μπουγά και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Δεδομένου ότι αυτή ήταν η τελευταία παρουσίαση του «Δεκατρή» σε κάποιο σχολείο για φέτος, αφού σε λίγες μέρες ολοκληρώνεται η σχολική χρονιά, θέλουμε να ευχαριστήσουμε και πάλι όλους τους μαθητές, τους δασκάλους, αλλά και όσους γονείς ήταν παρόντες και παρακολούθησαν το παραμύθι, σε όλα τα σχολεία που επισκεφτήκαμε από το Μάρτιο μέχρι χθες και να ανανεώσουμε το ραντεβού μας για το φθινόπωρο, με άλλα παραδοσιακά παραμύθια.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Παραμύθια στους «Ιχνηλάτες»

Μια φιλική επίσκεψη πραγματοποιήσαμε την Κυριακή το απόγευμα, στον χώρο του συλλόγου «Ιχνηλάτες», με σκοπό να αφηγηθούμε, να παίξουμε και να ζωγραφίσουμε παραμύθια. Έτσι κι έγινε. Λίγο πριν τις 20:00 βρεθήκαμε μαζί τους στον όμορφο χώρο τους και ξεκινήσαμε με αφήγηση μύθων του Αισώπου, αλλά και με παραμύθια της μετέπειτα προφορικής παράδοσης. Στην συνέχεια, δραματοποιήσαμε ένα από αυτά και τέλος ζητήσαμε από τα παιδιά να ζωγραφίσουν με ξυλομπογιές κάποιο από τα παραμύθια που άκουσαν. Η βραδιά ήταν εξαιρετική. Τα παιδιά προσηλωμένα εκεί που έπρεπε και ενεργητικά και δραστήρια όταν τους ζητήθηκε. Οι ζωγραφιές τους (σύντομα θα τις αναρτήσουμε) που ήταν και το κερασάκι στην τούρτα, ήταν το κάτι άλλο και φύγαμε με τις καλύτερες εντυπώσεις.

Ευχαριστούμε το ΔΣ του συλλόγου των «Ιχνηλατών» για την πρόσκληση και είμαστε σίγουροι ότι πολύ σύντομα οι δρόμοι μας θα διασταυρωθούν και θα συνταξιδέψουμε σε όμορφους προορισμούς.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | 1 σχόλιο

Παρουσίαση του προγράμματος του Φεστιβάλ Φιλίππων – Θάσου 2013

paramythades-20130606-press-festival-3Το πρόγραμμα του φεστιβάλ Φιλίππων – Θάσου για το καλοκαίρι του 2013 παρουσιάστηκε με συνέντευξη τύπου την περασμένη Πέμπτη 06/06/2013 στο καφενείο «Μαύρη Θάλασσα». Την εκδήλωση προλόγισαν στέλνοντας αισιόδοξα μηνύματα και ευχές για την επιτυχία του θεσμού, ο δήμαρχος Καβάλας Κωστής Σιμιτσής, η αντιδήμαρχος Πολιτισμού Θεοδώρα Βαβαλέσκου, και οι πρόεδροι των ΔΣ της ΔΗΜΟΦΕΛΕΙΑΣ, ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας και Δημοτικού Ωδείου, Στέλιος Σχοινάκης, Ανέστης Δημητριάδης και Κώστας Πεφάνης. Το πρόγραμμα του φεστιβάλ παρουσίασε στους δημοσιογράφους και καλεσμένους ο Θοδωρής Γκόνης.paramythades-20130606-press-festival-1

Η Ομάδα Μελέτης, Διατήρησης και Διάδοσης του Λαϊκού Παραμυθιού και Παιχνιδιού «Οι Παραμυθάδες» συμμετέχουμε στις παράλληλες εκδηλώσεις του φεστιβάλ με μια ιδιαίτερη εκδήλωση υπό τον τίτλο «Επόμενη στάση…1961», γραμμένο από την Γιούλη Αποκατανίδου και θα πραγματοποιηθεί στις 5 Ιουλίου και στις 9 Αυγούστου. Πιο συγκεκριμένα και σχετικά με την εκδήλωση αναφέρουμε:

Στις 19 Αυγούστου το 1961 πραγματοποιούνταν η πρώτη επίσημη έναρξη του θεσμού Φεστιβάλ Φιλίππων – Θάσου υπό την αιγίδα του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος, αν και τα θεμέλια είχαν μπει τέσσερα χρόνια πριν από τον Σύνδεσμο Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών ως «Εορταί Φιλίππων  – Θάσου».

Η συντριπτική πλειοψηφία των θεατών μετακινούνταν προς το αρχαίο θέατρο Φιλίππων με λεωφορεία του ΚΤΕΛ. Εργάτες, δάσκαλοι, γιατροί, δικηγόροι, νοικοκυρές, πλούσιοι και φτωχοί, επιβάτες του ίδιου λεωφορείου με κοινή κατεύθυνση και προορισμό. Τι να συζητούσαν άραγε; Πως περνούσε αυτό το σαραντάλεπτο της διαδρομής.

Αυτό ακριβώς θα προσπαθήσουμε να αναβιώσουμε… Ο Μανώλης και ο Κώστας, δύο μορφωμένοι άντρες της εποχής, ανεβαίνουν στο λεωφορείο για να πάνε να δούνε την παράσταση «Οιδίπους Τύραννος» από το Κ.Θ.Β.Ε. Στο ίδιο λεωφορείο, για τον ίδιο λόγο, ανεβαίνουν και η Σοφία με την Αντιγόνη, δασκάλα και φιλόγος στο επάγγελμα και φίλες καλές. Μαζί τους είναι και η πόντια θεία της Σοφίας η οποία θα επισκεφτεί την αδερφή της στις Κρηνίδες…και η ιστορία μας αρχίζει!!!

Κείμενο – διάλογοι: Γιούλη Αποκατανίδου

Επιμέλεια – συντονισμός: Χρήστος Τσίρκας

Μουσική επιμέλεια: Αδελαϊς Ράπτη

Έρευνα και καταγραφή μαρτυριών και συμμετοχή: Γιούλη Αποκατανίδου, Θεοδώρα Βαβαλέσκου, Νίκη Δρίβα, Βιβή Θεοδωρίδου, Ιορδάνης Καλαϊτζίδης, Μένη Καλαμούκη, Ελένη Καμαλίδου, Τάσος Καπατζιάς, Νίκος Καραγιαννακίδης, Ιάσμη Μαντζουράνη, Μαρία Μπουγά, Ειρήνη Πανταζή, Θεόδωρος Παπαδόπουλος, Αδελαϊς Ράπτη, Ζωή Σιναπλίδου, Ξανθούλα Στογιαννίδου, Νίκος Σπυρέλης, Ευθύμης Τουμανίδης, Χρήστος Τσίρκας, Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Για να δείτε το πρόγραμμα του φεστιβάλ, πατήστε εδώ!!!

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Παιχνίδια της αλάνας στο 14ο Δημοτικό Σχολείο

Το 14ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας στον Προφήτη Ηλία επισκεφτήκαμε το απόγευμα της 5ης Ιουνίου 2013. Δεύτερη επίσκεψη για την τρέχουσα σχολική χρονιά. Αυτή την φορά όμως, δεν ήταν για να πούμε παραμύθια, αλλά για να παίξουμε. Έτσι, συνδυάσαμε το παραδοσιακό παιχνίδι με το σύγχρονο και το αποτέλεσμα ήταν να γεμίσει η αυλή του σχολείου με δεκάδες παιδιά, μικρά και μεγάλα, αλλά και «μεγαλύτερα».

Χωριστήκαμε σε δύο τμήματα. Τα νήπια με τις πρώτες δύο τάξεις και με εμψυχωτές τους παραμυθάδες Μέλη Μίχα και Τάσο Καπατζιά, προτίμησαν πιο στατικά παιχνίδια -για να δώσουν περισσότερο χώρο στα μεγαλύτερα παιδιά – όπως το «Η μικρή Ελένη» «Η γάτα κι ο ποντικός» (παραλλαγή του «Ο λύκος και το αρνάκι»), «Σπασμένο τηλέφωνο», «Τα τρία ζώα» κλπ (σύντομα θα αναρτηθούν και οι οδηγίες για το πως παίζονται τα παιχνίδια αυτά).

Τα παιδιά των μεγαλύτερων τάξεων, με εμψυχωτή τον παραμυθά Χρήστο Τσίρκα, προτίμησαν να ξεκινήσουν παίζοντας «Μήλα» (ή «Μηλάκια»), ενώ ολοκλήρωσαν την διασκέδασή τους με αγώνες τσουβαλοδρομίας με ένα ένα άτομο σε κάθε σακί στην αρχή, και με δύο στην συνέχεια.

Το σίγουρο είναι ότι περάσαμε δύο υπέροχες ώρες με παιχνίδι. Ευχάριστο επίσης είναι, ότι σηκώθηκαν και συμμετείχαν στο παιχνίδι μας και δύο μητέρες. Ελπίζουμε την επόμενη φορά, να έχουμε περισσότερους γονείς που θα συμμετέχουν.

Τέλος, να πούμε ότι χρέη φωτογράφου για την ομάδα των Παραμυθάδων, εκτελούσε ο Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Ευχαριστούμε τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του 14ου Δημοτικού Σχολείου για την πρόσκληση, καθώς και τον διευθυντή του σχολείου Χρήστο Βενέτη που ήταν παρών για να επιβλέπει αλλά και να βοηθάει.

Καλό καλοκαίρι!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

14o δημοτικο παιχνίδια

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Στο 5ο Wood Water Wild Festival

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά οι Παραμυθάδες δώσαμε το παρόν μας στο εναλλακτικό φεστιβάλ Wood Water Wild που πραγματοποιείται στην περιοχή του νερόμυλου στο μονοπάτι της Παλιάς Καβάλας. Αν και η δεύτερη μέρα του θεσμού ήταν καταστροφική μετά την τρομερή βροχόπτωση, ακυρώνοντας όλες τις δράσεις και εργαστήρια που θα πραγματοποιούνταν, καταφέραμε τουλάχιστον να εμφανιστούμε το Σάββατο 01/06/2013, αφηγούμενοι ινδιάνικα παραμύθια -και όχι μόνο- συνοδεία ινδιάνικης φλογέρας, στην «Σπηλιά του Παραμυθιού» που δημιουργήσαμε.

Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά τους διοργανωτές για την εμπιστοσύνη που μας δείξανε, καθώς και τον κόσμο που συγκεντρώθηκε στην σπηλιά μας για να μας ακούσει -μικρούς και μεγάλους.

Για την υλοποίηση της δράσης αυτής συνέδραμαν και συμμετείχαν οι Παραμυθάδες:

Θεοδώρα Βαβαλέσκου, Βιβή Θεοδωρίδου, Ιορδάνης Καλαϊτζίδης, Ελένη Καμαλίδου, Εύη Καπατζιά, Τάσος Καπατζιάς, Μέλη Μίχα, Ειρήνη Πανταζή, Θόδωρος Παπαδόπουλος, Μαρία Παπακωνσταντίνου, Μίνος Ρακιντζής, Αδελαϊδα Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Ραντεβού στο 6ο Wood Water Wild Festival!!!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | 1 σχόλιο

Στις Παιδικές Βιβλιοθήκες του Δήμου Καβάλας – Μάιος 2013

Στο πλαίσιο των επισκέψεών μας στις παιδικές βιβλιοθήκες του Δήμου Καβάλας, βρεθήκαμε το απόγευμα της Δευτέρας 27 Μαΐου στις συνοικίες του Βύρωνα και του Αγίου Λουκά για να διαβάσουμε, να αφηγηθούμε και να δραματοποιήσουμε κάποια παραμύθια, παρέα με τα παιδιά.

Στον Άγιο Λουκά, αφού διαβάσαμε τα παραμύθια «Ο Ήλιος, η Σελήνη, ο Άνεμος και ο Ουρανός», «ο ήλιος και το φεγγάρι», «Η γκρινιάρα βασίλισσα» και «Το άλογο, το βόδι, ο σκύλος και ο άνθρωπος»  δραματοποιήσαμε με τη συμμετοχή των παιδιών το παραμύθι «Ο Ήλιος, η Σελήνη, ο Άνεμος και ο Ουρανός».

Παράλληλα στη βιβλιοθήκη του Βύρωνα διαβάσαμε τα παραμύθια «Μάθε τέχνη κι άστηνε», «Ποιο είναι το γληγορότερο πράμα στον κόσμο» και «Η καλή νεράιδα της πορτοκαλιάς», το οποίο και στη συνέχεια δραματοποιήσαμε με τη συμμετοχή όσων παιδιών ήθελαν και ζωγραφίσαμε μαζί τους.

Αυτή ήταν η τρίτη από μια σειρά συναντήσεων μας με τα παιδιά, που θα ακολουθήσουν σε μηνιαία βάση από το φθινόπωρο, σε συνεργασία με τη Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας. Συμμετείχαν οι παραμυθάδες Εύη Καπατζιά, Τάσος Καπατζιάς, Μέλη Μίχα, Αδελαΐς Ράπτη, Χρήστος Τσίρκας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | 2 Σχόλια

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.