Τα νέα μας

Νέα και ανακοινώσεις των Παραμυθάδων

«Μια φορά κι έναν καιρό η αγάπη…» με την Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας στο σπιτάκι του Αϊ Βασίλη!

Δεκέμβριος, ο μήνας της αγάπης. Αγάπη λοιπόν και το θέμα μας στην μηνιαία επίσκεψή μας με τα παιδιά που έχουν για στέκι τους τις παιδικές βιβλιοθήκες ή την Κεντρική Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας «Βασίλης Βασιλικός». Μόνη διαφορά, το σημείο συνάντησής μας. Λόγω των εορτών, επιλέξαμε να πραγματοποιήσουμε την δράση μας στο σπιτάκι του Αϊ Βασίλη στην κεντρική πλατεία της Καβάλας.

Έτσι, λίγο μετά τις 5 το απόγευμα της Τρίτης 20 Δεκεμβρίου, τα παιδιά άρχισαν να προσέρχονται στο σπιτάκι του κοκκινοφορεμένου άγιου. Μέχρι να μαζευτούνε αρκετά, ξεκινήσαμε την κατασκευή μας. Τα παιδιά έπρεπε να φτιάξουν μια τρισδιάστατη Χριστουγεννιάτικη κάρτα όπου το θέμα της θα ήταν η αγάπη. Και το κατάφεραν υπέροχα.

Κι ύστερα ήρθαν τα παραμύθια και στόλισαν την κάθε γωνιά, ζέσταναν την κάθε ψυχή, ανακούφισαν την κάθε έγνοια. Παιδιά που γεύτηκαν κάθε ανάσα, κάθε λέξη και συναίσθημα. Παραμυθάδες που μέθυσαν από τις έντονες ματιές των παιδιών. Ήταν ένα υπέροχο απόγευμα, όπως όλα τα απογευμάτα που δημιουργούμε στις δράσεις μας με την Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας!

Και του χρόνου παιδιά! Εννοείται ότι ευχαριστούμε και τους γονείς που δεν χάνουν την ευκαιρία να τα φέρουν δίπλα μας. Τους ευχαριστούμε για όλα αυτά τα χρόνια!

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Καπατζιάς Τάσος, Κούφτα Γεσθημανή, Μίχα Μέλη, Μπουγά Μαρία, Ράπτη Αδελαϊς, Τσαπανίδου Ζωή, Τσίρκας Χρήστος και Χαριζάνη Μαρία!

 

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Με ιδιαίτερη συγκίνηση στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά των απολυμένων της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων!

Πριν δύο εβδομάδες, η αγαπημένη μας Μέλη Μίχα, και η υπέροχη μητέρα της η Σταυρούλα Παναγιωτίδου, μας ανακοίνωσαν ότι το Σωματείο των Απολυμένων στην Βιομηχανία Φωσφορικών Λιπασμάτων (Β.Φ.Λ.) θα πραγματοποιήσει την Χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά τους. Στην Βιομηχανία εργάζονταν ο πατέρας της Μέλης, ο πάντα χαμογελαστός και ευδιάθετος Αλέξης, ο οποίος είναι πλέον μέσα στους 170 απολυμένους. «Θα μπορέσουμε να κάνουμε κάτι στην γιορτή;». Η πρόταση που διατυπώθηκε ως ερώτηση μετατράπηκε σε μεγάλη επιθυμία από την ομάδα μας και χωρίς ιδιαίτερη σκέψη απαντήσαμε θετικά.

Ο χώρος που πραγματοποιήθηκε η γιορτή ήταν η Παλιά Μουσική (Χαλήλ Μπέη Τζαμί). Στολισμένη με αγάπη, χρώματα, χαρούμενες φωνές, πολλά γλυκίσματα και εδέσματα. Ο καθένας έφερνε και κάτι. Η ατμόσφαιρα έκρυβε την πίκρα μιας κατάστασης που χρονίζει και στερεί σε 170 οικογένειες βασικές χαρές και δικαιώματα. Έπρεπε όμως αυτή η πίκρα να παραμεριστεί για χάρη των παιδιών. Εξάλλου, για αυτά γίνονταν όλα.

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016…ώρα 16:00. Όλα είναι έτοιμα για να ξεκινήσει η γιορτή…

Ζωγραφική προσώπου, μπαλόνια, κατασκευές και βέβαια παραμύθια και παιχνίδια. Απ’ όλα είχε το πρόγραμμα. Στη δική μας δράση, ξεκίνησαν πρώτα τα παραμύθια για να γνωρίσουν τα παιδιά, τα άσχημα πλάσματα που ακούνε στο όνομα καλικάντζαροι. Κι ύστερα έπρεπε να στολίσουμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο που θα μεταφερθεί στην γέφυρα-είσοδο της Βιομηχανίας και μαζί με αυτό, θα βρίσκονται νοερά και όλα τα παιδιά που κρέμασαν το στολίδι που δημιούργησαν μόνα τους.

Στην συνέχεια παίξαμε παιχνίδια, φάγαμε σπιτικό ζεστό ποπ-κορν από τα χέρια του Αλέξη, φάγαμε σπιτικά γλιφιτζούρια και γλυκά. Είπαμε ξανά παραμύθια, παίξαμε και αργά το απόγευμα αποχαιρετιστήκαμε με τις ευχές  όλων μας να πυροβολάνε τον αέρα!

Κάποιος από εμάς, έπρεπε να γράψει το άρθρο που διαβάζετε. Στρέψαμε όλοι τα κεφάλια μας προς την Μέλη. Αυτή έπρεπε. Είχε έναν λόγο παραπάνω. Κι η Μέλη έγραψε από την ψυχή της όχι για την εκδήλωση που έγινε, αλλά μια κατάθεση ψυχής… για τα χρόνια που πέρασαν σε μια θύμηση… και μπορείς να πεις ότι κλείνει σαν ένα γράμμα προς τον Άγιο Βασίλη(;)!

το γράμμα της Μέλης…

Από μικρό κοριτσάκι, θυμάμαι πως περίμενα με ανυπομονησία αυτή τη γιορτή. «Σήμερα θα πάμε στη γιορτή του μπαμπά!», έλεγα γεμάτη χαρά και δεν περνούσαν οι ώρες ώσπου να έρθει εκείνη η στιγμή. Γνώριμα πρόσωπα και φίλοι, νόστιμες χριστουγεννιάτικες λιχουδιές και ο μπαμπάς να καμαρώνει που ακόμη ένας χρόνος πέρασε και μας μεγάλωσε με όλα μας τα καλά. «Και του χρόνου μόνο με υγεία!» ήταν η μοναδική ευχή που άκουγα και δεν καταλάβαινα το γιατί.

Όταν μεγάλωσα λίγο ακόμα συνειδητοποίησα πως ο μπαμπάς μου δουλεύει σε μία βαριά βιομηχανία. Θυμάμαι τις νύχτες που γύριζε σπίτι και η μαμά έκρυβε τα καμμένα από το βαρύ οξύ χέρια του για να μην τα δω. Θυμάμαι τις μέρες που άνοιγε η πόρτα και σοκαρισμένος της ανακοίνωνε ένα θλιβερό γεγονός.

Τώρα είμαι σχεδόν 30. Δεν περιμένω, ούτε ανυπομονώ κάποια γιορτή. Αναπολώ όμως, γεμάτη ευγνωμοσύνη στο Θεό, όλες εκείνες τις όμορφες στιγμές που έχω ζήσει. Σήμερα ο μπαμπάς μου είναι άνεργος, αλλά εγώ δυνατή και γεμάτη όνειρα για να στηρίξω τον μεγάλο του αγώνα. Έναν αγώνα για να μπορέσει να ξανακερδίσει τη δουλειά του.

Την Κυριακή το απόγευμα, στην Παλιά Μουσική της Παναγίας, η ομάδα των Παραμυθάδων (στην οποία ανήκω κι εγώ) ήταν εκεί για να με στηρίξει. Εμένα και όλα εκείνα τα παιδιά των απολυμένων εργαζομένων της ΒΦΛ. Είδα ξανά γνώριμα πρόσωπα και φίλους, νόστιμες χριστουγεννιάτικες λιχουδιές και μπαμπάδες να καμαρώνουν που ακόμη ένας χρόνος πέρασε και μεγάλωσαν τα παιδιά τους με όλα τους τα καλά.

Κι αν μπορούσα να κάνω μια ευχή για όλα αυτά τα παιδιά; Σίγουρα θα ήταν η εξής. Μακάρι κι εκείνα, στα τριάντα τους χρόνια να αναπολούν με νοσταλγία αυτές τις όμορφες χριστουγεννιάτικες μέρες, και όλα όσα περνούν αυτά και οι οικογένειές τους μια μέρα να ανήκουν στο παρελθόν.

Ευχαριστώ Παραμυθάδες!

Μην καταδέχεσαι να ρωτάς. «Θα νικήσουμε;», «Θα νικηθούμε;». Πολέμα! 
Νίκος Καζαντζάκης (Ασκητική)

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | 2 Σχόλια

Προσεχώς: «Μια φορά κι έναν καιρό η αγάπη…» με την Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας στα «Χρυσά Χριστούγεννα»!

20151221_194609Την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου, θα βρεθούμε στο σπιτάκι του Αϊ Βασίλη στο πλάι της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Καβάλας και των δράσεών της στο πλαίσιο των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων του δήμου Καβάλας «Χρυσά Χριστούγεννα».

Το απόγευμα γύρω στις 5 είναι το ραντεβού μας με τους μικρούς μας φίλους. Ένα ραντεβού που αναναιώνουμε κάθε μήνα στις παιδικές βιβλιοθήκες. Κατ’ εξέρεση και λόγω γιορτών, αποφασίσαμε για τον μήνα Δεκέμβριο, η δράση μας να πραγματοποιηθεί στην πλατεία και συγκεκριμένα στο σπιτάκι του Αϊ Βασίλη. Υπενθυμίζουμε ότι για την δράση αυτή, τα παραμύθια μας θα μιλάνε για την αγάπη (τον Νοέμβριο μιλούσανε για τον σεβασμό), ενώ για τον Ιανουάριο θα είναι η φιλία!

Με το πέρας των παραμυθιών, θα κατασκευάσουμε με τα παιδιά τρισδιάστατες χριστουγεννιάτικες κάρτες με θέμα την αγάπη!

Το πρόγραμμα με το οποίο συμμετέχει η Δημοτική Βιβλιοθήκη Καβάλας στις γιορτές είναι αναρτημένο στην σελίδα της. Μπορείτε να μεταφερθείτε πατώντας εδώ…

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Προσεχώς: 19 με 22 Δεκεμβρίου, θα είμαστε «στα Χριστούγεννα των Αγγέλων» του δήμου Νέστου!

Τα Χριστούγεννα των ΑγγέλωνΟι Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις του δήμου Νέστου φέρουν τον τίτλο «Τα Χριστούγεννα των αγγέλων». Οι Παραμυθάδες θα είμαστε εκεί για να αφηγηθούμε χριστουγεννιάτικα παραμύθια και να ταξιδέψουμε σε αυτόν τον υπέροχο κόσμο των παραμυθιών με τα παιδιά που θα μας επισκεφτούν.

Πιο συγκεκριμένα, από την Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου μέχρι και την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, θα βρισκόμαστε στο σπίτι των παραμυθιών (στο προαύλιο του παλιού 1ου νηπιαγωγείου) από τις 09:00 έως τις 12:00.

Είσοδος : Ελεύθερη

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Προσεχώς: Γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα με τα παιδιά των απολυμένων της Β.Φ.Λ.

Η σημαία των Παραμυθάδων κυματίζει μπροστά από την Παλιά Μουσική (Χαλήλ Μπέη Τζαμί)

Την Κυριακή 18 Δεκεμβρίου και γύρω στις 16:00, θα ανεβούμε ξανά προς την συνοικία της Παναγίας και πάλι στην Παλιά Μουσική (Χαλήλ Μπέη Τζαμί). Αυτήν την φορά καλεσμένοι από τον Σωματείο των Απολυμένων της Β.Φ.Λ.

Σκοπός μας, να δώσουμε το παραμυθένιο στίγμα μας σε μια γιορτή αγάπης -μέρες που είναι- στα παιδιά αλλά και σε όσους την έχουν ανάγκη.  Συνέχεια

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Με Χριστουγεννιάτικα παραμύθια στον μυσταγωγικό χώρο της Παλιάς Μουσικής (Χαλήλ Μπέη Τζαμί)

Των Παραμυθο-ανταποκριτών μας, Ράπτη Αδελαϊς και Τσίρκα Π. Χρήστου!

Την Δευτέρα 12 και την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου, οι Παραμυθάδες βρεθήκαμε στον υπέροχο χώρο της Παλιάς Μουσικής (Χαλήλ Μπέη Τζαμί), συμμετέχοντας στις εορταστικές εκδηλώσεις του δήμου Καβάλας «Χρυσά Χριστούγεννα».

Ήταν ο χώρος; Ήταν τα χριστουγεννιάτικα παραμύθια; Ήταν η γλυκιά ζέστη; Ή μήπως αυτά τα μικρά πλασματάκια που ξάπλωσαν στις κίτρινες βελέντζες περιμένοντας να τους ταξιδέψουμε στα μονοπάτια των παραμυθιών;
Ο αριθμός των παιδιών μικρός όμως κάτι μεγάλο έγινε ανάμεσά μας! Μία άμεση, μαγική επικοινωνία! Και δώσαμε κλώτσο στα παραμύθια… Και γλίστρησαν από τις χαραμάδες τα καλικαντζαράκια και τα ξωτικά… κρυφτήκαμε πίσω από την πόρτα μαζί με τον παπουτσή και την γυναίκα του… τρομάξαμε στον μύλο δίπλα στην Κάλω και την Μάρμπω… ψάξαμε στις τσέπες μας να βρούμε κάτι να δώσουμε στον Γιάννη που πεινούσε…. μπήκαμε πίσω από την μάσκα του καλικάντζαρου και κλείσαμε συμφωνία… απλώσαμε το χέρι να κόψουμε τα εντελβάις…. αναρωτηθήκαμε αν συναντήσαμε την Μπαμπούσκα… στήσανε κομμάτι κομμάτι την ιστορία της βασιλόπιτας…
Κι όταν ήρθε η ώρα να φύγουμε είχε χαθεί η κλειδαριά της πόρτας… γιατί τα ξωτικά δεν ήθελαν να φύγουν… Ήξεραν ότι θα γυρίσουμε και την επόμενη μέρα κι έμειναν εκεί να περιμένουν…

Η μαγεία αυτών των γιορτών, κι ο ιδιαίτερος χώρος, μας βοήθησε να πραγματοποιήσουμε μια υπέροχη -συναισθηματικά- εκδήλωση με τα παιδιά να μένουν καθηλωμένα στις ιστορίες που τους αφηγούμασταν.

Κι έπεται συνέχεια για τους Παραμυθάδες. Την Κυριακή στον ίδιο χώρο θα συμμετέχουμε στην χριστουγεννιάτικη γιορτή για τα παιδιά των απολυμένων της Β.Φ.Λ. Από την Δευτέρα 19 μέχρι και την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου, τα πρωινά θα είμαστε στην πλατεία της Χρυσούπολης. Την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου το απόγευμα, στο σπιτάκι του Αϊ Βασίλη στην Καβάλα με την Δημοτική Βιβλιοθήκη. Κι ακολουθούν κι άλλα(;)!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Από παραμύθια μέχρι ξέφρενους χορούς με τα παιδιά στο Ειδικό Σχολείο Καβάλας

Χθες το πρωί, λίγο μετά τις 10:30, βρεθήκαμε στο Ειδικό Σχολείο Καβάλας. Η εξώπορτα άνοιξε και μας υποδέχτηκαν με χαμόγελο τα παιδιά στον προαύλιο χώρο. Ήταν η ώρα του διαλλείματος. Αμέσως όμως μπήκαμε στην αίθουσα. Αρκετές γνώριμες φατσούλες αντικρίσαμε και άλλες καινούργιες που μας κοιτούσαν με περιέργεια. Δεν χάσαμε χρόνο. Φωνάξαμε τους τέσσερις φίλους μας από το αγαπημένο μας παραμύθι «οι μουζικάντες». Τον γάιδαρο, τον σκύλο, την γάτα και τον κόκορα. Τέσσερα γέρικα ζώα που τα αφεντικά τους, τα παράτησαν στην τύχη τους γιατί πλέον τους ήταν αχρείαστα. Και το παραμύθι μας ξεκίνησε… και τέλειωσε με το τραγούδι που αγαπάει τα ζώα…«Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι»!

Η συμμετοχή των παιδιών ήταν έντονη και με τον τρόπο που μόνο αυτά ξέρουν. Κι αμέσως μετά, έπρεπε να ζωγραφίσουμε και να κατασκευάσουμε την μάσκα του ζώου που μας άρεσε. Ο γάιδαρος και η γάτα είχαν την τιμητική τους και τα χρώματα γέμισαν τα λευκά χαρτιά με τις παρτιτούρες… κι απόκτησαν προσωπικότητα και συναίσθημα.

Κι όταν η καλιτεχνία τελείωσε, έδωσε την σειρά της στον χορό. Από ντίσκο και ροκ, μέχρι ζούμπα και μακαρένα.

Ένα όμορφο πρωινό έφτασε στο τέλος του. Φεύγουμε και κρατάμε στις μνήμες μας κάθε χαμόγελο, κάθε φωνή, κάθε παιδί ξεχωριστά. Από τον Άντι, που αν και καθηλωμένος στο αμαξίδιο, έχει διαπρέψει «υποκριτικά» στο παρελθόν ως «κακός λύκος» ή χθες που ζωγράφισε τον πιο τρομακτικό κατάξανθο μαύρο γάιδαρο, μέχρι την γλυκιά μας Μαρία που τα «ξέρει όλα».

Για άλλη μια φορά ευχαριστούμε την διευθύντρια του σχολείου Δήμητρα Κελέση, τους δασκάλους αλλά και τους γονείς για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν και την χαρά που μας δίνουν, επιτρέποντάς μας να κλέβουμε τα χαμόγελα των παιδιών τους.

Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες: Ράπτη Αδελαϊς, Τσαπανίδου Ζωή, Τσίρκας Χρήστος, Τσιφλίδου Αρετή και Χαριζάνη Μαρία.

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,, | Σχολιάστε

Στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας στην «παιδόπολη» με τις ευχές των παιδιών να πετάνε πολύ ψηλά!

Της Παραμυθο-ανταποκρίτριάς μας, Αδελαϊδας Ράπτη

Με τις ευχές μας να πετάνε στα ουράνια…

Η πρώτη σκέψη και προτεραιότητα της ομάδας των Παραμυθάδων, όταν ξεκινάει ο προγραμματισμός των χριστουγεννιάτικων εκδηλώσεων, είναι η καθιερωμένη γιορτή μας με τα παιδιά της Παιδόπολης .
Ετοιμασίες … επιμερισμός αρμοδιοτήτων … πρόβλεψη του μπουφέ με ό,τι μπορεί ο καθένας να ετοιμάσει, όπως οι υπέροχες πίτες της κας Ελένης Μιχαλακίδη … αναζήτηση του Αη Βασίλη και του τρόπου που αυτός θα φανερωθεί στα παιδιά … φροντίδα για τα δώρα και σακουλίτσες γεμάτες σοκολατάκια που, πάντα με αγάπη αληθινή, προσφέρονται από το γνωστό κατάστημα παιχνιδιών «ΜΕΤΑΞΑΣ» … προσθήκη σε κάθε δώρο τα πολύχρωμα ζεστά καλτσάκια που φροντίζει ο καλός φίλος Γιάννης Σ. να υπάρχουν πάντα για τα παιδιά … ζύμωμα, πλάσιμο και ψήσιμο των μπισκοτόσπιτων με υλικά που προσφέρθηκαν από το Super Market «Αιγαίον» που βρίσκεται στην Σκάλα Πρίνου της Θάσου… επιμέλεια της μουσικής … ραντεβού για το κουβάλημα και …
Σάββατο, 10 του Δεκέμβρη, νωρίς το απόγευμα, η ομάδα ανηφορίζει. Μαζί μας, αρωγός στην προσπάθεια να χαρούν τα παιδιά με κάθε τρόπο, η Μαρία Κρεάδα, που ανέλαβε το αγάπημενο σε μικρούς και μεγάλους face-painting.
Δεύτερη χρονιά που ασχολούμαστε με στόλισμα των μπισκοτόσπιτων και τα παιδιά, ξέρουν πια το εθιμοτυπικό της υπόθεσης. Μουντζουρώνει ο ένας την μύτη του άλλου με μια δαχτυλιά γλάσου και αρχίζουν αμέσως την δημιουργία ενός μικρού χωριού, του χωριού του Αϊ Βασίλη. Αποφασίστηκε μάλιστα ότι φέτος θα υπάρχουν και δύο φύλακες, ο Χρήστος και ο Αλέκος. Παράλληλα, τα προσωπάκια στολίζονται από την Μαρία με αστεράκια, έλατα, χιονάνθρωπους. Όταν το έργο ολοκληρώθηκε, το μπισκοτοχωριό στολίστηκε και με φωτάκια. Και έλαμψαν τα προσωπάκια από καμάρι!
Όμως μια άλλη έκπληξη περίμενε τα παιδιά έξω από το σπιτάκι τους. Φαναράκια άναψαν, δύσκολα είναι η αλήθεια μα τα καταφέραμε, και με τις ευχές που ήδη είχαν εκφράσει τα παιδιά αλλά και οι μεγάλοι, ανέβηκαν ψηλά στον ουρανό. Όσο το φως τους απομακρυνόταν, τα κάλαντα που τραγουδούσαμε έφεραν κοντά μας τον Άη Βασίλη. Φέτος, για πρώτη φορά, τον άγιο ανέλαβε να τον «υποδυθεί» ένα άτομο, εκτός ομάδας, όμως πολύ αγαπημένο. Ένα παιδί που μεγάλωσε στην παιδόπολη και τώρα έγινε κοτζάμ παλικάρι. Δική του επιθυμία ήταν να ντυθεί ο ίδιος και να προσφέρει την χαρά στα μικρότερα παιδιά του ιδρύματος, όπως είχε χαρεί κι ο ίδιος του πριν χρόνια. Να είναι πάντα γερός ο Αλέξης και η ζωή να του προσφέρει ότι επιθυμήσει.
Φυσικά η ανυπομονησία έφτασε στο ζενίθ. Η αγωνία τους έκανε τα ματάκια να ανοίγουν διάπλατα. Χαρτιά σκιζόταν, κουτιά ανοίγαν, οι αγκαλιές γέμισαν. Η πιο μικρούλα φίλη μας τριγυρνούσε μαγεμένη, με την ροζ νεράιδα στα χεράκια της, σαν να είχε δει το μεγαλύτερο θαύμα της ζωής της!
Δεν θέλαμε τίποτε άλλο! Αυτά τα χαμόγελα και τα βλέμματα ήταν η πιο γλυκιά στιγμή.
Ευχαριστούμε το προσωπικό του Κέντρου που απολαμβάνει μαζί μας την γιορτή και συμμετέχει ώστε όλα να γίνουν όμορφα!
Συμμετείχαν οι Παραμυθάδες Τάσος Καπατζιάς, Αδελαϊς Ράπτη, Ζωή Τσαπανίδου, Χρήστος Τσίρκας, Αρετή Τσιφλίδου και Μαρία Χαριζάνη

Η γιορτή μας καρέ-καρέ

Η γιορτή μας ξεκίνησε με ζωγραφική προσώπου από την Μαρία Κρεάδα

 

Παράλληλα, στρώσαμε τα τραπέζια για να «χτίσουμε» το χωριό του αγαπημένου μας άγιου…

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

 

Κι αφού τελειώσαμε με τα μπισκοτόσπιτα, έπρεπε να στείλουμε τις ευχές μας σε όλο τον κόσμο. Έτσι, τις γράψαμε σε χαρτί και με την βοήθεια ιπτάμενων φαναριών τις στείλαμε στα ουράνια…

Και τότε ήρθε κι ο Άγιος Βασίλης με τα δώρα…

Αυτά και φέτος. Κι ας κάνουμε για άλλη μια χρονιά την ίδια ευχή -που δυστυχώς όμως δεν πιάνει. Του χρόνου, το Ίδρυμα Προστασίας Παιδιού «Άγιος Γεώργιος» (πρώην Παιδόπολη) να μην φιλοξενεί ούτε ένα παιδί. Ας βρεθούν όλα με οικογένειες που θα τους αγκαλιάσουν με αγάπη και ενδιαφέρον. 

Χρόνια Πολλά σε όλους!

 

 

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Προσεχώς: Δευτέρα 12 και Τρίτη 13 Δεκεμβρίου συμμετέχουμε στα «Χρυσά Χριστούγεννα» του Δήμου Καβάλας

20151221_195855Μπήκαμε στις γιορτές του Δωδεκαημέρου για τα καλά. Η Καβάλα ντύθηκε με τα γιορτινά της. Γέμισε στολίδια, μουσικές, παιχνίδια, χρώματα και πολύ αγάπη. Κάτι μας λείπει όμως… Μας λείπουν τα παραμύθια. Ή μήπως δεν λείπουν. Τα παραμύθια θα βρίσκονται στον υπέροχο χώρο της Παλιάς Μουσικής στην συνοικία της Παναγίας. Εκεί θα είμαστε κι εμείς, η ομάδα των Παραμυθάδων και θα σας περιμένουμε να ταξιδέψουμε παρέα με καλικάντζαρους και ξωτικά σε απίθανες ιστορίες.

Την Δευτέρα 12 και την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου στις 6 το απόγευμα. Φορέστε τα πιο παραμυθένια ρούχα σας κι ελάτε!

Για να δείτε όλο το πρόγραμμα των γιορτών, πατήστε εδώ…

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: ,,, | Σχολιάστε

Προσεχώς: Οι «μουζικάντες» επισκέπτονται το 1ο Ειδικό σχολείο Καβάλας

20141016-1oEidikoSxoleio-01Την Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου, λίγο μετά τι 10 το πρωί, θα βρεθούμε στο αγαπημένο μας σχολείο, το 1ο ειδικό. Παρέα με τους «μουζικάντες» θα περάσουμε ένα υπέροχο παραμυθένιο πρωινό. Περιμένουμε με ανυπομονησία τις αντιδράσεις των παιδιών.

Categories: Τα νέα μας | Ετικέτες: , | Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.