Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

Σε κλίμα «οικογενειακό» η κοπή της βασιλόπιτάς μας!

Η βασιλόπιτα των Παραμυθάδων για το 2016

Η βασιλόπιτα των Παραμυθάδων για το 2016

Λίγο πριν φύγει ο Ιανουάριος, αποφασίσαμε να κόψουμε κι εμείς την βασιλόπιτά μας. Μαζευτήκαμε λοιπόν το βράδυ του Σαββάτου στην ταβέρνα «Καπηλειό», σε έναν όμορφο χώρο που μοσχοβολούσε θύμησες από το χθες, με όλες τις αντίκες του που διακοσμούνε τον χώρο. Ο Σπύρος – ο κάπελας- είχε κάνει την προετοιμασία του και μόλις αρχίσαμε να καταφθάνουμε, άρχισαν να γεμίζουν τα τραπέζια με λογής – λογής εδέσματα και φαγητά. Το τζουκ-μποξ ξύπνησε κι αυτό κι άρχισε να βγάζει μελωδίες και τραγούδια μιας άλλης εποχής. Κάποιοι από εμάς, το τίμησαν και λικνίστηκαν στους ρυθμούς του. Κάποιοι άλλοι, μείναμε καθισμένοι να θαυμάζουμε και να χειροκροτάμε τους παραμυθοχορευτές.

Κι ύστερα ήρθε η ώρα για τον απολογισμό της χρονιάς δια στόματος της προέδρου του ΔΣ του Συλλόγου των Παραμυθάδων, Μαρίας Παπακωνσταντίνου. Ξαφνικά, σαν να μεταφερθήκαμε σε μια σκοτεινή αίθουσα κι άρχισαν να προβάλλονται οι κοντινές αναμνήσεις της χρονιάς που πέρασε. Επισκέψεις σε σχολεία, σε συλλόγους, σε φεστιβάλ, σε εκθέσεις, σε γιορτές και βέβαια στην μεγάλη στιγμή για εμάς στο εξαήμερο εκδηλώσεων «Μια ζωή παραμύθι».

Έπειτα κόπηκε η πίτα και μοιράστηκαν τα πιτάκια. Σε μια γυναικοκρατούμενη ομάδα -όπως είναι οι Παραμυθάδες- τα δύο φλουριά έτυχαν άντρες φέτος. Τυχεροί ήταν ο Τάσος Καπατζιάς και ο Μιχάλης Βαρίτης.

 Για τα δώρα που προσφέραμε στους τυχερούς, ευχαριστούμε τις φίλες μας Λάγια Περβανίδου από τα καταστήματα Folli Follie, την Στέλλα Ρόκκου από το Εργαστήρι Κεραμεικής «Γαία» και την Ιάσμη Μαντζουράνη.

Ας είναι το 2016 περισσότερο όμορφο από την χρονιά που μας πέρασε…πιο δημιουργικό και πιο ειρηνικό!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Με παραμύθια από όλο τον κόσμο στις παιδικές βιβλιοθήκες Καβάλας

Με ένα μεγάλο ταξίδι γύρω από τη Γη συνεχίσαμε το απόγευμα της περασμένης Τετάρτης τις καθιερωμένες, μηνιαίες, συναντήσεις μας με τα παιδιά στις παιδικές βιβλιοθήκες της Καβάλας.

Παιδική βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά

του παραμυθοανταποκριτή μας Χρήστου Π. Τσίρκα

Το τρένο του παραμυθιού, ξεκίνησε από την παιδική βιβλιοθήκη του Αγίου Λουκά, λίγο μετά τις 6 το απόγευμα, με 26 επίσημους επιβάτες -τους μικρούς μας φίλους- και κάποιες μητέρες που μας ακολουθούν πιστά στα ταξίδια μας. Το υπερατλαντικό ταξίδι θα κούραζε κάποιους από τους φίλους μας και γι’ αυτό το λόγο μείναμε στα στενά όρια της Ευρώπης. Αρχικά επισκεφτήκαμε την Σλοβακία και γνωρίσαμε τον «Βασιλιά Άνεμο και η πριγκίπισσα». Έπειτα, σταματήσαμε δίπλα στην Τσεχία όπου μας περίμενε η φίλη μας η «Κάτινγκα» και μας είπε την ιστορία της που έζησε με τους «Δώδεκα μήνες». Το ταξίδι μας ολοκληρώθηκε με μια σύντομη βόλτα στην Δανία και στον Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, ο οποίος με άρωμα Κίνας, μας θύμισε «Το αηδόνι του αυτοκράτορα».

Το ταξίδι μας τέλειωσε, κι επειστρέψαμε στην βάση μας όπου στρωθήκαμε στην «δουλειά». Για να θυμόμαστε αυτή την μέρα, ο καθένας μας ζωγράφισε τον σελιδοδείκτη της καρδιάς του και τον πήρε φεύγοντας, ή τους άφησε δώρο σε εμάς, για να θυμόμαστε κι εμείς κάτι!

Συνταξίδεψαν οι Παραμυθάδες : Καπατζιάς Τάσος, Κούφτα Γεσθημανή και Τσίρκας Π. Χρήστος

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Παιδική βιβλιοθήκη του Τιμίου Σταυρού

του παραμυθοανταποκριτή μας Απόστολου Τσομπανόπουλου

Με μία υδρόγειο σφαίρα επάνω στο τραπέζι ως τιμόνι και γύρω γύρω τα παιδιά ως πιλότους, απογειωθήκαμε αφήνοντας νοερά την Ελλάδα για να επισκεφτούμε πρώτα την Τσεχία και να μάθουμε τι γεύση έχει μία «Σούπα από καρφί».

Στη συνέχεια, πήγαμε πιο βόρεια μέχρι τη Ρωσία και ταξιδέψαμε «Ο Ιβάν Τσάρεβιτς και ο σταχτής λύκος» κι εμείς και περάσαμε πολλές περιπέτειες μαζί μέχρι να βρει αυτήν που αγάπησε και να επιστρέψει στο σπίτι του.

Διασχίζοντας την κεντρική Ασία, κατεβήκαμε στη συνέχεια μέχρι την Ινδία, όπου μάθαμε «Με τι μοιάζει ο ελέφαντας;» και πώς ζούσαν μαζί στη ζούγκλα «Το τσακάλι και το λιοντάρι».

Μετά την Ινδία πήραμε και πάλι το δρόμο προς το Βορρά και φτάσαμε μέχρι την Κίνα, όπου συναντήσαμε τον Βανγκ Σου και «Το φιλντισένιο ραβδί» του, πριν πάρουμε το δρόμο της επιστροφής για την παιδική βιβλιοθήκη και πιάσουμε μαρκαδόρους, μπογιές, χαρτόνια και ψαλίδια για να γεμίσουμε με τις αναμνήσεις του ταξιδιού μας τους σελιδοδείκτες που μας περίμεναν εκεί.

Στο ταξίδι αυτό, εκτός από τα παιδιά, συμμετείχαν και οι Παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Αρετή Τσιφλίδου και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Για το παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας, στις Κρηνίδες!

20160126_200549Η νέα χρονιά μας βρίσκει με μία επιπλέον δράση. Στο πρόγραμμα επισκέψεών μας στις παιδικές βιβλιοθήκες του δήμου Καβάλας, προστέθηκε και το παράρτημα των Κρηνίδων. Αν και εκεί, δεν υπάρχει παιδική βιβλιοθήκη, παρά μόνο το παράρτημα της κεντρικής, πραγματοποιήσαμε την πρώτη επαφή με τα παιδιά, στον χώρο του παιδικού σταθμού Κρηνίδων που βρίσκεται ακριβώς δίπλα από το πρώην δημαρχείο Φιλίππων.

Πιο συγκεκριμένα, την Τρίτη 26 Ιανουαρίου, λίγο μετά τις 6 το απόγευμα, αφηγηθήκαμε σε περίπου 15 παιδιά, παραμύθια από άλλες χωρές, όπως «Το αηδόνι του Αυτοκράτορα», «Οι δώδεκα μήνες», «Το τσακάλι και ο λύκος», κ.α., ενώ η επόμενη δράση έχει προγραμματιστεί για την Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες Καπατζιάς Τάσος, Τσίρκας Π. Χρήστος και Τσομπανόπουλος Απόστολος.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Στο Πουλίδειο Γηροκομείο με τραγούδια, χορούς και παραμύθια!

ΠΟΥΛΙΔΕΙΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ 2Οι παραμυθάδες κρατώντας την υπόσχεση που είχαμε δώσει, επισκεφτήκαμε το Πουλίδειο Γηροκομείο την περασμένη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2016 και διασκεδάσαμε με τους γλυκύτατους φίλους μας. Τα χρόνια που τους βαραίνουν ίσως, αλλά και οι διάφορες παθήσεις τους δεν μας εμπόδισαν να τραγουδήσουμε, να χορέψουμε και να γελάσουμε.

Νωρίς το απόγευμα μας υποδέχτηκαν σε μια νέα αίθουσα, πιο μικρή αλλά πιο φιλόξενη από τις άλλες φορές. Αφού κεραστήκαμε καφέ, χυμούς και διάφορες λιχουδιές που τα συνόδευαν, ξεκίνησε το κέφι. Ο κύριος Παναγιώτης, η ψυχή της παρέας  εμφανίστηκε με την κιθάρα και τη λίστα τραγουδιών που με μυστικότητα έβγαλε από την τσέπη του. Τον πλαισίωσαν η κυρία Δέσποινα με  τον κύριο Τάσο κι έτσι σχηματίστηκε η όμορφη κομπανία.

«…’Άσπρες κορδέλες», «Στην Ελευσίνα μια φορά», «Επιπόλαιο με λες», « Σ΄ αγαπώ γιατί είσαι ωραία» και άλλα πολλά τραγούδια κατάφεραν να αγγίξουν τις καρδιές  όλων μας, χωρίς να ξεχωρίσουν χρόνια, γιατί η ψυχή δε γερνάει ποτέ, μένει πάντα νέα -αν είναι όμορφη!

Έτσι λοιπόν την «πίστα» γέμισαν οι ζεμπεκιές δύο συμπαθητικών γιαγιάδων με πρώτη και καλύτερη την κυρία Βαλσαμίτσα, ενώ δεν έλλειψε το μπρίο και η τσαχπινιά και στους υπόλοιπους χορούς. Χαμόγελα, παλαμάκια και πολύ τραγούδι για πάνω από μία ώρα. Προς το τέλος εξέφρασαν την επιθυμία ν΄ ακούσουν παραμύθια από τους παραμυθάδες.

Πόσο περίεργο…….!!!

Σα μικρά παιδιά κρέμονταν από τα χείλη της Αδελαΐδας όταν τους αφηγήθηκε το «Σπασμένο πιθάρι» και ξέσπασαν σε γέλια με την «Πονηρή Μαργαρίτα». Αν παρατηρούσες τα πρόσωπα τους θα έβλεπες ζωγραφισμένη μια ηρεμία και μια παιδικότητα  μακριά από πόνο και θλίψη. Η τρίτη ηλικία ξαναγύρισε στην παιδική ηλικία  και ζούσαν στιγμές που δυστυχώς κάποιοι είχαν σβήσει από το μυαλό τους εσκεμμένα και κάποιοι άλλοι όσο και να προσπαθούσαν στην πρώτη επίσκεψη μας να θυμηθούν ήταν αδύνατο.

Τη μαγεία διέκοψε το κουδούνι για το δείπνο. Σα να ξυπνήσαμε όλοι από ένα όμορφο όνειρο. Είδαμε το μέλλον μας, ξανάζησαν το παρελθόν τους, πήραμε και δώσαμε χαρά και συγκίνηση.

Συμμετείχαν οι παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος , Κουφτά Γεσθημανή, Αδελαίδα Ράπτη, Τσιφλίδου Αρετή και η φίλη των παραμυθάδων Αρχοντογεώργη Βάσω.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: Κόβουμε την βασιλόπιτά μας στις 30 του Γενάρη

Βασιλόπιτα 2Το ερχόμενο Σάββατο 30 Ιανουαρίου, «Οι Παραμυθάδες» θα βρεθούμε για να διεκδικήσουμε το φλουρί της βασιλόπιτας και να ευχηθούμε το 2016 να είναι απείρως καλύτερο από τη χρονιά που μας πέρασε. Παράλληλα, θα ρίξουμε μια ματιά στις εκδηλώσεις που πραγματοποιήσαμε, θα τις θυμηθούμε και ίσως αναπολήσουμε τις όμορφες στιγμές. Το σίγουρο όμως είναι ότι θα φάμε καλά, θα πιούμε καλύτερα, θα τραγουδήσουμε, θα παίξουμε και θα γελάσουμε.

Ραντεβού λοιπόν το Σάββατο 30 Ιανουαρίου στις 20:00 στην ταβέρνα «Το καπηλειό» (παραδίπλα από την ΔΕΗ). Η συμμετοχή είναι 12 ευρώ και το μενού περιλαμβάνει ορεκτικά, σαλάτες, κρεατικά, κρασί ή τσίπουρο.

Όσο για τους τυχερούς των φλουριών, όλο και κάποιο δώρο θα υπάρχει!

 

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Οι Μουζικάντες στη Μέριμνα Καβάλας

Εφτά μήνες μετά την τελευταία τους εμφάνιση, οι αγαπημένοι μας «Μουζικάντες» επέστρεψαν και πάλι για να κρατήσουν παρέα στα παιδιά. Έτσι, το πρωί της Παρασκευής, ένα κρύο αλλά ηλιόλουστο πρωινό, επισκεφτήκαμε τη «Μέριμνα του παιδιού Καβάλας», στα Ποταμούδια, όπου μας περίμεναν πολλά παιδάκια μαζί με τις δασκάλες τους, χωρισμένα σε 3 τάξεις, για να ακούσουν το παραμύθι που είχαμε ετοιμάσει.

Ο γάιδαρος, ο σκύλος, η γάτα και ο κόκορας πήραν γρήγορα τις θέσεις τους και, μετά από μια σύντομη συζήτηση για να γνωριστούμε μεταξύ μας, άρχισε να ξαναζεί η ιστορία τους, αρχικά για το πώς γνωρίστηκαν και έγιναν φίλοι, μετά για το πώς αντιμετώπισαν τους κλέφτες στο κρησφύγετό τους και, στο τέλος, για την πραγματοποίηση του ονείρου τους.

Δεν ήταν όμως μόνο το παραμύθι· όταν τελείωσε η δραματοποίησή του από εμάς, τα παιδιά φόρεσαν τις μάσκες που είχαν ετοιμάσει οι δασκάλες τους και χωρισμένα σε 4 ομάδες, όσα και τα ζώα του παραμυθιού μας, παίξαμε όλοι μαζί το παιχνίδι «τα 3 ζώα» (που τώρα βέβαια ήταν 4) — στην τάξη με τα μεγαλύτερα παιδιά (νήπια) το παιχνίδι αντικαταστάθηκε από μια δεύτερη δραματοποίηση, από τα ίδια τα παιδιά αυτή τη φορά.

Μεγάλη εντύπωση μας έκανε η προσοχή με την οποία παρακολούθησαν το παραμύθι τα παιδιά όλων των τάξεων, καθώς και κάποιες απαντήσεις τους στις ερωτήσεις που κάναμε μετά τη δραματοποίηση του παραμυθιού! Τέλος, δεν πρέπει να παραλείψουμε να αναφέρουμε και το δώρο που μας είχαν ετοιμάσει τα μεγαλύτερα παιδιά, μία κάρτα γεμάτη αγάπη!  Μια ακόμη όμορφη εμπειρία για τους φίλους μας τους Μουζικάντες προστέθηκε στο ταξίδι τους!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Αδελαΐς Ράπτη, Αρετή Τσιφλίδου, Μαρία Χαριζάνη και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: Στις Κρηνίδες για το παράρτημα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης

Με μια νέα γλυκιά «υποχρέωση» ξεκινάμε τη νέα χρονιά. Πέρα από τις δύο παιδικές βιβλιοθήκες, παραρτήματα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας που επισκεπτόμαστε σε μηνιαία βάση, φέτος προσθέτουμε και το παράρτημα στις Κρηνίδες.

Έτσι, την Τρίτη 26 Ιανουαρίου, στις 6 το απόγευμα, θα βρεθούμε στον παιδικό σταθμό -ακριβώς δίπλα από το πρώην δημαρχείο Φιλίππων- όπου θα υποδεχτούμε τους μικρούς μας φίλους για να ταξιδέψουμε σε όλο τον κόσμο με όχημα τα παραμύθια!

Υπενθυμίζουμε ότι την επόμενη μέρα, Τετάρτη 27 Ιανουαρίου, θα είμαστε στις Παιδικές Βιβλιοθήκες του Τιμίου Σταυρού και του Αγίου Λουκά!

Κρηνίδες

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Προσεχώς: «Παραμύθια του Κόσμου» στις παιδικές βιβλιοθήκες

Η έναρξη της φετινής χρονιάς και το καλωσόρισμα του νέου χρόνου μας φέρνουν και πάλι στις παιδικές βιβλιοθήκες!

Πιστοί λοιπόν στο ραντεβού μας με τους μικρούς μας φίλους θα βρεθούμε την Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016, στις 18:00-20:00 στις δύο παιδικές βιβλιοθήκες της πόλης μας: του Τιμίου Σταυρού και του Αγίου Λουκά, για να αφηγηθούμε παραμύθια απ’ όλο τον κόσμο!

Οι ήρωες των παραμυθιών των αδελφών Γκρίμ, του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, του Σαρλ Περώ, του Αισώπου, του Καρλ Ντίκενς και άλλων μεγάλων παραμυθάδων θα ζωντανέψουν για τους αγαπημένους, μικρούς μας φίλους!

Σας περιμένουμε όλους!

Παραμύθια του κόσμου

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

«Στα ριζά των Μετεώρων» με παραμύθια του Δωδεκαημέρου

Του παραμυθο-ανταποκριτή μας Απόστολου Π. Τσομπανόπουλου

Το προηγούμενο Σαββατοκύριακο μια αντιπροσωπεία των Παραμυθάδων επισκέφτηκε την Καλαμπάκα για να συμμετάσχει στις εκδηλώσεις «Παραμύθια στα ριζά των Μετεώρων» (από 24 Δεκεμβρίου 2015 μέχρι 3 Ιανουαρίου 2016), που οργανώνουν από κοινού το θεατρικό εργαστήρι «Επί Σταγών», ο Δήμος Καλαμπάκας και το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας.
20151227_125545
Έχοντας επισκεφτεί την Καλαμπάκα άλλες δύο φορές μέσα σε ένα χρόνο, ήταν μεγάλη η χαρά μας να είμαστε από τους πρώτους που επισκέπτονται το Μουσείο Ελληνικής Παιδείας (έτοιμο πλέον, μόλις λίγους μήνες πριν από τα επίσημα εγκαίνια) και να μας ξεναγήσει σε αυτό ο δημιουργός του κ. Παύλος Μπαλογιάννης.
20151227_120809
Ήταν όμως ήδη 11 η ώρα το πρωί της Κυριακής και η ξενάγηση έπρεπε να σταματήσει επειδή είχαν αρχίσει να γεμίζουν την αίθουσα «Μετεώρων» οι μικροί μας φίλοι, που έφταναν εκεί για να ακούσουν τα παραμύθια που είχαμε ετοιμάσει.

Λίγο μετά τις 11 λοιπόν, ξεκινήσαμε τις αφηγήσεις με «Το κοριτσάκι με τα σπίρτα», που αποδείχτηκε ότι γνώριζαν ήδη τα περισσότερα παιδιά. Συνεχίσαμε με «Τα δώρα του Δεκέμβρη» και «Ο παπουτσής και τα ξωτικά», περνώντας στη συνέχεια στο τοπικό Θεσσαλικό έθιμο της Βασιλοκλούρας και στην αφήγηση του μύθου  που μας εξηγεί γιατί βάζουμε φλουρί στη βασιλόπιτα και παίζουμε τυχερά παιχνίδια στη γιορτή του Άγιου Βασίλη.

Κλείνοντας, να ευχαριστήσουμε πολύ για την πρόσκληση και για τη φιλοξενία τους διοργανωτές και ειδικότερα τον Παύλο Μπαλογιάννη και την Όλγα Κουτσαλιάρη και να αναφέρουμε ότι συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Μέλη Μίχα, Μαρία Χαριζάνη, Μιχάλης Βαρίτης, Αντώνης Μίχας και Απόστολος Τσομπανόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Στο «Χριστουγεννιάτικο χωριό του κόσμου» στην Κατερίνη!

Κατερίνη 5Το Πνεύμα των Χριστουγέννων έχει εδώ και αρκετό καιρό μεταμορφώσει πόλεις και χωριά. Έτσι και στην καρδιά της Κατερίνης λάμπει το «Χριστουγεννιάτικο Χωριό του Κόσμου» της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης νομού Πιερίας και των Γιατρών του Κόσμου. Ένα Χριστουγεννιάτικο χωριό διαφορετικό από τα άλλα. Ένα χωριό που η λέξη εθελοντισμός και αλληλεγγύη είναι λίγες για να το χαρακτηρίσουν. Ένα χωριό που στήθηκε με την κατάθεση ψυχής κάποιων ανθρώπων και έχει καταφέρει να προσελκύσει όλο και περισσότερους υποστηρικτές, -όπως το λέει και το όνομα του «.…του κόσμου»- από τον απλό πολίτη στηρίζεται και στον συνάνθρωπο του που έχει ανάγκη πηγαίνει.

Στηρίζεται στον εθελοντισμό και έχει ενώσει την τοπική κοινωνία γύρω από ένα έργο κοινωνικής αλληλεγγύης. Όλα τα υλικά κατασκευής και οι εργασίες για το στήσιμο του χωριού είναι προσφορά τοπικών επιχειρήσεων, ενώ περισσότεροι από 400 εθελοντές συμμετέχουν ενεργά καθώς για να πραγματοποιηθεί το Χωριό απαιτούνται 1.260 βάρδιες. Στόχο έχει έκτος από την διασκέδαση των επισκεπτών του, που είναι πραγματικά υπέροχη για μικρούς και μεγάλους, την αλληλεγγύη και την προσφορά. Προαιρετική είσοδος με τρόφιμα και φάρμακα για να στηρίξουν το κοινωνικό παντοπωλείο και ιατρείο της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης ν. Πιερίας ή η όποια προσφορά στους «Γιατρούς του κόσμου». Μέσα στο χωριό μπορείς να απολαύσεις κεράσματα, από φυσικούς χυμούς φρούτων που γίνονται εκείνη την στιγμή, μέχρι γλυκά, ποπ-κορν, φρεσκοψημένες φέτες ψωμιού, φασολάδα, ελιές. Πολλά από αυτά ετοιμάζονται εκεί στο «Φουρνίν» από τις κυρίες, εθελόντριες της ομάδας. Τα παιδιά μπορούν να παίξουν στα σπιτάκια με τα παιχνίδια-δοκιμασίες. Μέσα στο «Αράνι» μπορούν οι επισκέπτες να απολαύσουν μουσική από συγκροτήματα και καλλιτέχνες της πόλης που προσφέρουν και αυτοί με την σειρά τις μελωδίες τους. Να παρακολουθήσουν θεατρικά δρώμενα από ομάδες του τόπου, να απολαύσουν παραδοσιακούς χορούς και τραγούδια από τοπικούς συλλόγους. Τα παιδιά μπορούν να κάνουν τις δικές τους δημιουργίες στο καλλιτεχνικό εργαστήρι που βρίσκεται στο χώρο της ανταλλακτικής βιβλιοθήκης και φυσικά να απολαύσουν παραμύθια στην Παραμυθούπολη.

Εκεί λοιπόν βρεθήκαμε κι εμείς την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου, ανταποκρινόμενοι με μεγάλη χαρά στην πρόσκληση των διοργανωτών, για να ζήσουμε μια ακόμη μαγική παραμυθοβραδιά. Ο χώρος ζεστός από την ξυλόσομπα μα ακόμη πιο ζεστός και φωτεινός από τα όμορφα πρόσωπα των παιδιών που ήταν για άλλη μια φορά ένα υπέροχο κοινό. Είπαμε με την συνοδεία μουσικής για την «Αρχή του κόσμου», για την «Συμφωνία με έναν καλικάντζαρο», για την «Κάλλω και τους καλικάντζαρους» και κλείσαμε με την γλυκιά ιστορία για «Το γέρικο βόδι».

Ευχαριστούμε την Εθελοντική Ομάδα Δράσης ν. Πιερίας για το κάλεσμα και την ευκαιρία να είμαστε μέρος αυτού του υπέροχου χώρου, να γίνουμε κι εμείς ένα μικρό μέρος του «χωριού» και του «κόσμου». Ευχόμαστε αυτό να είναι η αρχή του παραμυθιού!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Θοδωρής Πετρόπουλος, Ζηνοβία Πετροπούλου, Μαρία Παπακωνσταντίνου και ο Παραμυθο-μουσικός Νάκης Πετρόπουλος.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.